FIFA 22

FIFA 22

Door het pakken van Campbell en Cancelo toch maar full Premier League gegaan. Had eerst Joe Cole gekocht, maar die maar vervangen door die Ziyech. 2*WF maar speel wel graag met dat type wingers.

Laatste swaps token gedaan, volgende keer ga ik resoluut voor icons ze, die 83*25 etc. packs zijn veel beter op t einde van de game, in begin moet ge vooral icons packen, stomme zet van mij

Laatste swaps token gedaan, volgende keer ga ik resoluut voor icons ze, die 83*25 etc. packs zijn veel beter op t einde van de game, in begin moet ge vooral icons packen, stomme zet van mij

90% van de icons zijn ook crap natuurlijk. De kans dat er iets goeds in die 83*25 pack zit zal zoveel kleiner niet zijn. Liever een goede headliner dan een crappy icon.

WOHOOOOOOOOOOO 11e zege binnen en had nog 2 wedstrijden over. Zondag is de betere dag om te spelen 7 op 10 gehaald en dan nog 2 wins weggeven. Ook wel eentje gehad.

3x 5 picks we gaan eens zien :D

ok niks speciaals en dommekloot dat ik ben pick ik nog 2x dezelfde ook zeker, normaal zegt dat spel toch dat je al een duplicate hebt nu ja een 82 red pick meer of minder zal daar niet op aan komen.

rare player pack niks speciaal, ultimate pack daarin tegen :eek:

mbappe.jpg

Al Figo en Di Natale gepacked maar dit is toch nog wat anders :) en tradeable dus als ik hem niet moet hebben. Kan nu wel dat 1.4 miljoen coins die ik heb opgespaard gebruiken voor wat anders. Misschien Neymar en Messi? Kwestie van iedereen goeie chem te geven.

Laatst bewerkt:
90% van de icons zijn ook crap natuurlijk. De kans dat er iets goeds in die 83*25 pack zit zal zoveel kleiner niet zijn. Liever een goede headliner dan een crappy icon.
Klopt wel. Drie keer veel coins en spelers ingestoken al en resultaat was Schmeichel Keane en Trezequet allemaal mid. Steekt ecvt wel meer dan miljoen waarde in. Ik ga die sbc s niet meer doen. Qua tokens nog wel, morge' kan je weer gaan verdienen zeker. Heb er nog 4 want enkel de 81 en 82plus gedaan dus in totaal nog 13. Die verdeel ik in 5 83plus en mid icon pack dat waren er 8. Eens benieuwd wat we gaan moeten doen, vorige keer viel dat best makkelijk mee.

Wat een pack luck toch niet? Ik heb in al die tijd maar 1 100k gepacked totgs Rodrygo rest was hoogtepunt harry fcking kane en 24 keer de braziliaanse keepers ederson en alisson.

Klopt wel. Drie keer veel coins en spelers ingestoken al en resultaat was Schmeichel Keane en Trezequet allemaal mid. Steekt ecvt wel meer dan miljoen waarde in. Ik ga die sbc s niet meer doen. Qua tokens nog wel, morge' kan je weer gaan verdienen zeker. Heb er nog 4 want enkel de 81 en 82plus gedaan dus in totaal nog 13. Die verdeel ik in 5 83plus en mid icon pack dat waren er 8. Eens benieuwd wat we gaan moeten doen, vorige keer viel dat best makkelijk mee.

Ik las op Futsherif dat Silver, EFL, Italy en Liga Portugal in SB en online (friendlys) PL, Ligue 1 en Bundesleague. Ontbreken er dan nog wel 2 maar zal wel weer win zoveel rivals wedstrijden bij zitten of zo ook. Lijkt me doenbaar.

Ik ga voor Zambrotta.

Wat een pack luck toch niet? Ik heb in al die tijd maar 1 100k gepacked totgs Rodrygo rest was hoogtepunt harry fcking kane en 24 keer de braziliaanse keepers ederson en alisson.

