FIFA 22

FIFA 22

61 matchen nodig gehad voor 1 win te halen

paar dagen geleden won ik alles in div 1 en nu 61 matchen nodig gehad voor 1 win
allemaal dankzij lag

Laatst bewerkt:
Net de laatste kans op 9 wins verkeken, tegen ne rasechte WLer natuurlijk, ge kent het soort... Ik kwam nog redelijk terug met 5-7 eindstand als ge zag hoe die speelde, maarja deksel eh...

Nog 3 te gaan en mag niks verliezen, lukt nooit op ne zaterdag, maar i dnt give a toss...

44, net geen 45, dus rank VII (8W,12L)

Voor de statswhores:

1)L 0-6
2)W 4-3
3)L 2-7
4)W 5-0 (RQ 60 min)
5)L 4-1
6)W 6-2
7)L 2-4
8)L 2-4
9)L 1-6
10)W 5-4
11)L 3-4
12)L 3-4
13)L 2-7
14)L 2-5
15)W 2-0 (RQ 20 min)
16)W 5-4
17)W 4-2 (RQ 82 min)
18)L 5-7 (vs tryhard)
19)L 2-3
20)W 1-0 (instant RQ)

Red picks : 85 Correa, en 81 Forster

44, net geen 45, dus rank VII (8W,12L)

Voor de statswhores:

1)L 0-6
2)W 4-3
3)L 2-7
4)W 5-0 (RQ 60 min)
5)L 4-1
6)W 6-2
7)L 2-4
8)L 2-4
9)L 1-6
10)W 5-4
11)L 3-4
12)L 3-4
13)L 2-7
14)L 2-5
15)W 2-0 (RQ 20 min)
16)W 5-4
17)W 4-2 (RQ 82 min)
18)L 5-7 (vs tryhard)
19)L 2-3
20)W 1-0 (instant RQ)

Red picks : 85 Correa, en 81 Forster

Dat is toch heel goed voor iemand die in Div 5 speelt? Ik speel in Div 2 en ben al heel blij met 9 wins.

Dju 8 wins. Laatste match verloren met pens waar ik een 4-1 achterstond nog tot 4-4 kreeg en dan in verlengeingen noppes. Pique hoogtepunt dus niets.

Hier opnieuw 0.0 last van servers speelt heel vlot. Vreemd dat hier weer te lezen.

Dat is toch heel goed voor iemand die in Div 5 speelt? Ik speel in Div 2 en ben al heel blij met 9 wins.
Ben meestal wel tevreden, maar heb soms dagen dat het niet loopt, voor geen meter, maar zoals ge kunt zien, deze WL elke match kunnen scoren, zelf tegen de tryhards, wat toch ook al wat wil zeggen, want soms spelen ze u horendol

En ondertussen in 4 geraakt

Edit, woops, die eerste match dus met 0 verloren, is soms moeilijk die eerste goal vinden

Als ik op niveau speel win ik matchen in div 3 soiezo

ik blijf delay lag en stutter hebben,nog nooit is het zo erg geweest ik kan gewoon niks doen want iedereen kan mij voorbij lopen door die delay en lag

ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen eh...en aan mijn internet zal het niet liggen hoor

de stats van die match vandaag,dat ziet er "normaal" uit maar toch is het niet speelbaar...das om zot te komen
9 January, 2022
07:25 UTC
Game Mode : FUT Champions
Status : Complete
GreatPing :
20.84 ms
Jitter :
1.96 ms
Packet Loss :
0 %
TelenetPlayStation 5EthernetCable/DSL

Laatst bewerkt:
ik blijf delay lag en stutter hebben,nog nooit is het zo erg geweest ik kan gewoon niks doen want iedereen kan mij voorbij lopen door die delay en lag

ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen eh...en aan mijn internet zal het niet liggen hoor

de stats van die match vandaag,dat ziet er "normaal" uit maar toch is het niet speelbaar...das om zot te komen
9 January, 2022
07:25 UTC
Game Mode : FUT Champions
Status : Complete
GreatPing :
20.84 ms
Jitter :
1.96 ms
Packet Loss :
0 %
TelenetPlayStation 5EthernetCable/DSL
Ik moet zeggen dat ik er ook meer en meer last van heb op ps5. Maar ik vermoed de tegenstander ook. Gisteren een match gespeeld in rivals waar tegenstander me echt van het kastje naar de muur speelde, win ik onverdiend met 1 - 3 in de laatste 5 minuten. Ge zag dat die op het beslissende moment hele rare dingen voor had. In een andere match ga ik heel alleen op doel af en opeens krijgt de tegenstander penalty. Soms gebeuren er toch echt hele rare dingen.

Gisteren uiteindelijk al aan de plaatsingsmatchen voor volgende week begonnen en wat rivals gespeeld. Ik moet zeggen die 4-2-3-1 doet het verre van slecht, 2 matchen van de 7 verloren en 3/3 in de playoffs dus enkele verloren op rivals. Of het mijn 4-4-2 nog gaat vervangen weet ik nog niet. Ik vind met de 4-4-2 leuk dat je verdedigers echt kan wegtrekken van volk. Bij die 4-2-3-1 is er wel meer dynamiek. Die lam en ram heb ik wel free roam gegeven om iets meer ruimte te gebruiken en get in box. Die duiken echt overal op bij de aanvallen. Ik heb zo gespeeld met deze opstelling.

Headliners Cancelo uit 1 van die compensation packs. Had al Rulebreakers TAA, POTM TAA en WW Azpilicueta. Allemaal untradable natuurlijk.

Heerlijk toch om pay to win ploegjes te laten rage-quiten. Die 1ste Ronaldo SBC was 2 miljoen coins de eerste 2 weken van fifa, kan je onmogelijk hebben zonder geld in te pompen.

Rang 6 of 5 gehaald, de eerste rank met de totw packs. Verschrikkelijk zwakke weekend league, veel wedstrijden die heel dicht bij elkaar lagen, zwaarste verlies was 3-1. Wat vorige week in mijn voordeel viel, was nu in mijn nadeel. Ballen die ik zeer goed afpakte die toch in de voet kwamen van de tegenstander, klutsballen die vaak in mijn nadeel waren en ipv paal binnen gingen ze helaas niet binnen. Het zit vaak in de details. Volgende week beter!

Gisteren uiteindelijk al aan de plaatsingsmatchen voor volgende week begonnen en wat rivals gespeeld. Ik moet zeggen die 4-2-3-1 doet het verre van slecht, 2 matchen van de 7 verloren en 3/3 in de playoffs dus enkele verloren op rivals. Of het mijn 4-4-2 nog gaat vervangen weet ik nog niet. Ik vind met de 4-4-2 leuk dat je verdedigers echt kan wegtrekken van volk. Bij die 4-2-3-1 is er wel meer dynamiek. Die lam en ram heb ik wel free roam gegeven om iets meer ruimte te gebruiken en get in box. Die duiken echt overal op bij de aanvallen. Ik heb zo gespeeld met deze opstelling.

Ferm ploegje toch. Alesandrini en Nkunku heb ik op de bank zitten kan ze jammer genoeg niet in passen maar zijn beiden erg goed. Ook ferme verdediging.

Gaat lekker tot nu toe 2 wedstrijden ver en ik heb al bijna geen stem meer. Mijn spelers zijn plots weer domme pilaren geworden. Laten hun man lopen, pressen niet, een pasje ipv aan de speler die 2m naast hun staat te geven schieten ze hem gewoon in de voeten van een tegenstander 20m verder, als de bal 1m voor hun voeten valt lopen ze de andere kant op enz...

