FIFA 22

FIFA 22

lol

4 loses door dc's 3 loses door losers die alle chance van de wereld hebben,nog nut om verder te spelen ?

die patch heeft ook mijn spelers veranderd in tanks want ze kunnen niet meer draaien,weer top patch van ea

passing ook volledig kapot gepatched,ik kan geen pass geven verder dan 10 meter of het is 500 meter ernaast

typisch fifa

de hele match super hard werken voor een goal,ge maakt de goal en 1 minuut later doen u spelers niet en easy goal voor tegenstander

Sterling 99 fysiek blijkbaar :roll:
En als ik achter sta win ik dezelfde fase natuurlijk. 4/5 momenteel, maar kon makkelijk 6-3 geweest zijn. Is vaak net niet en aan de overkant net wel. Gedrocht van een update.

gewoon een random kutspel,hoeveel keer ik een match heb verloren waar ik veel beter ben maar 20 keer op de paal schiet,1 counter van de drop back 1 depth tegenstander en tis goal

de dutsen worden beloond door ea

Laatst bewerkt:
Het is counter je raak vandaag. Sinds de update is het echt niet meer normaal. 8 wins waaronder 2 free wins, echt abnormaal slech hoe alles hier loopt. 3 keer in de 95ste minuut de gelijkmaker tegen terwijl er al lang afgefloten moest worden. Ik amuseer mij totaal niet, je kan de wedstrijd domineren maar na 10 seconden kan het weg zijn.

Rank 7 it is. Counterploegjes met Mratté zullen weer een topweekend hebben.
Ik heb echt het gevoel dat ik te aanvallend speel, mijn achterlinie staat altijd op de middelijn. Dan spelen ze een balletje erover en kunnen ze lopen naar de goal. Ik speel 50 depth, ik ga toch niet 10 depth ofzo moeten om niet meer gecounterd te kunnen worden?

Ik heb echt het gevoel dat ik te aanvallend speel, mijn achterlinie staat altijd op de middelijn. Dan spelen ze een balletje erover en kunnen ze lopen naar de goal. Ik speel 50 depth, ik ga toch niet 10 depth ofzo moeten om niet meer gecounterd te kunnen worden?
Hier ook rank 7,redelijk ça va nog, als ge met 1 op 7 start (wel laatste 2 games gifted gekregen)

Voor de stats whores:

L: 12

W: 8

1)L 4-7
2)L 0-7
3)L 0-4
4)L 2-7
5)W 3-2
6)L 0-4
7)L 3-5
8)W 2-0 (RQ tegen R9 (96) na 20 min)
9)W (1-0 RQ na 15 min)
10)L 3-3 (penalty verloren)
11) W (RQ 1-0 na 10 min)
12)W 4-2
13) L 0-5
14)L 1-2
15)L score?
16)L score?
17)W 4-2
18)L 4-5
19)w (gifted)
20)W (gifted)

Ik had rond de middag een boostje gekregen blijkbaar

Is dat new gen want de mijne staat ook gewoon op de standard 50 depth en mijn lijn staat toch wat lager. Mijn verdedigers moeten wel pace hebben anders komen ze er niet in. Vlug switchen en manueel verdedigen. Meelopen en 2nd man press gebruiken en zo sandwichen. Zij moeten de bal meenemen dus zelfs al hebben ze iets meer pace dan nog kan je ze terug halen.

Ik loop niet zo vaak op een counter, als het al gebeurt is het na een corner of zo. Zelf counteren gebeurt vaker maar dat is met de nodige stationetjes en niet een lange bal over alles en iedereen. LB -> CDM -> LAM -> CAM -> ST eerder zoiets dan wat sommige kunnen LB -> ST.

Als ik met mijn back zo'n bal probeer te geven geeft die hem gewoon aan mijn CDM. Ik ken de combo niet om een diepte bal verder dan een stationetje te geven. LB + Y + Y of LB + RB + Y. Dat lukt altijd maar eentje verder. Wat soms kut is als er eentje tussenkomt lopen ipv dan diep mee te geven geeft hij hem 2 meter verder.

En nog snel de laatste swap gehaald aangezien ik de WL swap had

Volgende keer pak ik toch het zekere voor het onzekere en ga ik voor een icon, dubbele high rated untradable fodder (81*25)

gewoon een random kutspel,hoeveel keer ik een match heb verloren waar ik veel beter ben maar 20 keer op de paal schiet,1 counter van de drop back 1 depth tegenstander en tis goal

de dutsen worden beloond door ea
Waarom nog spelen als je elke dag chagrijnig bent op dat kutspel? Ik snap dat toch niet ze. Als ik zo negatief over iets ben zal ik er ook men tijd niet meer insteken.

Ik heb het er eerlijk gezegd ook mee gehad. Sinds de update zijn de drop back dept 10 kindjes niet meer op 1 hand te tellen. En vanaf ze achter staan stoppen ze. Ik heb er geen probleem mee om te verliezen van iemand die stukken beter is, integendeel. Heb al wedstrijd gehad waardoor ik nog beter ga spelen. Maar nu is het 9/10 hetzelfde. Dept 10 en counteren maar. En de update van die kut corners maken het alleen nog maar makkelijker voor hen. De bal moet maar eens slecht vallen en ze zijn daar. Lange bal en lopen. Het is gewoon frustrerend dat er zo weinig geluisterd wordt naar de casual spelers die er geen geld inpompen. Maar dat overdreven finesse afstandschot is nog altijd niet gepatched, omdat de pro’s het ook gebruiken natuurlijk.

30 games 0 wins in elite,teams van 20 mil non stop
Khad 750 plaatsingspunten, en het gaat hier al een dagtaak zijn om 1250 punten te halen...

En feitelijk werken ze nu met een nieuw systeem, genaamd de' live update ' aanpassingen aan de controls zonder patch of updates

Gewoon een andere benaming dat ze u in t zak kunnen zetten waar ge erbij staat

Hoe is het zover kunnen komen dat ze een franchise zo om zeep hebben kunnen helpen, t wordt gewoon triestiger en triestiger

Ze willen de non paying customers deruit, dat wordt zo stilaan duidelijk

Laatst bewerkt:
10 wins met 2 dc s. Ze moeten toch iets aan doe servers doen ineens lost tijdens een match pff.

Gulasci playzr pick, meunier totw package en Mlito fut heroe in zo een jumbo pack. Eerste keer dat ik zon kadee pack maar goed veel is ie noet waard. Ik zag een speciaal kaart walkout en argentijnse vlag men hart stond ff stil.

10 wins met 2 dc s. Ze moeten toch iets aan doe servers doen ineens lost tijdens een match pff.

Gulasci playzr pick, meunier totw package en Mlito fut heroe in zo een jumbo pack. Eerste keer dat ik zon kadee pack maar goed veel is ie noet waard. Ik zag een speciaal kaart walkout en argentijnse vlag men hart stond ff stil.

Het Di Maria effect :p

godver sta 2-0 voor na 13 minuten krijg ik wel een DC zeker :mad: was op weg naar 3 op 3

En waarom staat er 1 dag en 16u nog voor Championship finals. Dat eindigd toch morgen om 8u.

Terug
Bovenaan