Mijn heilige Drievuldigheid heeft weer een overval gepleegd. 2.2 expected goals vs 3.5, einduitlslag 5-3
Ik had het gevoel dat hij beter was maar hij maakte te vaak foutjes die keihard werden afgestraft. Hij had Ronaldo, V Persie, Mané en Salah vooraan lopen dus je hoeft er niet al te veel compassie mee hebben hij had ook spelers die kunnen knallen. En hij heeft Mbappe geblesseerd half weg de wedstrijd.
Varane SBC zou eindelijk komen vanavond. Kan ik beginnen met bouwen heb 4 +85 kaarten in mijn discard pile die ik nog vlug wil recoveren. Packjes sparen tot die weekend, volledige TOTY team + honorable mentions in packs dan. En dan volgende donderdag einde seizoen dus een hoop Jumbo Rare Players packs om te openen. En heb weer 660k coins en kan ook nog SS Skriniar verkopen die toch plaatst gaat moeten maken voor Varane dus zal wel lukken om hem te maken.
Ik had het gevoel dat hij beter was maar hij maakte te vaak foutjes die keihard werden afgestraft. Hij had Ronaldo, V Persie, Mané en Salah vooraan lopen dus je hoeft er niet al te veel compassie mee hebben hij had ook spelers die kunnen knallen. En hij heeft Mbappe geblesseerd half weg de wedstrijd.Varane SBC zou eindelijk komen vanavond. Kan ik beginnen met bouwen heb 4 +85 kaarten in mijn discard pile die ik nog vlug wil recoveren. Packjes sparen tot die weekend, volledige TOTY team + honorable mentions in packs dan. En dan volgende donderdag einde seizoen dus een hoop Jumbo Rare Players packs om te openen. En heb weer 660k coins en kan ook nog SS Skriniar verkopen die toch plaatst gaat moeten maken voor Varane dus zal wel lukken om hem te maken.

Aleja ik speel nu redelijk wat (naar mijn gevoel) + heb ook 3 miljoen tradingwinst, maar als je er echt uw tijd kan insteken zit dit zoveel hoger..