FIFA 22

FIFA 22

Ja, waarom staan daar nog keepers in doel, gewoon over lobben van buiten de carré...

Werkt hier precies altijd vs mij, hoeveel ik er op 1 dag tijd al binnen heb gekregen zo, incroyable

Kan de coins zeker gebruiken. Mss toch messi terug aangezien men Icardi niet meer op full chem raakt sinds Varane. Toch gevoel dat ie de beste is van men spitsentrio Benzema fb - Allesandrini en Icardi.
Heb nog wel een pak kaarten te verkopen fus zal er wel raken dan.

Kan de coins zeker gebruiken. Mss toch messi terug aangezien men Icardi niet meer op full chem raakt sinds Varane. Toch gevoel dat ie de beste is van men spitsentrio Benzema fb - Allesandrini en Icardi.
Heb nog wel een pak kaarten te verkopen fus zal er wel raken dan.

Je had Messi en hebt die weggedaan? Wie heb je dan wel op zijn plaatst gezet?

Je had Messi en hebt die weggedaan? Wie heb je dan wel op zijn plaatst gezet?
Aouar ww speelt nu op zen positie maar dat is niet echt een flank, al kan hij die rol wel aan daar niet van. Ik heb idd Messi weggedaan omdat ik meer diepgang van men had verwacht, hij liep niet altijd in de gaten maar aangezien ik nu met een depth van over de 70 speel vermoed ik dat het wel goedkomt omdat hij al iets hoger staat, desnoods get in behind erop.

Aouar ww speelt nu op zen positie maar dat is niet echt een flank, al kan hij die rol wel aan daar niet van. Ik heb idd Messi weggedaan omdat ik meer diepgang van men had verwacht, hij liep niet altijd in de gaten maar aangezien ik nu met een depth van over de 70 speel vermoed ik dat het wel goedkomt omdat hij al iets hoger staat, desnoods get in behind erop.

ow ja Messi zijn works rates. We hebben het daar al even over gehad. Bij speelt die nu op de CAM op Stay Forward want anders zie je hem inderdaad vaak niet.

Nieuwe controller is onderweg jammer genoeg geen Xbox Controllers meer te vinden eentje van Nacom nu besteld. Met een RT die soms vastzit toch weer mijn wedstrijd gewonnen. 4 games 3 wins en een draw. Div 2 met al die Elite valt tot nu toe nog mee. Wel nog geen pro's tegengekomen enkel spelers van min of meer mijn niveau. Denk niet dat ik al een bal roll heb gezien, gewoon een paar leuke passing games zo heb ik het graag.

En ik unlock al die nieuwe season objectives maar kan dus niet naar die pagina. Zitten normaal ook packs tussen die zou ik graag nog vandaag openen zolang er TOTY spelers in zitten :s

Ok heb ff een goedkopere oplossing gekozen, als die tegenslaat verlies ik niet veel maar nu krijg ik iedereen op 10 chem. Met een 4-4-2 moeten de wingers ook niet te veel op doel schieten. Di maria heeft een slechte WF.

Hier deze week zanneti ra van 88 gepackt. Dacht kassa kassa, maarja is maar 130k😅😂 Nuja toch beter dan niets allesinds. Misschien net genoeg om zo varane af te werken.
Voor resst 150 packs gedaan, wel een heleboel van die 75+.. Uiteindelijk niet veel soeps gepacked, 2 keer suarez, busquets, vardy, aspas, benzema toty.. En een paar nutteloze informs van 80-82..

Uit de maandelijkse rewards Insigne TOTY gepacked (niet verkoopbaar).
Leao Rulebreaker heeft plaats moeten maken voor Insigne.

Shevchenko heeft me nog niet kunnen overtuigen.

0 op 7 in wl...alleen maar pros met 20 mil teams

edit:0 op 11

fuck dit pay to win fuckers,nog eens toxic erbij natuurlijk

Laatst bewerkt:
hier krijg ik nu foutmedling dat er niet kan verbonden worden met Fifa 22 ultimate team.

Nu weer aant twijfelen om Donnarumma TOTY te kopen ipv Maignan WW.

nice ik win mijn eerste match en daarna word ik er direct uit de servers gesmeten = lose

KUTSPEL,als ik aan het winnen ben doet ea echt alles zodat ik geen win krijg

0 wins 12 loses met dank aan ea en de pay to winners

gedaan met wl dit weekend

0 op 7 in wl...alleen maar pros met 20 mil teams

edit:0 op 11

fuck dit pay to win fuckers,nog eens toxic erbij natuurlijk

Ik heb na 8 matchen 4wins en 4losses. Ik krijg zowel freaky teams als normale teams zoals het mijne. Ik meen me te herinneren dat je een divisie 1 speler bent zoals ik, ik raak alleszins niet in elite dus neem nu gelijklopend niveau. Ik denk dat je pech hebt ofzo of aant tilten bent.

Heb wel post patch customs moeten wijzigen anders won ik ook niet meer. Al gedaan?

Ik heb na 8 matchen 4wins en 4losses. Ik krijg zowel freaky teams als normale teams zoals het mijne. Ik meen me te herinneren dat je een divisie 1 speler bent zoals ik, ik raak alleszins niet in elite dus neem nu gelijklopend niveau. Ik denk dat je pech hebt ofzo of aant tilten bent.

Heb wel post patch customs moeten wijzigen anders won ik ook niet meer. Al gedaan?
elite,3 matchen na elkaar toty mbappe messi en ronaldo tegen gekomen,daarna prime ronaldo en prime gullit etc

geen enkel team onder de 15 mil voorlopig

edit:net match 100% penalty niet gefloten,kerel krijgt een counter door die fout en maakt een goal

maar scripting is niet echtzeggen ze mij altijd?

Laatst bewerkt:
tjah zijn ea servers wat wilt ge ? miljarden verdienen ze maar deftige servers ? nope

door die servers hebben we de grootste market crash ooit

Laatst bewerkt:
Gvd e moest ik op mijn werk zo veel server crashes hebben zal ik geen bonuskes krijgen. De ea IT ers wel wss door milardenwinst op het spel.

Terug
Bovenaan