FIFA 22

FIFA 22

Aan de overkant toch al veel uitgehaald.
Goh, ik wisselde voor Allison vaak van keeper, maar is tot nu toe wel de beste. TOTY Donarumma was rampzalig voor mij.

Net mn 25 x 84+ pack geopend: alaba en de thomas tots binnen. + een hoop 88 en 87 en 86.
Op zich wel nog tevreden.
Gisteren in mn eerst pack ook nog courtois tots gehaald. Toch maar een hoop packs openen, heb er nog 350, wel veel 75+ spelzr packs. Maar tijd he..😅 En vooral de hoge rated spelers proberen gebruiken in een sbc😅

Ze moeten gewoon stoppen met het spel wekelijks te patchen. De ene week speel ik alles kapot om dan de week erna geen pas van 5 meter meer te kunnen geven. Ik speel al maanden met dezelfde tactiek en opstelling.
Echt eh, t'is elken dag andere BS

Sinds gisteren en vandaag is t weeral belachelijk slecht...

Ik wist trouwens niet dat het lottopark van Anderlecht in de game zat, want de bal zit eigen handig te rollen op eigen kracht, floeps, ineens kruipt daar weer vaart

En de L1 switching is nog erger geworden, meestal gaf ie gewoon de verkeerde speler aan, was ik al gewend, maar nu duidt ie een speler aan die niet eens in het veld te zien is, dus gewoon uit beeld

Scripting en rip off galore deze game

Tegenstander krijgt rood na 3 min, quit natuurlijk. Ik had ondertussen 5 keer na elkaar verloren en kwam tegen een haalbare tegenstander. Krijg ik als cadeautje een pay to win team voor de kiezen. 7 icons waarvan 5 icon moments Ronaldo, Ronaldhino, Zidane, Pele enzoverder.

In de 114e minuut krijg ik een penaltie, de tegenstander quit…

Verlengingen 4-4 gelijk, laatste penaltie, als ik die scoor win ik. Tegenstander quit.

Dan nog de kleine kindjes met PSG badge, drop back en Mbappé op de counter en het is weer een heerlijke weekend league geweest.

Ik hoop (maar gaat nooit gebeuren) dat pay to win teams in de volgende fifa overduidelijk gemarkeerd worden. En je dit eventueel kan uitzetten om ertegen te spelen. En fix Mbappé, het is echt overdreven. Bal plakt gewoon aan de voet, ballen wijken af en komen in zijn voet.

Nog 2 wins nodig uit 4 wedstrijden om ocharme 9 wins te halen. De drop back kindjes zijn weer volop vertegenwoordigd. En vanuit EA wordt er niets aangedaan. De overdreven curve shots van ver buiten de 16, de vele terugspeelballen die de keepers oppakken, allemaal nog niet aangepakt sinds de dag van de release.

8 wins, ocharme 8 wins :laugh:
Ik stop ermee, deze weekend league was de druppel.
Tactiek die al maanden werkt, goed voelt, veel kansen mee creëer werkt opeens niets meer?
En na 4 verlies wedstrijden uitkomen tegen een makkelijk team van hetzelfde niveau, die persoon quit na
15 min nadat ik de paal raak en als beloning kom ik weer tegen een pay to win team uit, juist ja.

Ik ga even stoppen met mijn gal te spuwen, maar kan echt een lijstje maken hoe casual gamers vaak gekloot worden door dit gedrocht. Maar vergeet niet elke week up te daten e EA, kots kots.

Trek het u niet aan jong, hier 6 wins waarvan 2 gifted, lmao

Stats voor de statswhores
L: 14

W: 6

1)L 1-5
2)L 4-8
3)L 0-5
4)L 2-6
5)L7-8
6)L 3-5
7)W gifted
8)W gifted
9)L 2-8
10)L 1-5
11)W 4-2 (RQ min 87)
12)W 1-0 (gifted, RQ ? Min 15)
13) L 1-7
14)L 5-7
15)L 2-5
16)W 2-0 (RQ min 8)
17)W 2-0 (RQ min 19)
18)L 3-5
19)L 1-4
20)L 2-5

Ben het ook stillekesaan beu zo fifa 22,dus eens fifa 21 geboot, en volgens mij is er zo langzaamaan een exodus aan t gebeuren van fifa 22 naar 21

Ik kwam de eerste paar matchen enkel gold rare teams tegen, maar daarna gewoon end game teams

En er wordt geshot zonder al teveel poespas, meer straight forward en minder, ik zeg niet geen, toxisch gedrag, en het leuke is dat ik al een goed team heb daar, mijlenver beter dan in 22

Dus @Slayer_Kev666 ,ik weet niet of ge daar een goed teampje hebt, want anders is de transfermarkt dood voor goede spelers, ik filter op icon, 5 Maradona's, that s it, ik zit nog met 500k waar ik dus niks mee kan doen, lmao

Speelt gewoon beter, minder, again minder, scripting dan 22

Heeft zijn défauts ook, maar speelt algemeen vele beter

Fifa 21 begon voor de tots al te lossen, nu bij 22 heb ik nog maar 2 zeer basic tots gehit op al die packs dat ik al heb geopend in de store

Ik denk met corona zijn er meer fifa beginnen gamen terug, en EA zal nog wat willen cashen denk ik, zeker met die free copy bij psplus

Ik denk toch dat ik ga switchen, mss eens over en t weer, maar dit voelt toch plezanter aan

Hoeveel matchen per week speelde zo?
Haha, te veel om fier op te zijn, maar ik stop dan ook gemiddeld na 3-4 weken fut elke fifa, meestal vanaf ik een deftig team heb. Dat begin vind ik zalig, wanneer ge overal uw team kunt verbeteren. Maar na verloop van tijd is FUT elke week dezelfde grind met op het einde van de rit een mini-kans om uw team op 1 positie te versterken. Op dat moment stop ik.

Weekend league had ik 1 win te kort voor 2 player picks, kwas maar wat aant sucken.

Wel geluk gehad met die ene player pick
pick.png

Ondanks ik maar een matige speler ben is Ronaldo POTM wel echt een beest. Naast Eusebio prime toch wel de beste spits waar ik meegespeeld heb. Halve kansen gaan er gewoon vaak in, ook soms wat meeval dat de bal toch goed valt.

I've been doing it wrong the whole time denk ik

R2 sprint, moet je bijna de hele tijd inhouden, zelf in offense, anders te traag, maar het is mij opgevallen dat je nog redelijk ok kan dribbelen met L2 + R2 samen ingeduwd gehouden

Ik deed dus eigenlijk niks anders dan passen, zonder de bal af te schermen... Nu kan ik ineens toch een beetje op tegen teams met rode 90+ kaartjes (14 wins+ in WL)

Eens zien hoever dit dribbelen mij kan brengen :unsure:

Terug
Bovenaan