Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ging morgen openenMa waarom openen jullie nu al? Wacht dan toch tot alles in packs zit...![]()
Nu enkel Lewa, Messi en Mbappe. Zondag dan de middenvelders vermoedelijk, dinsdag verdedigers (en GK?). Donderdag/vrijdag ofzo dan alles.Wist zelfs niet dat alles er nog niet in zat lol. Wat nu en wat later?
Heb je fotootje, of welke positie heb je nodig?2-0 achter in fut Champs, Lewa erop, 2 goalkes en 2-4 gewonnen. Ik ga hem moeten proberen inpassen, dus best een Icon aankopen. Maar geen idee wie. Budget is 900k…
Kaka daarnet op de cm gerocked in draftHet zal dus Socrates (600k), Xavi (600k) of Kaka sbc (de 88 ploeg gaat mij al niets kosten met al mijn fodder) worden. Dus best even kijken en rekenen wat het beste is. Mijn fodder houden en gewoon kopen of de icon sbc…
(96)Een weekje, telkens maar een bepaald compartiment, op t einde allemaal + nog een extra spelerBlijven de toty heel het game in de packs zitten? Of beperkte tijd?
Griezmann en psg RW... Di Maria FML100 packs en niks,niemand in de wereld met slechter pack luck dan mij
zelfs mijn 85+ x 3 waren allemaal 85... tzal hier wel ene messi en mbappe krijgen in een of ander random kut pack
Idd, doorsteekpasje Simulator van men bottenman man man ea doet er echt alles aan om de grootste dutsen free wins te geven,5-0 aan het winnen in wl,dc en een loss erbij
niet moeilijk dat ik geen goeie eindscore meer haal ze geven die dutsen altijd luck en free wins,sinds die wl makkelijker is gemaakt zodat minder goeie spelers meedoen heb ik nog geen enkele keer geluk gehad,altijd de andere
edit:ja hupla 3de dc na elkaar en elke keer als ik win als ik verlies nooit