Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
44, net geen 45, dus rank VII (8W,12L)
Voor de statswhores:
1)L 0-6
2)W 4-3
3)L 2-7
4)W 5-0 (RQ 60 min)
5)L 4-1
6)W 6-2
7)L 2-4
8)L 2-4
9)L 1-6
10)W 5-4
11)L 3-4
12)L 3-4
13)L 2-7
14)L 2-5
15)W 2-0 (RQ 20 min)
16)W 5-4
17)W 4-2 (RQ 82 min)
18)L 5-7 (vs tryhard)
19)L 2-3
20)W 1-0 (instant RQ)
Red picks : 85 Correa, en 81 Forster
Ben meestal wel tevreden, maar heb soms dagen dat het niet loopt, voor geen meter, maar zoals ge kunt zien, deze WL elke match kunnen scoren, zelf tegen de tryhards, wat toch ook al wat wil zeggen, want soms spelen ze u horendolDat is toch heel goed voor iemand die in Div 5 speelt? Ik speel in Div 2 en ben al heel blij met 9 wins.
| 9 January, 2022 07:25 UTC | Game Mode : FUT Champions Status : Complete | Great | Ping : 20.84 ms Jitter : 1.96 ms Packet Loss : 0 % | Telenet | PlayStation 5 | Ethernet | Cable/DSL |
Ik moet zeggen dat ik er ook meer en meer last van heb op ps5. Maar ik vermoed de tegenstander ook. Gisteren een match gespeeld in rivals waar tegenstander me echt van het kastje naar de muur speelde, win ik onverdiend met 1 - 3 in de laatste 5 minuten. Ge zag dat die op het beslissende moment hele rare dingen voor had. In een andere match ga ik heel alleen op doel af en opeens krijgt de tegenstander penalty. Soms gebeuren er toch echt hele rare dingen.ik blijf delay lag en stutter hebben,nog nooit is het zo erg geweest ik kan gewoon niks doen want iedereen kan mij voorbij lopen door die delay en lag
ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen eh...en aan mijn internet zal het niet liggen hoor
de stats van die match vandaag,dat ziet er "normaal" uit maar toch is het niet speelbaar...das om zot te komen
9 January, 2022
07:25 UTCGame Mode : FUT Champions
Status : CompleteGreat Ping :
20.84 ms
Jitter :
1.96 ms
Packet Loss :
0 %Telenet PlayStation 5 Ethernet Cable/DSL
Toch goed voor sbc s te doen. Cancelo is alleszins duidelijk de beste van deze.Headliners Cancelo uit 1 van die compensation packs. Had al Rulebreakers TAA, POTM TAA en WW Azpilicueta. Allemaal untradable natuurlijk.
Gisteren uiteindelijk al aan de plaatsingsmatchen voor volgende week begonnen en wat rivals gespeeld. Ik moet zeggen die 4-2-3-1 doet het verre van slecht, 2 matchen van de 7 verloren en 3/3 in de playoffs dus enkele verloren op rivals. Of het mijn 4-4-2 nog gaat vervangen weet ik nog niet. Ik vind met de 4-4-2 leuk dat je verdedigers echt kan wegtrekken van volk. Bij die 4-2-3-1 is er wel meer dynamiek. Die lam en ram heb ik wel free roam gegeven om iets meer ruimte te gebruiken en get in box. Die duiken echt overal op bij de aanvallen. Ik heb zo gespeeld met deze opstelling.
![]()
Screenshot-20220109-091538 hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-20220109-091538 gehost op ImgBBibb.co
Ik denk dat er ne geluidsensor in de PlayStation zit, hoe meer ge begint te kafferen op uw spelers, hoe slechter ze nog is beginnen spelen ookGaat lekker tot nu toe 2 wedstrijden ver en ik heb al bijna geen stem meer. Mijn spelers zijn plots weer domme pilaren geworden. Laten hun man lopen, pressen niet, een pasje ipv aan de speler die 2m naast hun staat te geven schieten ze hem gewoon in de voeten van een tegenstander 20m verder, als de bal 1m voor hun voeten valt lopen ze de andere kant op enz...

20 matchen gespeeld vandaag, ik denk dat gisteren wat lucky was ofzo of beter in vorm. Besloten dat de 4231 voor mij net iets te onvoorspelbaar is. Ik heb er 15 matchrn 50-60% van de tijd mee gespeeld en toch bijna elke match de mindere periode tov men 4-4-2. Ik denk dat de 4231 niet slechter is ma die 442 zit bij mij zo ingebakken dat ik echt met wingbacks kan spelen en men middenvelder beter weet waar ze lopen. Ga dus verder op men klassieke manier want te veel switchen is niet goed.Ferm ploegje toch. Alesandrini en Nkunku heb ik op de bank zitten kan ze jammer genoeg niet in passen maar zijn beiden erg goed. Ook ferme verdediging.
Ik denk dat er ne geluidsensor in de PlayStation zit, hoe meer ge begint te kafferen op uw spelers, hoe slechter ze nog is beginnen spelen ook
Ik roep ook vantijd ne keer naar den televies als ze weer belachelijk slecht aan het spelen zijn, i know...
20 matchen gespeeld vandaag, ik denk dat gisteren wat lucky was ofzo of beter in vorm. Besloten dat de 4231 voor mij net iets te onvoorspelbaar is. Ik heb er 15 matchrn 50-60% van de tijd mee gespeeld en toch bijna elke match de mindere periode tov men 4-4-2. Ik denk dat de 4231 niet slechter is ma die 442 zit bij mij zo ingebakken dat ik echt met wingbacks kan spelen en men middenvelder beter weet waar ze lopen. Ga dus verder op men klassieke manier want te veel switchen is niet goed.
Sbc van Edouard ook gedaan en ben nu full schaamteloos frans buiten keeper en bank.
Wel zeer goede playoffs met 8/10 gewonnen.
de hele dag geprobeerd om de lag en stutter te fixen niks gelukt,probleem ligt dus bij ea en zolang dit niet gefixed is kan ik geen fifa spelen
probleem is sinds vrijdag begonnen...leuk hoor !
ben volledig zot gedraaid