FIFA 22

FIFA 22

Mijn heilige Drievuldigheid heeft weer een overval gepleegd. 2.2 expected goals vs 3.5, einduitlslag 5-3 :D Ik had het gevoel dat hij beter was maar hij maakte te vaak foutjes die keihard werden afgestraft. Hij had Ronaldo, V Persie, Mané en Salah vooraan lopen dus je hoeft er niet al te veel compassie mee hebben hij had ook spelers die kunnen knallen. En hij heeft Mbappe geblesseerd half weg de wedstrijd.

Varane SBC zou eindelijk komen vanavond. Kan ik beginnen met bouwen heb 4 +85 kaarten in mijn discard pile die ik nog vlug wil recoveren. Packjes sparen tot die weekend, volledige TOTY team + honorable mentions in packs dan. En dan volgende donderdag einde seizoen dus een hoop Jumbo Rare Players packs om te openen. En heb weer 660k coins en kan ook nog SS Skriniar verkopen die toch plaatst gaat moeten maken voor Varane dus zal wel lukken om hem te maken.

Hopelijk komen ze daarnaast nog met een stevige final bang sbc, met goede mogelijke rewards /packs af...

Die gaat gewoon on doenbaar zijn die varane

Varane lijkt mee te vallen 88, 2x 87, 2x 86 en 2x 85 squads. Had voor een 89 gevreesd. Nu ergens ook logisch dat ze niet helemaal doorslaan want TOTY Dias is maar een miljoen op de markt.

Je krijgt ook 30 dagen om hem te doen.

88 team is al klaar. Beetje onderschat blijkbaar wat ik allemaal in mijn club heb qua high rated spelers.

EDIT: beide 87 teams ook al klaar en nog geen enkele speler gekocht :o

Laatst bewerkt:
Beide 86 teams ook al gedaan. Eentje moeten kopen Thiago Silva voor 7.9k. Nu nog een 85 en een 84 te gaan. wordt wel lastig nu chem vereisten gaan omhoog dus kan niet meer gelijk wat er in dumpen.

EDIT: 85er ook gedaan :o nog eentje moet lukken hé we zijn zo dicht nu

Laatst bewerkt:
varane.jpg

Heb 2 spelers moeten kopen Silva voor 7.9k en een TOTW voor 18k. Totale kostprijs 25.9k. Beetje onderschat wat ik allemaal in mijn club had. Wel spelers zoals Mahrez en die objective Oshimen en zo ook gebruikt. Van mijn portugese objective spelers en season rewards ben ik wel vanaf gebleven.

Ga het wel een stuk moeilijker hebben nu om iet wat deftigs bij elkaar te krijgen voor icon swaps maar goed tegen dan zullen we wel nieuwe fodder hebben. Nu eens uittesten.

BAM Varane al meteen een slachtoffer gemaakt. Pipo begon een beetje te skillen vanbij de aftrap dwars door mijn ploeg. Keeper pakt hem. verlies de bal begint hij er weeraan tot hij Varane tegenkwam dan is hij spontaan geDCed :D

Aan dit tempo heb ik Varane tegen zaterdag voor max 500k. League sbc’s, I love them :love:
Ik heb geen goede tactiek hierbij, ik doe het helemaal verkeerd denk ik, doe je effectief de lg sbc of die van prem en ligue1 premiums?

Ik heb het gevoel dat ik door untradables in de sbcs te gooien telkens nieuwe fodder krijg die ik terug in sbc's moet gooien telkens ik duplicates heb, dat stopt precies niet, ik snap de ballen van die uitleg van nepenthez

En hoe kan je high rated duplicate fodder meteen gebruiken, zonder dat dat uwe transfer lijst blokkeert? Alé tis te zeggen de lijst met nieuwe packs

Ik heb geen goede tactiek hierbij, ik doe het helemaal verkeerd denk ik, doe je effectief de lg sbc of die van prem en ligue1 premiums?

Ik heb het gevoel dat ik door untradables in de sbcs te gooien telkens nieuwe fodder krijg die ik terug in sbc's moet gooien telkens ik duplicates heb, dat stopt precies niet, ik snap de ballen van die uitleg van nepenthez
Heb die ook gedaan (pl) maar daardoor 60% van mijn low fodder kwijt en mijn ploeg leeg. Ik doe de league sbc’s van die segmenten van 4. Meestal 2 zilveren/bronzen ploegen en dan 2 gouden ploegen. Silvers/bronzes kosten bijna niets van bepaalde league’s. En je krijgt 5 packs in return, waarvan de eindpack 81/82+ bij de top league’s. Ik heb zo via dit het segment van 88 van Varane (256k ongeveer op Futbin) voor bijna niets kunnen maken. Gestart met 700k deze ochtend en nog 680k over. En heel veel fodder er ook bij. Van 900 spelers naar 1300 terug.

Heb die ook gedaan (pl) maar daardoor 60% van mijn low fodder kwijt en mijn ploeg leeg. Ik doe de league sbc’s van die segmenten van 4. Meestal 2 zilveren/bronzen ploegen en dan 2 gouden ploegen. Silvers/bronzes kosten bijna niets van bepaalde league’s. En je krijgt 5 packs in return, waarvan de eindpack 81/82+ bij de top league’s. Ik heb zo via dit het segment van 88 van Varane (256k ongeveer op Futbin) voor bijna niets kunnen maken. Gestart met 700k deze ochtend en nog 680k over. En heel veel fodder er ook bij. Van 900 spelers naar 1300 terug.
Laat maar das niks voor mij denk ik

Laat maar das niks voor mij denk ik
Dagelijks toch wel 3u mee bezig met de web app. Kruipt heel veel tijd in. Maar Kaka heeft mij 300k gekost omdat ik bepaalde spelers wel heb moeten kopen omdat ik dringend een middenvelder nodig had. Voor Varane heb ik 30 dagen, wil proberen om geen enkele speler te kopen.

Die markt is een spel op zijn eigen. Ik hou het maar bij gewoon spelen. Squad Battles, Rivals, Play offs, Weekend League, Icon Swaps, objectives. Genoeg zo te doen.

Eigenlijk moet je er bijna uw job van mken, want EN spelen EN traden lukt niet voor een gewone werkende mens..😅 Aleja ik speel nu redelijk wat (naar mijn gevoel) + heb ook 3 miljoen tradingwinst, maar als je er echt uw tijd kan insteken zit dit zoveel hoger..😅

Gisteren de laatste swap gedaan en die base or mid van 8 tokens. 1 icon gebruik ik in men start squad, had 3 icon packs gedaan. Mid Schmeichel, mid Keane en mid Trezequet. Die laatste twee gebruik ik niet.

Ik speel tot 1uur om erna nooit meer ssuad battles te moeten doen na dat icon pack. 2keer raden wie ik pull.

Fcking fck Schmeichel again.

Ik ben net niet wenend in slaap gevallen lol.

Terug
Bovenaan