FIFA 22

FIFA 22

Van het weekend CR7 gepackt. Had ook al 2x Kante untradable en RB Rudiger. EA wil mij naar de prem lokken hé :unsure:
Ik blijf voorlopig toch nog koppig SerieA + Messi/Verratti.

Ik ga nu Kante uitproberen ipv RB Kessie. En ik kijk nu ook uit naar de Varane SBC dus ik begin langzaam weg te driften van de Serie A. Nu heb Di Natale untradeable dus helemaal weg denk ik niet dat ik vlug ga gaan. Met Darmian heb ik ook een perfecte link met di Natale dus die inpassen is makkelijk kan ik in elke team. Maar de verleiding om meer en meer Frans te gaan is te groot :(

Eindelijk mijn icon swaps gedaan. Baby Zola uit de Base/Mid icon pack. Kon slechter. Zie wel niet echt in waar ik hem kan inpassen misschien mag hij op de bank of zo. Verwachte er niet veel van, icons zitten al een tijdje achter op de power curve.

Geplaatst met een 8/10 (beste tot nu toe) voor vant weeke'd maar weer niets uit de packs. Is het nu zo moeilijk is ne keer nen Toty tr packen. Alhoewel ik weinig ben met PL midfielders, Kante is enige die ik kan inpassen.

Moet nog twee van sie swaps doen, italiaans en portugal league. Snel eens afronden en R9 packen is men plan haha.

man wat kleine kindjes in Div 1 vandaag. 0-0 91' ik kan nog een keer gevaarlijk zijn in zijn 16 bam DC. Volgende wedstrijd amper 5 minuten ver ik krijg strafschop bam weer een DC. En dat telt dus telkens niet eens mee als een game voor mijn season totaal hé.

Die K U U U U T squad battles toch niet alles met zo een 80portugal ligue teampke man man hrb er 11 moeten spelen om die 6 wins te maken. Tijdrovend en had me na de ban nog zo voorgenomen enkel nog rivals en champions te spelen. Maar goed als je al 5 vzn de tokens had..

Die K U U U U T squad battles toch niet alles met zo een 80portugal ligue teampke man man hrb er 11 moeten spelen om die 6 wins te maken. Tijdrovend en had me na de ban nog zo voorgenomen enkel nog rivals en champions te spelen. Maar goed als je al 5 vzn de tokens had..

hehe ja is op World Class dat je ze moet doen. Andere objectives zoals Silver Beast mag op Pro dat is toch een gans ander verhaal. Op World Class tegen een beetje een team moet je toch een redelijk ploegje hebben.

Welke 12e man hebben jullie gekozen? Ik ben maar voor Salah gegaan. Gewone Benz is te traag en Ronaldo te clunky. Salah nog niet meegespeeld. Zo'n loan kaartje is handig voor friendlys.

Wat een sweatfest is rivals momenteel hier toch...

Iedereen wil zijn rewards natuurlijk, en zit nog maar aan 2 wins, omfg

Wat een sweatfest is rivals momenteel hier toch...

Iedereen wil zijn rewards natuurlijk, en zit nog maar aan 2 wins, omfg

Ik loop eindeloos achter. Zit nog maar aan 1 win amper rivals gedaan deze week. Vorige week wat mottig geweest van mijn booster paar daagjes amper gespeeld, gisteren voor het eerst sinds lang geen Elite 1 in Squad Battles, zal deze week niet beter zijn vrees ik. Ben nu nog bezig met mijn Weekend League gelukkig dat dat een dag extra kreeg. Nog 4 wedstrijden te gaan zit al aan 9 wins dus nog 2 te gaan.

Zit ook nog maar aan 56 games voor mijn season rewards van de 90 dus ook nog veel werk daar. Win te vlug mijn 7 wins dit seizoen. Anders kwam ik aan die 90 games zonder een speciale inspanning.

Red Picks, Gulaski 87, Meunier 84 en Muller 89 :D

TOTW pack, 82, 79 en 79 :(

Rare players pack, Ndidi 85 en 7 dubbele wel tradeable niet slecht

Ultimate pack, Digne 84 en Maignain 84 en 23 dubbele

Valt mee. 2 weken terug natuurlijk Mbappe gepackt dus dit is zeker niet beter maar vooral mijn red picks mogen er zijn. Niet in bruikbare spelers wel in goeie fodder.

