Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste swaps token gedaan, volgende keer ga ik resoluut voor icons ze, die 83*25 etc. packs zijn veel beter op t einde van de game, in begin moet ge vooral icons packen, stomme zet van mij

en tradeable dus als ik hem niet moet hebben. Kan nu wel dat 1.4 miljoen coins die ik heb opgespaard gebruiken voor wat anders. Misschien Neymar en Messi? Kwestie van iedereen goeie chem te geven.Klopt wel. Drie keer veel coins en spelers ingestoken al en resultaat was Schmeichel Keane en Trezequet allemaal mid. Steekt ecvt wel meer dan miljoen waarde in. Ik ga die sbc s niet meer doen. Qua tokens nog wel, morge' kan je weer gaan verdienen zeker. Heb er nog 4 want enkel de 81 en 82plus gedaan dus in totaal nog 13. Die verdeel ik in 5 83plus en mid icon pack dat waren er 8. Eens benieuwd wat we gaan moeten doen, vorige keer viel dat best makkelijk mee.90% van de icons zijn ook crap natuurlijk. De kans dat er iets goeds in die 83*25 pack zit zal zoveel kleiner niet zijn. Liever een goede headliner dan een crappy icon.
Klopt wel. Drie keer veel coins en spelers ingestoken al en resultaat was Schmeichel Keane en Trezequet allemaal mid. Steekt ecvt wel meer dan miljoen waarde in. Ik ga die sbc s niet meer doen. Qua tokens nog wel, morge' kan je weer gaan verdienen zeker. Heb er nog 4 want enkel de 81 en 82plus gedaan dus in totaal nog 13. Die verdeel ik in 5 83plus en mid icon pack dat waren er 8. Eens benieuwd wat we gaan moeten doen, vorige keer viel dat best makkelijk mee.
Wat een pack luck toch niet? Ik heb in al die tijd maar 1 100k gepacked totgs Rodrygo rest was hoogtepunt harry fcking kane en 24 keer de braziliaanse keepers ederson en alisson.

![]()
Vanaf morgen ons dan eens belachelijk gaan maken in Rivals door te verliezen tegen iemand met Gold Werner
RBs wordt binnenkort Zambrotta eens ik de 14 tokens heb. Formatie ingame is nog altijd 4231.
GL ! oink spelertje van 12 miljoen. Trader of nog meer chance dan ik in packs? Rest is ook schoon ploegske, mooie red picks ook.
Vooral door traden/snipen, en dan deel uit cva rewards.oink spelertje van 12 miljoen. Trader of nog meer chance dan ik in packs? Rest is ook schoon ploegske, mooie red picks ook.
Maximum hier was 14 wins in het nieuwe systeem. Ik stop nu op 5, geef er meteen 10 weg. Dan win ik mijn 5 wedstrijden en geef de rest terug weg. Duurt max 1u zo. Stressvrij weekendEn dan doe ik op het gemak zaterdag qualis.

Ikke ook tureluurs gespeeld door die embolo
Ik dacht die gaat 100k zijn, maar aan 22k gekocht, morgen testen sie... Beter dan 99% van de packs opendoen dus, ik heb alvast finisher erop geplakt
Weet jij toevallig Hoe het zit met de chem van subs, ik las iets dat ze met 5 chem opkomen en dat de chem style een klein beetje boost maarEen zwitser uit de bundesleague dat moeten ze niet hebben was het een fransman dan zou hij wel aan 100k staan. Die prijzen soms slaan nergens op.