Steakfriet
Active member
Ik kon hem nu weer opnieuw doen en stond da' weer bij de reeds gedane, wss sebiet terug doenbaar. Derde pakje 89 alisson. Wat voor een berg goede fodder zit daar in.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
It's aiight i guess... (81+)
Ik ging het eerst niet doen, dan toch bij de eerste keer deze pull...
Wie centraal vervangen, varane of kimpembe (beide standaard)
En dan daarna tchouppa hitten, t zou zowaar nog mogelijk zijnGwn voor mignolet gaan haha

Zeer knappe ploeg, ik zie maar 1 zwak punt en dat is Van Dijk. Die is te traag naar mijn mening, zelfs met een shadow. Voor de rest topploeg. Met Varane zou idd top zijn.Ploeg momenteel. Nu hopen dat ik varane nog kan doen. Dan is mijn ploeg redelijk compleet.
Ja idd.. Van dijk wil ik nog vervangen.. En in de toekomst mss een icon RB voor goeie links met marquinhos.Zeer knappe ploeg, ik zie maar 1 zwak punt en dat is Van Dijk. Die is te traag naar mijn mening, zelfs met een shadow. Voor de rest topploeg. Met Varane zou idd top zijn.
Na een tijdje is het wel op geloof ik. In het begin zeer veel return gehad, maar de laatste 5 niks boven de 82.Die 80plus is idd nog nooit zo goed geweest met vergelijkbare. Algemeen dat veel goei kaarten tetugkrijge. Heb er een tiental ondertussen gedaan waarvan 8 85of meer.
Na een tijdje is het wel op geloof ik. In het begin zeer veel return gehad, maar de laatste 5 niks boven de 82.
Ik heb alleen maar slechte return gehad in die 80 plus momenteel... Beste was 82 ofzo
Hard pass dan...Nieuwe SBC Future Star Reunion pick, wat zitten kijken op Nicks Twitch de PPs die hij kreeg waren echt zwak en dat voor een 85 rated team met 2 TOTW, lijkt me totaal niet waard te zijn. Kreeg vooral TOTW spelers sommige amper 82 rated.
Amai hij zal wel weer goed toxic geweest zijn er naNieuwe SBC Future Star Reunion pick, wat zitten kijken op Nicks Twitch de PPs die hij kreeg waren echt zwak en dat voor een 85 rated team met 2 TOTW, lijkt me totaal niet waard te zijn. Kreeg vooral TOTW spelers sommige amper 82 rated.