FIFA 22

FIFA 22

Momenteel 3/3 in de weekend league, mijn 3 verlies wedstrijden waren tegen ploegen met Mbappé potm. Die is al 1/3 van mijn kern waard. Ben zelf 1 wedstrijd gequit omdat ik 3 keer perfect tackle en de bal toch aan zijne voet bleef kleven. Ik heb 2,5 mil coins en weet niet wat te doen. Prijzen van spelers blijven maar zakken.

Momenteel 3/3 in de weekend league, mijn 3 verlies wedstrijden waren tegen ploegen met Mbappé potm. Die is al 1/3 van mijn kern waard. Ben zelf 1 wedstrijd gequit omdat ik 3 keer perfect tackle en de bal toch aan zijne voet bleef kleven. Ik heb 2,5 mil coins en weet niet wat te doen. Prijzen van spelers blijven maar zakken.
Koop ook mbappe 94,aleja :ROFLMAO:

Ja jongens, fifa 22 begint serieus mijn sjokkedijzen uit te hangen ze, na de laatste update kan je weer ineens niet meer naar achteren passen als je een vrije trap hebt... Ervoor zonder problemen, en nu wederom niet...
(Ahja want in t echt mag / kan dat niet eh :unsure: )

Een hele tijd terug kon het helemaal niet, fixen ze dat en schroeven ze dat weeral terug...

Ik ben die live updates echt kotsemoeg, precies of ze brengen het ene misbaksel na het andere uit, hou u nekeer aan 1 versie ffs...

Sommigen zitten te klagen dat er geen variatie inzit en dat het elk jaar hetzelfde spel is, maar dees is er ook over ze...

Hoe kunde nu ervaren worden als de gameplay constant zit te veranderen, en 95% van de tijd in het voordeel van de PTW'ers?

Miskleun van een bedrijf EA

Ghoja nog een maandje wachten, kzit ook met 3 mil aan coins. Mn team is goed genoeg om mij te amuseren en te winnen.
Met tots koop ik een hoop tots’s en mn jaar is compleet.
Hopelijk ooit een marcelo captain :) Maar momenteel niet te koop met een price cap van 1,3 mil..😅

Nog maar 2 weken FUT casual aan het spelen. Ondertussen al in divisie 4 geraakt en net via de play-offs gekwalificeerd voor FUT Champions met m'n 84-rated team. Geeft toch voldoening tegen al die Mbappes, Messis, Neymars, icons,...

7-3 verloren tegen iemand met 5,0 xg en ik 7.0. Zijn gouden keeper maakte de ene save de andere, mijne Donarumma duikt maar houdt zijn handen bij zijn lichaam, zeer vreemd allemaal. Maar mij echt geamuseerd, komt weinig voor dat een wedstrijd de volle 90 min duurt.

7-3 verloren tegen iemand met 5,0 xg en ik 7.0. Zijn gouden keeper maakte de ene save de andere, mijne Donarumma duikt maar houdt zijn handen bij zijn lichaam, zeer vreemd allemaal. Maar mij echt geamuseerd, komt weinig voor dat een wedstrijd de volle 90 min duurt.
Donna doet int echt dan ook wel vreemde dingen natuurlijk 🙈😂

5-5 voorlopig, zal weer net 1 puntje te kort komen voor rank 5, 3e week oprij. 2 keer weggespeeld en over verdiend verloren (kan ik mee leven). Maar de 3 verlies wedstrijden telkens Mbappé waar de bal aan de voet bleef plakken. Neem die weg bij heel wat spelers en hun winst kansen zakken serieus.

Fifa lijkt wel dood hier :D
Al ben ik zeer benieuwd naar de waarde van jullie basiself en welke divisie nu iedereen zit net voor een nieuw seizoen.

Mijn ploeg is 5,8 miljoen waard en zit in divisie 1.

258K en divisie 4. Wel nog maar een kleine maand bezig. Alle ploegen waartegen ik speel zijn pakken beter uiteraard. Mijn ploeg is een 85-86 ploeg momenteel.

Nog altijd div 3 hier, en ik kan geen win bijeen harken met alle wil van de wereld, dit ligt aan het feit dat ik 90 % van de matchen die ik zou moeten winnen gewoon weggeef, maar dan ook aan het feit dat die stick switching op geen kl*ten trekt...

En in een nieuwe fifa mogen ze dat 2de driehoekje van de man die presst achterwege laten ze (of ten minste in de opties uit laten zetten) ik vergis mij altijd, ben vrij visueel ingesteld, en ik zie 2 driehoekjes tegelijk, confusing as fuck, ik moet in 1 oogwenk kunnen zien wie er aan de voet is zal ik zeggen...

Omdat je nogal redelijk snel moet switchen met L1 en stick switching dat hier altijd de verkeerde speler geeft, tot 5 kere toe... Gameplay is gewoon te traag ook... Ik ga naar fifa 21 switchen na tots denk ik

Verder een 90 rated ploegsje

Ik vanmoddag net in elite geraakt. Op zich redelijk makkelijk geraakt, zeker omdat ik niet zoveel rivals speel. Zit momenteel aan 52 dit seizoen😅

Wat is die community TOTS, die gaan zoiezo niet in het eigenlijke TOTS zitten neem ik aan?

Wanneer openen jullie packs?

Hier alles kwijt. Mijn mailadres werd gewijzigd van het EA account en dus gehacked. Heb reeds contact gehad met EA om mijn mailadres te wijzigen. Ik snap echt niet wat mensen met mijn account kunnen. Had 200K Coins en een 5M team. Echt triest. Hopelijk kan ik hier of daar toch nog iets terugkrijgen en anders zal het voor mij helemaal over and out zijn voor Fifa.

Terug
Bovenaan