Beestachtig in die paar rivals die ik er al mee speelde. In duels weinig aan te beginnen en met zijn lange benen moet je er al redelijk ver van blijven om niet in duel te geraken. Is niet wendbaar of dribbelvaardig dus je moet hem niet in de spits of zo zetten maar om te verdedigen is hij, opnieuw in maar een paar wedstrijden die ik er al mee speelde, zeer goed.
Als je de Varane SBC doet krijg je Varane als je een icon SBC doet krijg je er een uit 100 icons. Ik heb nog geen enkele loterij meegedaan. Gisteren met amper 2 spelers te kopen (25.9k totaal) ben ik erin geslaagd om Varane SBC te doen een SBC ter waarde van +1 miljoen. Ik wil weten wat ik krijg.
Ik kom vaak spelers tegen met 3-4 icons in hun ploeg, maar die icons zijn niet beter dan wat je voor 50-100k op de markt vind of wat je kan doen als SBC maar daar hebben ze wel telkens 400-500k of zo ingestoken om een icon SBC te doen.
Als ik een tip zou geven aan iemand die coins wil of nieuw in het spel is zou het zijn om weg te blijven van die icon loterijen en gewoon de SBCs te doen van spelers die je wilt. Ik ben heel tevreden van mijn ploeg zonder een enkele icon erin.