FIFA 22

FIFA 22

Had je 2 step verification aan?

Ik heb packs geopend, veel fodder, er komen nog wel packs, 100k pack gekocht, en zat Moreno in, die wou ik eigenlijk wel is proberen, en dus mag pozuelo even langs kant

Had je 2 step verification aan?

Ik heb packs geopend, veel fodder, er komen nog wel packs, 100k pack gekocht, en zat Moreno in, die wou ik eigenlijk wel is proberen, en dus mag pozuelo even langs kant
Ja 2 staps verificatie. Echt ongelooflijk. Moet wel zeggen dat EA redelijk gemakkelijk te bereiken is via live chat. Ze zouden het volledig gaan oplossen.

Ja 2 staps verificatie. Echt ongelooflijk. Moet wel zeggen dat EA redelijk gemakkelijk te bereiken is via live chat. Ze zouden het volledig gaan oplossen.
Wut, en toch nog?? Ja dan zijn zij verantwoordelijk voor een oplossing en alles terug te draaien tot voor die datum

Komt goed...

Vandaag na terug te kunnen inloggen al mijn tradables en coins weg. Vooral fantasy Gelson en Atal waren belangrijk in mijn team. Rest was allemaal untradable. Nu weer contact moeten opnemen met EA omdat ik opnieuw niet meer kan inloggen. Denk dat dit dan ook mijn allerlaatste wapenfeit was voor Fifa. Heb er eigenlijk totaal geen zin meer in. Account was met 2-stapsverificatie beveiligd, maar dankzij EA precies toch nog mogelijk om te hacken. Veiligheid en privacy zit bij EA dus precies niet hoog in het vaandel.

Jawatte, dat verbaast mij wel dat ze dat niet kunnen terugzetten van voor die inlogpogingen...

En dat het gewoon opnieuw gebeurt is wel triestig eigenlijk, ik dacht toch dat 2 staps redelijk safe was

Jawatte, dat verbaast mij wel dat ze dat niet kunnen terugzetten van voor die inlogpogingen...

En dat het gewoon opnieuw gebeurt is wel triestig eigenlijk, ik dacht toch dat 2 staps redelijk safe was
Dacht ik ook. Maar blijkbaar is het toch heel gemakkelijk te omzeilen. Ben wel benieuwd hoe het verder verloopt, aangezien ze mijn account gaan migreren naar een ander mailadres. En of ik de verloren spelers en coins zou kunnen recupereren. Maar eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid want heb eigenlijk echt wel genoeg van Fifa.

Dacht ik ook. Maar blijkbaar is het toch heel gemakkelijk te omzeilen. Ben wel benieuwd hoe het verder verloopt, aangezien ze mijn account gaan migreren naar een ander mailadres. En of ik de verloren spelers en coins zou kunnen recupereren. Maar eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid want heb eigenlijk echt wel genoeg van Fifa.
Dus uwe mail zelf is ook 'gecompromiteerd'?

Update: EA heeft mijn account op een ander mailadres terug geactiveerd. Kan dus terug op oa. Fifa 22. Ze onderzoeken nu de verdwenen spelers en coins. Ik moet wel zeggen dat de live chat zeer gemakkelijk en hulpvaardig is. Ze zouden de account nu zelf extra beveiligd hebben.

Nog eens beginnen spelen, gezien hij bij de playstation plus games zat.

Tot nu speelde ik PES 2020.

Wat een wereld van verschil, de gameplay van PES 2020 nog steeds mijlenver voor op deze Fifa. (op PS4).
Fifa nog steeds zijn tackles en keepers niet kunnen fixen?

Spel loopt ook constant vast tijdens de tussenfilmpjes.

Of is de PS5 versie hier wel in geslaagd?

Laatst bewerkt:
Nog eens beginnen spelen, gezien hij bij de playstation plus games zat.

Tot nu speelde ik PES 2020.

Wat een wereld van verschil, de gameplay van PES 2020 nog steeds mijlenver voor op deze Fifa. (op PS4).
Fifa nog steeds zijn tackles en keepers niet kunnen fixen?

Spel loopt ook constant vast tijdens de tussenfilmpjes.

Of is de PS5 versie hier wel in geslaagd?

Op PS5 weinig klagen over vastlopers :thumb:

Nog gene big Dogg gepacked, hiernet wel die 90 Franse kaka (ik kan zijne naam niet spellen, caqueret ofzo) gepulled untradable in 84+

Terug
Bovenaan