Ik kan echt niet klagen. Onlangs nog uit die winter suprise bag Nkunku TOTGs gepackt wel untradeable en past niet echt in mijn team maar goed vergeleken met de crap die sommige er uit kregen. Nee kwa pack luck ben ik een tevreden man :)

ploegje.jpg

Vanaf morgen ons dan eens belachelijk gaan maken in Rivals door te verliezen tegen iemand met Gold Werner :o

RBs wordt binnenkort Zambrotta eens ik de 14 tokens heb. Formatie ingame is nog altijd 4231.

zal wel een account zijn dat niet uit belgie is en veel packs gekocht hebben

ik kan nog altijd geen fifa spelen door de lag :c

Laatst bewerkt:
Na 3 weekend leagues op rij eens wat cijfertjes berekend

winst%
vrijdag 40% 6 op 15
zaterdag 44% 8 op 18
zondag 64% 16 op 25

Weinig verschil tussen vrijdag of zaterdag maar zondag dus duidelijk voor mij de betere dag. Heb wel geen tijd om op zondag 20 wedstrijden te spelen dus gaan we het blijven verdelen maar de hoofdbrok voor zondag houden. Doel is toch op zijn minst 9 wins zodat ik een TOTW pack krijg en liefst 11 zodat ik 3 red picks krijg.

Maximum hier was 14 wins in het nieuwe systeem. Ik stop nu op 5, geef er meteen 10 weg. Dan win ik mijn 5 wedstrijden en geef de rest terug weg. Duurt max 1u zo. Stressvrij weekend :) En dan doe ik op het gemak zaterdag qualis.

Maximum hier was 14 wins in het nieuwe systeem. Ik stop nu op 5, geef er meteen 10 weg. Dan win ik mijn 5 wedstrijden en geef de rest terug weg. Duurt max 1u zo. Stressvrij weekend :) En dan doe ik op het gemak zaterdag qualis.

Dat is nog het slimst eigenlijk. Maar ik ben zo'n pack hoer kan de verleiding niet weerstaan :frown:

Net weer een frusterende rivals match gehad 2-7 achter toen ik rage quitte, laatste goal was echt weer kut AI. Ik krijg een vrije trap ik trap hem naar de vrije man zet die het wel niet op een lopen zeker de verdediger zet een stap naar voor en heeft de bal en bam counter en goal. Waarom loop je weg van de bal echt die kut AI soms. Die Embolo WW is trouwens ook niet normaal die had me gisteren ook al sterretjes doen zien en nu dus weer.

Mijn PSG trio vooraan doet het wel goed scoren goals die ik vroeger niet ging maken en zo mijn eerste 2 rivals gewonnen maar als je dan uitkomt tegen een betere speler en de AI ook nog eens domme dingen begint te doen dan helpt dat ook niet meer natuurlijk. Maar Mbappe is inderdaad wel een ferme stap vooruit nog op FB Benzema. Ook Neymar trapt ze heel lekker binnen.

Amai was vergeten hoe pittig Squad battles op world class kunnen zijn zonder mijn beste team. Ik weet dat je ook gewoon die bronzen/zilveren teams kunt spelen maar ik wil ook weer Elite 1 worden deze week dus moeten die 186 teams er ook aan.

Ikke ook tureluurs gespeeld door die embolo

Ik dacht die gaat 100k zijn, maar aan 22k gekocht, morgen testen sie... Beter dan 99% van de packs opendoen dus, ik heb alvast finisher erop geplakt

Ikke ook tureluurs gespeeld door die embolo

Ik dacht die gaat 100k zijn, maar aan 22k gekocht, morgen testen sie... Beter dan 99% van de packs opendoen dus, ik heb alvast finisher erop geplakt

Een zwitser uit de bundesleague dat moeten ze niet hebben was het een fransman dan zou hij wel aan 100k staan. Die prijzen soms slaan nergens op.

Een zwitser uit de bundesleague dat moeten ze niet hebben was het een fransman dan zou hij wel aan 100k staan. Die prijzen soms slaan nergens op.
Weet jij toevallig Hoe het zit met de chem van subs, ik las iets dat ze met 5 chem opkomen en dat de chem style een klein beetje boost maar

Terug
Bovenaan