Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan de coins zeker gebruiken. Mss toch messi terug aangezien men Icardi niet meer op full chem raakt sinds Varane. Toch gevoel dat ie de beste is van men spitsentrio Benzema fb - Allesandrini en Icardi.
Heb nog wel een pak kaarten te verkopen fus zal er wel raken dan.
Aouar ww speelt nu op zen positie maar dat is niet echt een flank, al kan hij die rol wel aan daar niet van. Ik heb idd Messi weggedaan omdat ik meer diepgang van men had verwacht, hij liep niet altijd in de gaten maar aangezien ik nu met een depth van over de 70 speel vermoed ik dat het wel goedkomt omdat hij al iets hoger staat, desnoods get in behind erop.Je had Messi en hebt die weggedaan? Wie heb je dan wel op zijn plaatst gezet?
Aouar ww speelt nu op zen positie maar dat is niet echt een flank, al kan hij die rol wel aan daar niet van. Ik heb idd Messi weggedaan omdat ik meer diepgang van men had verwacht, hij liep niet altijd in de gaten maar aangezien ik nu met een depth van over de 70 speel vermoed ik dat het wel goedkomt omdat hij al iets hoger staat, desnoods get in behind erop.

Nuja toch beter dan niets allesinds. Misschien net genoeg om zo varane af te werken. 0 op 7 in wl...alleen maar pros met 20 mil teams
edit:0 op 11
fuck dit pay to win fuckers,nog eens toxic erbij natuurlijk
elite,3 matchen na elkaar toty mbappe messi en ronaldo tegen gekomen,daarna prime ronaldo en prime gullit etcIk heb na 8 matchen 4wins en 4losses. Ik krijg zowel freaky teams als normale teams zoals het mijne. Ik meen me te herinneren dat je een divisie 1 speler bent zoals ik, ik raak alleszins niet in elite dus neem nu gelijklopend niveau. Ik denk dat je pech hebt ofzo of aant tilten bent.
Heb wel post patch customs moeten wijzigen anders won ik ook niet meer. Al gedaan?