Bepaalde reden?Is verlengd met 24 uur
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bepaalde reden?Is verlengd met 24 uur
servers die kapot waren vrijdag

Shhhh, ge hebt al eneHopelijk wat pack luck deze avond. Kante, Jorginho en of De Bruyne aub.

neeKhad hiernet nog Jorginho in het pack voor 200 matchen te scoren in WL
FML, zou deze er ook in gezeten hebben met 2 uurtjes later??
Seg ik had 5 wins voor volgende WL, maar als je 6 wins haalt, heb je dan meer packs, of betere dan wanneer je 4W en 6 L's hebt???
Of is plaatsing altijd hetzelfde rewards?
Heb er 2 gegifted
fifauteam.com
FML × 2![]()
FUT Champions Rewards for FIFA 22
FUT CHAMPIONS REWARDS FUT Champions is an online game mode within FIFA 22 Ultimate Team that rewards with packs, coins and player picks everyone who hasfifauteam.com
6 wins is betere packs dan 4.

Jij hebt meer sjans alsekikZonet TOTY Jorginho gepacked!!! Mijn zondag is gemaakt, beste pack ooit in 10 jaar Fifa![]()
Zonet TOTY Jorginho gepacked!!! Mijn zondag is gemaakt, beste pack ooit in 10 jaar Fifa![]()
FML × 2
2de hero pack = Joe Cole, nog niet zo slecht denk ik...
Zo is er terug wat evenwicht en is het niet 100% Frans...
Wat denken jullie: Mendy op de LB (met 10 chem), of toch Clauss Headliners (RB, met 7 chem)???
Martial keert terug pro forma voor de chem
![]()
Pacqueta is goed als een cm of cdm met een shadow maar zijn intercepties zij' blijkaar niet altijd spot on. Heb ik nu in 2 reviews gezien. Had zen 83 sbc al gedaan met dubbele maar ga niet verder. Slecht is ie niet maar hangt ook af wat je hebt. Ik speel met Capoue (stofzuiger pur sang) en Aouar winter. Aouar winter zou de betere boven Pacqueta zijn volgens men vaste reviewer die ik check voor sbc s.
Net hero pack gedaan in de ijdele hoop Ginola te pullen. Het werd Morientes als hoogste en iets ofwat bruikbare kaart maar bon veel gaat ie niet spelen aagezien ik al 3 goede spitsen heb, zal eerder voor de fun zijn.
Die Danjuma vink ik eigenlijk echt goed, ok tis geen Vini jr maar hij blijft momenteel staan. Zo een 20 matchen mee gespeeld en voelt heel goed aan de bal.
Alle chem op 10 is dit men team in game.
![]()
Deze versie van Nkunku nu ook maar gezet ipv men oude rulebreaker.
dat die dan maar vlug komt is mijn fodder meteen weg. Maar Pacqueta volgens leaks ook eerst een 92 kaart dan valt zijn 88 beetje tegen natuurlijk.Was een hero pick en dus meegedaan voor die ligue1 pelé, gaat nog altijd een solide 300k dus, zou hem in de spits kunnen laten starten en in game op cam ofzoJammer van zijn work rates maar dat Lean body type met die stats omg van de 3 misschien wel degene die ik het liefst zou pakken. Al kan dat ook te maken hebben met Muriel en Di Natale waarmee ik hem makkelijk zou kunnen linken.
Waarom doe jij nog Hero packs? Je hebt toch al Ginola? Martial Gold is toch kut zet daar dan Benz op 8 chem of zo.
Ik zou Clauss op 7 chem daar zetten. Ook weer dat lean body type dat speelt zo lekker.
BTW wat denken jullie van die Paqueta SBC? Ziet er goed uit volgens mij. Zou hem misschien doen om RB Kessie te vervangen.
Idd was bij mij ook diegene die ik het liefste wou! Niet veel later krijg ik nog Carlos Alberto Torres prime ook hahaha. Wat een dag!Jammer van zijn work rates maar dat Lean body type met die stats omg van de 3 misschien wel degene die ik het liefst zou pakken. Al kan dat ook te maken hebben met Muriel en Di Natale waarmee ik hem makkelijk zou kunnen linken.