FIFA 22

FIFA 22

100 packs en niks,niemand in de wereld met slechter pack luck dan mij

zelfs mijn 85+ x 3 waren allemaal 85... tzal hier wel ene messi en mbappe krijgen in een of ander random kut pack

Laatst bewerkt:
2-0 achter in fut Champs, Lewa erop, 2 goalkes en 2-4 gewonnen. Ik ga hem moeten proberen inpassen, dus best een Icon aankopen. Maar geen idee wie. Budget is 900k…

KDB TOTW eruit gehaald, al vind ik het ergens jammer. Ingame moet ik met 2 spitsen spelen Lewa/Auba. Dan mijn aanvallende CAM/flanken zijn Zaha en Ziyech. Dan Etebo als verdedigende CDM en dan zou een Icon de rol van aanvallende cm moeten opnemen. Dus iemand met goeie passing, loopvermogen en scorend vermogen…KDB krijg ik jammer genoeg niet ingepast.

Ik denk automatisch aan xavi 93 (700k)

Uwe lewa moet goed bedient worden, met goeie passing en de shot positioning moet dat wel lukken met hunter derop??

Het zal dus Socrates (600k), Xavi (600k) of Kaka sbc (de 88 ploeg gaat mij al niets kosten met al mijn fodder) worden. Dus best even kijken en rekenen wat het beste is. Mijn fodder houden en gewoon kopen of de icon sbc…

Het zal dus Socrates (600k), Xavi (600k) of Kaka sbc (de 88 ploeg gaat mij al niets kosten met al mijn fodder) worden. Dus best even kijken en rekenen wat het beste is. Mijn fodder houden en gewoon kopen of de icon sbc…
Kaka daarnet op de cm gerocked in draft

Goeie speler

Offline wel, maar khad ook r9 :woohoo: (96)

Die kaart is ongelooflijk, zet nooit de bal te ver van de voet en doet alles goed, cheatcode in game

man man man ea doet er echt alles aan om de grootste dutsen free wins te geven,5-0 aan het winnen in wl,dc en een loss erbij

niet moeilijk dat ik geen goeie eindscore meer haal ze geven die dutsen altijd luck en free wins,sinds die wl makkelijker is gemaakt zodat minder goeie spelers meedoen heb ik nog geen enkele keer geluk gehad,altijd de andere

edit:ja hupla 3de dc na elkaar en elke keer als ik win als ik verlies nooit

Laatst bewerkt:
man man man ea doet er echt alles aan om de grootste dutsen free wins te geven,5-0 aan het winnen in wl,dc en een loss erbij

niet moeilijk dat ik geen goeie eindscore meer haal ze geven die dutsen altijd luck en free wins,sinds die wl makkelijker is gemaakt zodat minder goeie spelers meedoen heb ik nog geen enkele keer geluk gehad,altijd de andere

edit:ja hupla 3de dc na elkaar en elke keer als ik win als ik verlies nooit
Idd, doorsteekpasje Simulator van men botten

4 matchen, 4 L's, chouette

Laatst bewerkt:
Hoe die ballen vallen voor de tegenstander deze weekend league, echt niet normaal meer. Doe iets aan die k*tupdate waar counterploegen veel te hard beloond worden. Ik heb 1 lucky goal gemaakt door een bal die met geluk goed viel, het omgekeerde kan ik op 1 hand niemeer tellen. Spelers die veel beter zijn hebben die scripting echt niet nodig.

Terug
Bovenaan