FIFA 22

FIFA 22

Ik kon hem nu weer opnieuw doen en stond da' weer bij de reeds gedane, wss sebiet terug doenbaar. Derde pakje 89 alisson. Wat voor een berg goede fodder zit daar in.

8mlPMBL.jpeg

It's aiight i guess... (81+)

Ik ging het eerst niet doen, dan toch bij de eerste keer deze pull...

Wie centraal vervangen, varane of kimpembe (beide standaard)

8mlPMBL.jpeg

It's aiight i guess... (81+)

Ik ging het eerst niet doen, dan toch bij de eerste keer deze pull...

Wie centraal vervangen, varane of kimpembe (beide standaard)

Varane en Konaté zijn beide frans en premier league dus sterke link, kan helpen om ergens anders spelers makkelijker te linken.

Knap ploegje. Cafu ziet er betaalbaar uit als icon rb.

Die 80+ PP is wel goed ben bezig met mijn fodder er in te dumpen en krijg mooie dingen terug. Al een paar walkouts, nog wat 85 en 84ers en zelfs Future Star Pedro Porro 89 rated goeie fodder dus.

Die 80plus is idd nog nooit zo goed geweest met vergelijkbare. Algemeen dat veel goei kaarten tetugkrijge. Heb er een tiental ondertussen gedaan waarvan 8 85of meer.

Ik heb alleen maar slechte return gehad in die 80 plus momenteel... Beste was 82 ofzo

Ik heb dus al Kante gehad, 2x Lukaku een 89 Future speler en een stuk of 5-6 andere walkouts wiens naam ik al weer vergeten ben. Dan nog een paar 84-85s erbij ook. En dat op een 20-tal van die SBCs. Ben nu wel bezig met mijn tradeable golds mijn untradeables zijn allemaal op maar goed zolang ik deze return blijf krijgen lijkt het me dat meer dan waard

godver die kutbug waarbij ik spelers mis in squad battles is terug is lange tijd weggeweest maar nu al een paar keer een lege bank op gemerkt en nu ontbrak ook een speler op het veld :angry:

Nieuwe SBC Future Star Reunion pick, wat zitten kijken op Nicks Twitch de PPs die hij kreeg waren echt zwak en dat voor een 85 rated team met 2 TOTW, lijkt me totaal niet waard te zijn. Kreeg vooral TOTW spelers sommige amper 82 rated.

Nieuwe SBC Future Star Reunion pick, wat zitten kijken op Nicks Twitch de PPs die hij kreeg waren echt zwak en dat voor een 85 rated team met 2 TOTW, lijkt me totaal niet waard te zijn. Kreeg vooral TOTW spelers sommige amper 82 rated.
Hard pass dan...

Nieuwe patch, en speelde toch vlotjes vandaag, rankske gestegen, die konaté is ni slecht precies

Amai hij zal wel weer goed toxic geweest zijn er na :biglaugh:

Terug
Bovenaan