FIFA 22

FIFA 22

tis weer een wl met toxic en credit card fc's

4 wins 12 lose

waarom krijg ik alleen maar pro's ? tzijn er hier in div 5 die beter doen in wl dan mij

mijn matchmaking zou moeten zijn van iemand die niks wint en ik kom alleen maar tegen 20 mil pro teams uit

Laatst bewerkt:
Matchen die ge MOET verliezen in fifa, dagelijkse kost, spijt dat ik het filmpje niet heb ge upload, keeper maakt een duik, heeft de bal in beide handen platgestrekt op de grond, beslist om plots de bal los te laten terwijl ie op de grond ligt, sjansaard tegenstander komt af en kan hem rustig binnen tikken, in totaal 3 goals waarbij de keeper op één of andere manier in goal devieert of laat devieren, ja dan moogt ge het schudden eh

Fokkin kak spel toch

Bon weer goed begonnen aan de plaatsingsmatchen zoals steeds. Wss zak ik hierna weer in. 4/4. 4-2-2-2 aant uitproberen trouwens.
Team update in game:

Bank: Icardi, Di Maria vallen altijd in

Matchen die ge MOET verliezen in fifa, dagelijkse kost, spijt dat ik het filmpje niet heb ge upload, keeper maakt een duik, heeft de bal in beide handen platgestrekt op de grond, beslist om plots de bal los te laten terwijl ie op de grond ligt, sjansaard tegenstander komt af en kan hem rustig binnen tikken, in totaal 3 goals waarbij de keeper op één of andere manier in goal devieert of laat devieren, ja dan moogt ge het schudden eh

Fokkin kak spel toch
Bij mij hetzelfde gisteren. De drop back counter ploegjes waren weer op de afspraak. Van zodra ze achterkomen stoppen ze. Keepers kunnen de ene wedstrijd de stenen uit de grond zuigen en de wedstrijd erna alles pakken. Ondanks heel wat frustratie toch rank 5 gehaald, maar er zat meer in.

Gisteren nieuwe tactics toegepast, waarvan ik bij defensive de depth op 72 gesmeten heb, width varieert vd formatie + bijhorende instructies. Van rank 3 naar 1 in 1 trek gegaan zonder te verliezen en sta momenteel 6w 1l id weekend league. Jammer da'k nog moet werken tot 22u vnvnd, wou eens zien hoe ver ik zou geraken in de WL :c.

Die depth vanaf 70 is post patch gewoon een must. Iedereen van de pros doet het ook dus zal wel een reden hebben. De drang naar voor is zo sterk teogenomen zonder eingelijk veel ruimte achterin te geven.

En dat was het voor mij weer op weg naar een pandoering dat houden mijn zenuwen niet vol. 3 wedstrijden en 3x zit ik hier te roepen, het plezier is weg en enkel stress in de plaatst tijd voor wat anders. In Path Of Exile de Campagne al afgewerkt dus kan daar aan maps beginnen amuseer ik me een pak meer mee dan met Fifa.

uninstal.jpg

Controller zit ook al in de kast.

En dat was het voor mij weer op weg naar een pandoering dat houden mijn zenuwen niet vol. 3 wedstrijden en 3x zit ik hier te roepen, het plezier is weg en enkel stress in de plaatst tijd voor wat anders. In Path Of Exile de Campagne al afgewerkt dus kan daar aan maps beginnen amuseer ik me een pak meer mee dan met Fifa.

uninstal.jpg

Tot volgende week eh :unsure:

Ja wa wilde, ik kan geneen plaatsingsmatch meer winnen, deze ochtend was ik door de ranks aan het fietsen en nu kan ik er niks meer van, de scripting is weeral omnipresent ze, nu ineens geen 2 deftige passen, precies ook of de tegenstander doet niks verkeerds gedurende de hele match, want bij hem vliegen ze erin door fuck ups van de gameplay in t kwadraat...

Voor mij is de dead giveaway de stick switching, als ge 5 kere moet rechter joysticken en vaak nog meer eer ge uw manneke aan de voet krijgt + de keepers die een 'handje helpen', ja dan weet ge da ge fucked zijt

Ok ze willen arcade voor iedereen zijn mogelijkheden, maar t'is gewoon lachwekkend, de casual 2 matchkes per weekdag spelers houden het nog geen dag vol als die restricties wegvallen en je vrij uit kan spelen, ok ik zou zelf dan enkele divisies zakken, maar deze werkwijze met dat nieuwe systeem is just fucked up, ik heb soms avonden zonder 1 win, gewoon door die fokkin scripting, echt intriest deze game

Laat gewoon de game hoe hij is, zonder al die hulp/handicaps, maar ja dan klagen de kindjes die 1000 euro per maand erin stoppen direct, en laat nu net dat hun doelpubliek zijn, slaves to the money, echt da ze zo een franchise kunnen verneuken, het zou is in cod moeten gebeuren zo'n toestanden, het kot zou te klein zijn, EA :ROFLMAO:

uninstal.jpg

Net op tijd voor GT7 zou ik zeggen, :niceone:

v0XPDCh.jpeg

Nieuwe bug in town...

Als ge ziet dat uwen 2de speler zijne rug gedraaid heeft zijt ge gezien... Kwam voor in de 83ste minuut en ik kon niks doen... En de tijd tikte traag voorbij, net alsof de bal buiten was of niet in het spel, kwam er nog is 5 minuten extra time aan te pas, ik kon niks doen, geen enkel knopke reageerde, stelt u voor mid match, ik zou gewoon quitten dan...

WTF is dees weeral zeg

Edit, nog altijd bezig, ik zit al aan 8 min overtime, ik ga dit eens uit zitten, zien hoe lang ik kan trekken

Edit, just voor dat den boel afsloot dit nog getrokken:

e3xYkia.jpeg

Owkay, ik weet dus niet of hij gequit heeft of dat het effectief einde match was

Laatst bewerkt:

uninstal.jpg

Bij mij zijn dat dus eerder signalen om men tactics om te gooie. Nu ja ik speel toch niets anders dan fifa en enkel mario met de kleine dus ik ben hier tot het einde en dan fifa23.

Bij mij zijn dat dus eerder signalen om men tactics om te gooie. Nu ja ik speel toch niets anders dan fifa en enkel mario met de kleine dus ik ben hier tot het einde en dan fifa23.

Had ik pas gedaan. Nu was al een tijdje dat ik eraan dacht om te stoppen ik wind me er veel te vaak in op hoe vaak ik hier al lopen vloeken hebben niet normaal, ik heb het blijkbaar niet in me om daar op een normale manier mee om te gaan met frustraties. In game hé in het dagelijkse leven ben ik braaf hoor :p maar start Fifa op en bam . Ach ja paar maanden mee zoet geweest weinig games die me zolang kunnen boeien dus content met de mooie tijd die ik heb beleefd nu tijd voor iets anders iets waarvoor ik niet elke week mijn scherm moeten afkuisen omdat het vol speeksel hangt van het roepen ertegen ;)

Terug
Bovenaan