FIFA 22

FIFA 22

Red Picks, Gulaski 87, Meunier 84 en Muller 89 :D

TOTW pack, 82, 79 en 79 :(

Rare players pack, Ndidi 85 en 7 dubbele wel tradeable niet slecht

Ultimate pack, Digne 84 en Maignain 84 en 23 dubbele

Valt mee. 2 weken terug natuurlijk Mbappe gepackt dus dit is zeker niet beter maar vooral mijn red picks mogen er zijn. Niet in bruikbare spelers wel in goeie fodder.
Informs gewoon verkopen, meeste gaan voor ongeveer 20k. Gistreren er 20 verkocht voor 17-20k. En die aangekocht waren voor 11-13k. Dus toch lekkere profit gemaakt.
Die informs lager dan 81 kunt ge toch bijna nergens gebruiken voor sbc..

Informs gewoon verkopen, meeste gaan voor ongeveer 20k. Gistreren er 20 verkocht voor 17-20k. En die aangekocht waren voor 11-13k. Dus toch lekkere profit gemaakt.
Die informs lager dan 81 kunt ge toch bijna nergens gebruiken voor sbc..

Informs heb ik meteen verkocht. Jammer genoeg wel voor iets lager, zijn nog gestegen in prijs precies tussen toen en nu. Ik verkoop ze bijna altijd, meestal goedkoper om als je er eentje nodig hebt, gewoon de goedkoopste van die rating op dat moment te kopen.

Informs heb ik meteen verkocht. Jammer genoeg wel voor iets lager, zijn nog gestegen in prijs precies tussen toen en nu. Ik verkoop ze bijna altijd, meestal goedkoper om als je er eentje nodig hebt, gewoon de goedkoopste van die rating op dat moment te kopen.
Een 85 rated inform is soms even duur als een 82 rated inform. Dan ga ik ook voor de 85 natuurlijk, wat ferm bespaart op rest van het team dat je inlevert

Rank 4 WL. Red picks Müller, Handanovic en Mitrovic. Premium TOTW pack: Immobile, Ben Yedder (had ik al untradeable duplicate) en een discard. Mag niet klagen :)

De AI van mijn spelers is nog dommer geworden dan vroeger. Squad Battles of World Class kan ik amper meer aan als ik al win in het nipt zoals nu na strafschoppen. Vroeger kon ik dat 9 op de 10 keer vlotjes winnen. De runs van mijn spelers soms arggg om de haren bij uit te trekken. En dat passief staan gapen naar een losse bal dat hangt dus ook mijn kloten uit hé zeker gecombineerd met de speler selectie die op niks trekt zo frustrerend om 2-3 spelers dichts bij de bal te hebben en die toch te verliezen omdat niemand een poot uit steekt en het een half uur duurd eer je de juiste speler kan selecteren om het zelf te doen.

Haha, ik denk dat de game een flosj heeft gedaan in mijn voordeel...

In mijn 81+ pack zat Mendy 83 (real madrid)

Ik switch de untradable versie tegen de versie waarmee ik speelde (met anker erop)

Ik list die versie aan 10+k en nu staat nog altijd de versie, met anker in mijn ploeg met 780+ games op de teller, ik heb dus niks moeten doen en heb nog altijd een tradable versie, lmao

Edit, never mind, is untradable bij het spelen van een match :S

Haha, ik denk dat de game een flosj heeft gedaan in mijn voordeel...

In mijn 81+ pack zat Mendy 83 (real madrid)

Ik switch de untradable versie tegen de versie waarmee ik speelde (met anker erop)

Ik list die versie aan 10+k en nu staat nog altijd de versie, met anker in mijn ploeg met 780+ games op de teller, ik heb dus niks moeten doen en heb nog altijd een tradable versie, lmao

Edit, never mind, is untradable bij het spelen van een match :S
Ja dat is een soort glitch, heb het ook eens gehad met Spinazola.

kutai.jpg

Kan iemand me die kut AI uitleggen? Waarom loopt Mbappe achter de tegenstander. Hij stond dichter bij Messi, toen Messi de bal kreeg is hij daar gaan lopen. Terwijl ik wil dat hij gaat lopen waar de ruimte ligt en waar Messi makkelijk de bal in kwijt kan. Maar nee dat doen mijn kut spelers dus constant hé. Gaan lopen achter hun man. Ik heb de bal en ipv zich vrij te maken dat ik ze kan bereiken gaan ze speciaal achter hun man gaan staan. Krijg ik het dus van hé.

Kunt Mbappé zelf naar daar sturen hé. L1 rammen & met uw rechter joystick flicken naar de kant dat ge wilt dat uw speler loopt.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Als ik met mijn rechter stick begint te flicken loop ik het risico dat hij skill moves begint te doen. En eer ik die extra combo heb gedrukt ben ik het momentum kwijt en is de ruimte misschien alweer dicht. Wat ik verwacht is niks speciaals hé, gewoon basis voetbal, loop in de vrije ruimte.

Tot gisteren gewacht om mijn 40 packs te openen omdat ik Marquinhos of Donnaruma TOTY wou packen.
En jawel na het 15de pack zat Marquinhos er in, wel untradeable. Voor de rest niets speciaals in de resterende pakketjes.
Maar zeer tevreden met mijn 95 verdediger.

amai, in Rival div 2, samen met ne maat ff co-op gedaan.
Zijn team met o.a: Van der sar, rijkaard, koeman, gullit, toty mbappe, cl messi, puskas, nedved, speciale kante, cafu, roberto carlos ...

toch 4-3 gewonnen haha

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Als ik met mijn rechter stick begint te flicken loop ik het risico dat hij skill moves begint te doen. En eer ik die extra combo heb gedrukt ben ik het momentum kwijt en is de ruimte misschien alweer dicht. Wat ik verwacht is niks speciaals hé, gewoon basis voetbal, loop in de vrije ruimte.

Oefenen baart kunst ;) eens je het gewoon bent kun je zeer gevaarlijk uit de hoek komen!

Iemand die pozuelo gekozen bij de seasons rewards ? Komt erin als sub met hunter erop en maar 5 chem, maar mijne spits is 5 *wf en hij dus ook, moest ik hem maar kunnen laten starten, speelt goed als CAM

3-0 voor, 1 win nodig voor rivals. 89ste minuut wordt ik van de servers gegooid…oke dan…
En het valt op dat dit enkel gebeurd als ik aan het winnen ben, bij een verlies wordt ik nooit van de servers gegooid.

Tot gisteren gewacht om mijn 40 packs te openen omdat ik Marquinhos of Donnaruma TOTY wou packen.
En jawel na het 15de pack zat Marquinhos er in, wel untradeable. Voor de rest niets speciaals in de resterende pakketjes.
Maar zeer tevreden met mijn 95 verdediger.
In welk soort van pack zat ie?

Alle (ijdele) hoop op de rivals rewards morgen

godver ben weer dom geweest 4 wins na 5 wedstrijden in de play offs. Ipv het dan makkelijk aan te doen denk ik van ok laten we voor 6 gaan beter packs en zo. Kom ik wel een serie kut irritante ventjes tegen zeker. De replays maar niet skippen en dan die bal rolletjes maar jongens toch die gasten hebben meer ball rolls dan passes op het einde van een wedstrijd. 4 op 5 verloren waaronder mijn laatste 3 :'(. Kon me een hoop frustratie bespaard hebben.

Terug
Bovenaan