FIFA 22

FIFA 22

Geraakte er eerst niet in. Dan uiteindelijk wel en na 20' in een wedstrijd kreeg de andere blijkbaar een DC. Wil mijn packs van Season Objectives opendoen maar dat loopt ook voor geen meter.

Hoeveel moet er eigenlijk nog mislopen vooraleer jullie met dit kutspel stoppen?
Als ik kijk naar Battlefield denk ik dat de meesten hun lesje nu wel hebben geleerd, maar hier lijkt het echt nog niet door te dringen 😂

Hoeveel moet er eigenlijk nog mislopen vooraleer jullie met dit kutspel stoppen?
Als ik kijk naar Battlefield denk ik dat de meesten hun lesje nu wel hebben geleerd, maar hier lijkt het echt nog niet door te dringen 😂
nog 2 weken dan komt horizon uit en daarna elden ring

en de pay to win teams blijven mij achtervolgen in play offs
FKxPVezXoAEpVJG

ik al de hele dag :unsure:

EA denkt dat je een pro bent en zet je daarom bij dat soort gasten ;), je zit in exclusief gezelschap

Spelen ze nog een beetje goed ook of bakken ze er niks van? Want kom wel eens gasten tegen met een leuk team Eusebio, Neymar en Messi bv vooraan maar die bakken er dan niks van.

0 op 10 in mijn plaatsingswedstrijden voor de weekend league…0 gewonnen, geen enkele…
Gemiddelde expected goals 6.0, tegenstanders tussen de 2-4.0. Wedstrijd 8-2 verloren, 9.0 expected goals had ik, tegenstander 3.5.
Weer zo een momentje waar ik denk om dit spel gewoon buiten te gooien. 2 wedstrijden verloren tegen spelers die veel beter waren, maar in de andere 8 wedstrijden toch weer rare dingen gezien waar het geluk toch een grote rol speelde.

Laatste matchke voor men 9e win serieus zweten. 5keer op achterstand gekomen.
Di Maria red player pick dus die heb ik terug kunnen verkopen uit men team aangezien ik hem voor de WL had gekocht.

Wss hebben de veel mislukte tackles iets te maken met aantal tegengoals lol. Was me ni bewust dat ik dat zoveel probeer.
Ja een mislukte tackle laat wel wat ruimte. Ik probeer vooral te jockeyen, maar dan moet ik er natuurlijk wel eerst voor kunnen komen als je moet achtervolgen heb je minder keus.

Terug
Bovenaan