Ja wa wilde, ik kan geneen plaatsingsmatch meer winnen, deze ochtend was ik door de ranks aan het fietsen en nu kan ik er niks meer van, de scripting is weeral omnipresent ze, nu ineens geen 2 deftige passen, precies ook of de tegenstander doet niks verkeerds gedurende de hele match, want bij hem vliegen ze erin door fuck ups van de gameplay in t kwadraat...
Voor mij is de dead giveaway de stick switching, als ge 5 kere moet rechter joysticken en vaak nog meer eer ge uw manneke aan de voet krijgt + de keepers die een 'handje helpen', ja dan weet ge da ge fucked zijt
Ok ze willen arcade voor iedereen zijn mogelijkheden, maar t'is gewoon lachwekkend, de casual 2 matchkes per weekdag spelers houden het nog geen dag vol als die restricties wegvallen en je vrij uit kan spelen, ok ik zou zelf dan enkele divisies zakken, maar deze werkwijze met dat nieuwe systeem is just fucked up, ik heb soms avonden zonder 1 win, gewoon door die fokkin scripting, echt intriest deze game
Laat gewoon de game hoe hij is, zonder al die hulp/handicaps, maar ja dan klagen de kindjes die 1000 euro per maand erin stoppen direct, en laat nu net dat hun doelpubliek zijn, slaves to the money, echt da ze zo een franchise kunnen verneuken, het zou is in cod moeten gebeuren zo'n toestanden, het kot zou te klein zijn, EA