Gaat lekker tot nu toe 2 wedstrijden ver en ik heb al bijna geen stem meer. Mijn spelers zijn plots weer domme pilaren geworden. Laten hun man lopen, pressen niet, een pasje ipv aan de speler die 2m naast hun staat te geven schieten ze hem gewoon in de voeten van een tegenstander 20m verder, als de bal 1m voor hun voeten valt lopen ze de andere kant op enz...
Ik denk dat er ne geluidsensor in de PlayStation zit, hoe meer ge begint te kafferen op uw spelers, hoe slechter ze nog is beginnen spelen ook :unsure:

Ik roep ook vantijd ne keer naar den televies als ze weer belachelijk slecht aan het spelen zijn, i know...

Ferm ploegje toch. Alesandrini en Nkunku heb ik op de bank zitten kan ze jammer genoeg niet in passen maar zijn beiden erg goed. Ook ferme verdediging.
20 matchen gespeeld vandaag, ik denk dat gisteren wat lucky was ofzo of beter in vorm. Besloten dat de 4231 voor mij net iets te onvoorspelbaar is. Ik heb er 15 matchrn 50-60% van de tijd mee gespeeld en toch bijna elke match de mindere periode tov men 4-4-2. Ik denk dat de 4231 niet slechter is ma die 442 zit bij mij zo ingebakken dat ik echt met wingbacks kan spelen en men middenvelder beter weet waar ze lopen. Ga dus verder op men klassieke manier want te veel switchen is niet goed.
Sbc van Edouard ook gedaan en ben nu full schaamteloos frans buiten keeper en bank.

Wel zeer goede playoffs met 8/10 gewonnen.

de hele dag geprobeerd om de lag en stutter te fixen niks gelukt,probleem ligt dus bij ea en zolang dit niet gefixed is kan ik geen fifa spelen

probleem is sinds vrijdag begonnen...leuk hoor !

ben volledig zot gedraaid

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er ne geluidsensor in de PlayStation zit, hoe meer ge begint te kafferen op uw spelers, hoe slechter ze nog is beginnen spelen ook :unsure:

Ik roep ook vantijd ne keer naar den televies als ze weer belachelijk slecht aan het spelen zijn, i know...

Het heeft precies een beetje geholpen volgende 3 wedstrijden gewonnen. Niet dat ze beter zijn beginnen spelen de ballen vallen gewoon net in mijn voordeel nu.

20 matchen gespeeld vandaag, ik denk dat gisteren wat lucky was ofzo of beter in vorm. Besloten dat de 4231 voor mij net iets te onvoorspelbaar is. Ik heb er 15 matchrn 50-60% van de tijd mee gespeeld en toch bijna elke match de mindere periode tov men 4-4-2. Ik denk dat de 4231 niet slechter is ma die 442 zit bij mij zo ingebakken dat ik echt met wingbacks kan spelen en men middenvelder beter weet waar ze lopen. Ga dus verder op men klassieke manier want te veel switchen is niet goed.
Sbc van Edouard ook gedaan en ben nu full schaamteloos frans buiten keeper en bank.

Wel zeer goede playoffs met 8/10 gewonnen.

Ja zoals ik al zei formatie hangt veel af van hoe je speelt. Er is geen meta formatie die iedereen ligt.

Volgende jaar ga ik ook gewoon Frans gaat veel makkelijker zijn zeker met al die kwaliteitsvolle spelers die ze krijgen. En je kan altijd een uitstapje maken, Frans met bv Messi is nu hij voor PSG speelt niet echt moeilijk.

de hele dag geprobeerd om de lag en stutter te fixen niks gelukt,probleem ligt dus bij ea en zolang dit niet gefixed is kan ik geen fifa spelen

probleem is sinds vrijdag begonnen...leuk hoor !

ben volledig zot gedraaid

Morgen en zeker dinsdag gaat dat een pak beter weer draaien. Ik heb dat al elk weekend gemerkt dat het in het weekend stroever verloopt dan tijdens de week. Zelfs de menus laden trager.

Terug
Bovenaan