Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja kweet het. Maar kzat aan 12-4.Die plaatsingsmatchen tellen ook mee hoor![]()

Niemand?Een trucje iemand om met 3 online te spelen? 2v1 bvb
Vroeger ging dat toch?
Vriendschappelijk of in rivals?Niemand?
Ja gewoon 1v1 maar nergens 2v1 onlineVriendschappelijk of in rivals?
Lukt het niet via vriendschappelijk ergens..?
Deze weekend cafu afmaken, mooie return deze icon swaps, 2 icons die ik effectief zal gebruiken, xavi staat nu al in de basis telkensEindelijk moments Socrates afgewerkt. Vanavond eens testen.
Toty?Kga mijn Prime Larsson verkopen en Mbappe kopen.
Insigne is eraf gegaan voor Bamba, Fekir staat nog in de ploeg dus goeie link met hun.
Juist Uefa marque sbc gedaan, Suker gepulled, +-80K waard, als die verkocht geraakt, samen met Ruben Dias + opbrengst van Larsson, dan zou Mbappe moeten binnen zijn.
Nee nee, de gewone goudenToty?

Ik vind het ook maar een dik kutspel geworden ze, ik weet dat fifa 21 op t einde zalig speelde, ik wacht tots nog eventjes af en dan doe ik voort met mijn killer teampje van fifa 21Sinds de update enkele weken geleden gewoon een irritant k*tspel. Pay to win des te meer. Onmogelijk om rank 3 te halen in de weekend league zonder er geld tegen te smijten. Marktwaarde is 50% gezakt van mijn volledige ploeg
Ze gaan dringend eens wat zaken moeten aanpakken voor de casual speler. Als ik 3 keer op rij verlies kan ik onmogelijk tegen ploegen uitkomen die minstens 3 keer meer waard is dan mijn ploeg.
Edit: Het beste is gewoon om volledig untradeble te gaan, maar niemand heeft toch zoveel pack luck? Ik had 5 gekochte spelers en nu nog 3, maar mijn team is daardoor wel zwakker.