Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog 2 weken dan komt horizon uit en daarna elden ringHoeveel moet er eigenlijk nog mislopen vooraleer jullie met dit kutspel stoppen?
Als ik kijk naar Battlefield denk ik dat de meesten hun lesje nu wel hebben geleerd, maar hier lijkt het echt nog niet door te dringen![]()
en de pay to win teams blijven mij achtervolgen in play offs![]()
ik al de hele dagamai zoiets ben ik nog nooit tegengekomen.

ik al de hele dag![]()
, je zit in exclusief gezelschapSolideen de pay to win teams blijven mij achtervolgen in play offs![]()

Haha wtf.. Tis maar 30 miljoen..en de pay to win teams blijven mij achtervolgen in play offs![]()

Zelfkastijding?Hoeveel moet er eigenlijk nog mislopen vooraleer jullie met dit kutspel stoppen?
Als ik kijk naar Battlefield denk ik dat de meesten hun lesje nu wel hebben geleerd, maar hier lijkt het echt nog niet door te dringen![]()

Wss hebben de veel mislukte tackles iets te maken met aantal tegengoals lol. Was me ni bewust dat ik dat zoveel probeer.amai 81 tackles
Ja een mislukte tackle laat wel wat ruimte. Ik probeer vooral te jockeyen, maar dan moet ik er natuurlijk wel eerst voor kunnen komen als je moet achtervolgen heb je minder keus.Wss hebben de veel mislukte tackles iets te maken met aantal tegengoals lol. Was me ni bewust dat ik dat zoveel probeer.
Azo ken ik a ni eh...gisteren 4 na elkaar gewonnen nu 21 lose streak in div 2