FIFA 22

FIFA 22

varane gedaan zonder coins te gebruiken maar mijn club is wel leeg nu,rip 3 icons die ik ervoor gebruikt heb
Ben uit frustratie er ook mee begonnen, ben ik tenminste zeker van een raket. Kimpembe zal er eindelijk voor op pensioen mogen gaan. Ik kom er wel totaal niet heb er nog maar 3kunnen doen maar komt wel in komende tijd. Wel pokke duur, achteraf bekeken beter voor mid prime icon gegaan mss maarja wss krijg ik dan weer een schmeichel haha.

Hoe speelt die? Vlotjes zou ik verwachten maar je weet nooit aangezien mr. Kimpembe nog in veel teams zit tov andere toppers :p

Straks eindelijk mijn packs open doen. Gelukkig een drukke week gehad, dus mijn discipline werd niet te hard op de proef gesteld :biglaugh:

Hoe speelt die? Vlotjes zou ik verwachten maar je weet nooit aangezien mr. Kimpembe nog in veel teams zit tov andere toppers :p

Beestachtig in die paar rivals die ik er al mee speelde. In duels weinig aan te beginnen en met zijn lange benen moet je er al redelijk ver van blijven om niet in duel te geraken. Is niet wendbaar of dribbelvaardig dus je moet hem niet in de spits of zo zetten maar om te verdedigen is hij, opnieuw in maar een paar wedstrijden die ik er al mee speelde, zeer goed.

Ben uit frustratie er ook mee begonnen, ben ik tenminste zeker van een raket. Kimpembe zal er eindelijk voor op pensioen mogen gaan. Ik kom er wel totaal niet heb er nog maar 3kunnen doen maar komt wel in komende tijd. Wel pokke duur, achteraf bekeken beter voor mid prime icon gegaan mss maarja wss krijg ik dan weer een schmeichel haha.

Als je de Varane SBC doet krijg je Varane als je een icon SBC doet krijg je er een uit 100 icons. Ik heb nog geen enkele loterij meegedaan. Gisteren met amper 2 spelers te kopen (25.9k totaal) ben ik erin geslaagd om Varane SBC te doen een SBC ter waarde van +1 miljoen. Ik wil weten wat ik krijg.

Ik kom vaak spelers tegen met 3-4 icons in hun ploeg, maar die icons zijn niet beter dan wat je voor 50-100k op de markt vind of wat je kan doen als SBC maar daar hebben ze wel telkens 400-500k of zo ingestoken om een icon SBC te doen.

Als ik een tip zou geven aan iemand die coins wil of nieuw in het spel is zou het zijn om weg te blijven van die icon loterijen en gewoon de SBCs te doen van spelers die je wilt. Ik ben heel tevreden van mijn ploeg zonder een enkele icon erin.

Gisteren nog een wedstrijd gewonnen tegen een speler met : Donnaruma, Ferdinand-Varane-Cannavaro, Cafu-Gullit-Zidane-Kante-Roberto Carlos, Cantona-Pele. Tja.

Juist Larsson prime gekocht voor 300k
Nu is experimenteren met Dybala op de CM ipv Correa ..
Niet ideaal maar tzal zo toch ff moeten tot ik terug wa coins heb (hopelijk vanavond na de packs te openen)

Beestachtig in die paar rivals die ik er al mee speelde. In duels weinig aan te beginnen en met zijn lange benen moet je er al redelijk ver van blijven om niet in duel te geraken. Is niet wendbaar of dribbelvaardig dus je moet hem niet in de spits of zo zetten maar om te verdedigen is hij, opnieuw in maar een paar wedstrijden die ik er al mee speelde, zeer goed.

Als je de Varane SBC doet krijg je Varane als je een icon SBC doet krijg je er een uit 100 icons. Ik heb nog geen enkele loterij meegedaan. Gisteren met amper 2 spelers te kopen (25.9k totaal) ben ik erin geslaagd om Varane SBC te doen een SBC ter waarde van +1 miljoen. Ik wil weten wat ik krijg.

Ik kom vaak spelers tegen met 3-4 icons in hun ploeg, maar die icons zijn niet beter dan wat je voor 50-100k op de markt vind of wat je kan doen als SBC maar daar hebben ze wel telkens 400-500k of zo ingestoken om een icon SBC te doen.