Jawatte, de rip off factor is hier met 20 verhoogd, nog geen ene win op een ganse avond, ni normaal hoe de game het weggeeft door hyper clunky te doen de laatste minuten, 2 goals voorsprong laatste kwartier ombuigen in een L, :ROFLMAO:

De weekend leaguers hebben vandaag duidelijk hun matchen afgewerkt, ik kom alleen maar tryhards in t kwadraat tegen

Laatst bewerkt:
Jawatte, de rip off factor is hier met 20 verhoogd, nog geen ene win op een ganse avond, ni normaal hoe de game het weggeeft door hyper clunky te doen de laatste minuten, 2 goals voorsprong laatste kwartier ombuigen in een L, :ROFLMAO:

De weekend leaguers hebben vandaag duidelijk hun matchen afgewerkt, ik kom alleen maar tryhards in t kwadraat tegen

Bij mij is rond 20 uur het spel beter beginnen draaien. Daarvoor was alles ook clunky en beetje sloom maar erna speelde het zoals het eigenlijk moet. Veranderde niet zo heel veel aan het resultaat maar toch iets leuker spelen zo.

Laatst bewerkt:
Ik zie 3 duidelijke verklaringen waarom deze fifa mij en general niet ligt:

- kunnen ze dat groene driehoekje niet weglaten (of de optie geven om het weg te laten) wanneer je team press indrukt? (R1 dus), das echt van den hongd zen kloten, da leidt mij meer af dan iets anders... (of maak er een bar van, dat driehoekje troebleert mij echt teveel, het zou de bedoeling moeten zijn om de seconden dat je teammate kan pressen weer te geven in een driehoekje dat leegloopt)

- de stick switching is echt niet goed deze fifa, ik moet tot 5 bewegingen doen om een bepaalde speler aan de praat te krijgen

- en ja, al genoeg herhaald, maar dit is circle Simulator 22, hier wordt gewoon met niks anders verdedigd, echt triestig...

- kunnen ze dat groene driehoekje niet weglaten (of de optie geven om het weg te laten) wanneer je team press indrukt? (R1 dus), das echt van den hongd zen kloten, da leidt mij meer af dan iets anders... (of maak er een bar van, dat driehoekje troebleert mij echt teveel, het zou de bedoeling moeten zijn om de seconden dat je teammate kan pressen weer te geven in een driehoekje dat leegloopt)

- de stick switching is echt niet goed deze fifa, ik moet tot 5 bewegingen doen om een bepaalde speler aan de praat te krijgen

- en ja, al genoeg herhaald, maar dit is circle Simulator 22, hier wordt gewoon met niks anders verdedigd, echt triestig...

Stick switching is voor mij ook een ramp. Eer ik de juist te pakken heb ligt de bal al lang in de goal.

Circle is toch gewoon B op Xbox controlller? Dat is toch gewoon een staande tackle. Hoe verdedig jij wel dan? Sliding tackle? Dat werkt toch enkel onder bepaalde omstandigheden anders gewoon gevaarlijk dat je mist en dat je man weg is voor je weer recht bent.

:unsure: da snap ik dus niet eh,daar valt toch niks aan te abusen want als ge da spamt kunt ge gewoon iedereen voorbij lopen

Dan ligt dat niet met mijne speelstijl, ik krijg ni anders als circle bashers tegen, en als ik het probeer heb ik dat idd voor

En vroegere edities werd ge nogal snel gestraft met een kaart als ge het verkeerd deed, hier eigenlijk niet, ze moedigen het aan, want als ge niet deze tactiek gebruikt screwen ze u over langst alle kanten

Soit, ik zal wel de zwakkere speler zijn denk ik dan, maar ik vind het triestig, ge kunt ook op andere manieren verdedigen, insluiten met team press, bal onderscheppen, pressing langs vanachter bij de speler in balbezit, schouderknoppen, knopje x, sliding tackle, etc.
Keuze te over lijkt me, maar nee, spam spam spam

Terug
Bovenaan