Als ik een tip zou geven aan iemand die coins wil of nieuw in het spel is zou het zijn om weg te blijven van die icon loterijen en gewoon de SBCs te doen van spelers die je wilt. Ik ben heel tevreden van mijn ploeg zonder een enkele icon erin.
Klopt maar met veel geluk trek je natuurlijk een van de braziliane of een Eto Gullit... Toch leuk. Mijn eerste pull die schmeichel is echt een beest. Ik speelde met alle gold topkeepers en hij is beter maaaat je hebt eigenlijk wel gelijk. Volgend jaar gz ik ook veel zorgvuldiger omgaan. Hoop dat ik hel binnen de 30 dagen kan doen a'ders benk alles kwijt. Wel net messi gekovht en die zal altij 300k opleveren.

Desastreus begonnen met 3/10 maar uitiendelijk wel 6/10 in de tweede reeks dus net genoeg gehaald.
Pulls: Akanji totw pick is zeker geen slechte maar inpassen ka' ik hem niet.
Verder een Dzeko uit het totw pack en Lloris en Casemiro uit een de andere pakjes.
Waarm is geen TOTY. Pack luck is echt 0,0 fit jaar. Hoogtepunt was tweede week IF Jesus die toen voor 200k ging en TOTGS Rodrigo die voor 300k ging. Rest nooit specials buiten Allesandrini in dat 1 gek pakkie met winter wilcards.

1 keer een mbappe of ginoale ofzo pullen bepaalt toch gewoon heel u jaar, ik vind dat spijtig eigenlijk.

Dat is toch goed is een 89er. Betere fodder kun je bijna niet krijgen. Verkopen of gebruiken in een SBC en zo een speler te pakken krijgen die je wel wil.
1200 spelers opgebruikt voor fucking allison ??? slechter kan niet

die spelers zijn 1000 keer meer waard dan die kaart

Kante en Ronaldo zijn de enige 2 kaarten die iets waard zijn in de Premier League of je moet al een TOTY packen. Wat had je juist verwacht?
ja kheb niet zoveel chance dan de rest hier das duidelijk,en het waren upgrades van alle leagues niet alleen pl

28 puntjes plaatsing weekend league. Na de crappy week vorige week met alleen maar counterploegen nu maar enkele tegengekomen. Morgen begint mijn weekend league, en het doel is om er altijd 11 te winnen. We zien wel!

Hier ook echt niks uit 57 packs. 1x gold Di Maria, (als hoogste uit van de Varane fb packs), 1x lloris,1x gold ibra, 1x Wijnaldum, 4x Joao Felix. Dat uit gespaarde mega en ultimate paxks en een aantal league en premium league upgrades.

Uit zo'n preview pack ook nog niks hoger als een 81 rated player en heel vaak Hateboer of van de beek

Ik heb voorlopig nog nooit 1 van de grote spelers gepacked, buiten verlenen jaar 1 kere neymar, dus de kans dat ik de gouden versie laat staan zou packen is al onbestaande, laat staan de speciale versie

Buiten de laatste 2 maanden, waarbij ze met zulke kaarten smijten na tots

Bakje is bijna leeg, wil het vervangen dus duw op de ps knop. Keer ik terug naar fifa, ben ik eruit gesmeten. Net 2-0 aan het winnen natuurlijk. Het zijn echt die kleine dingen en opeenstapelingen die het spel zo frustrerend maken. Volgende keer gewoon verder spelen met een platte controller.

Bakje is bijna leeg, wil het vervangen dus duw op de ps knop. Keer ik terug naar fifa, ben ik eruit gesmeten. Net 2-0 aan het winnen natuurlijk. Het zijn echt die kleine dingen en opeenstapelingen die het spel zo frustrerend maken. Volgende keer gewoon verder spelen met een platte controller.
? Vreemd. Ontelbaar keren gedaan en nooit iets voorgehad. Pauzr schakel controller uit, zet andere aan en terug doorgaan. Handeling van 2 seconden. Denk dat het eerder toeval was van dc dan, dat heb ik ook al te veel meegemaakt.

Terug
Bovenaan