FIFA 22

FIFA 22

ja had elke match lag en delay

spel volledig kapot,bal springt 50 meter van de voet bij elke pas,een pas geven is 5 sec te laat etc etc...
kdenk dat ik 5 of 6 wins had uit de 20,miljarden verdienen maar wel de slechtste servers in de geschiedenis van gaming hebben

om nog maar te zwijgen van de zieligste mongs die corner glitchen
Ik heb in de dag gespeeld maar niets last van lag en delay. In de avond is dat natuurlijk altijd pak lastiger.

Vind die opmerkingen over die corner glitch zo overdreven, alsof die altijd binnen gaan. Ik zie het als een normale kans om te scoren vanaf corner want rechtstreeks is quasi niet te doen. Ik speel al vanaf beginop 1man bij corner en free kicks voor niet tegen de counter te lopen. Ik gaf toen eens een rechtstreekse pas naar dichte speler nog ver buiten backlijn en gaf een voorzet rn was binnen. Sindsdien doe ik niet anders en later lees je dan dat dit een glitch is.. nuja ik vind het niet en gebruik dat ook hoor. 1 op 3 corners gaat binnen bij een tegenstander die er niet volle focus op legt die voorzet eruit te halen. Ik zoe echt het probleem niet, laat staan dat het mongool is.
Ik zag wel dat de zogezegde echte cornerglitch met 2 passen is maar principe is hetzelfde

Het is vooral EA die zijn spel op punt moet stellen. Is gewoon belachelijk dat de AI verdediging zo maar een speler aan die 2e paal vrij laat staan.

Ik heb 1.2 miljoen coins dus kan ik in principe wel Mbappe kopen maar past enkel op 8 chem in mijn ploeg. Moet ik wel Silva eruit laten en Benzema op LAM zetten (heb Benz nodig voor Vini en Vazquez te linken). Is Mbappe echt zoveel beter?

Ik weet ook niet echt waar ik anders mijn coins in moeten steken, mijn 3 league hybrid begint beetje vervelend te worden door de moeilijkheid om up te raden.

Benzema is sterk, snel en trapt ze lekker binnen, moeilijk te geloven dat Mbappe meer dan een miljoen coins waard beter is. Ik speel nu in Div 2 dus is niet dat ik die constant tegenkom.

Heb hem eens gehad in draft en vond het toen wat tegenvallen, bal botste nogal ver van zijn voet vond ik. Maar zo'n beperkte tijd met hem kan misschien een vertekend beeld geven.

Dit https://www.futbin.com/22/squad/4385974 zou dan https://www.futbin.com/22/squad/3595519 worden. Maar kost dus wel meer dan een miljoen coins :S

Speel 4231, Mbappe zou diep staan Vazquez en Kessie CDM en Benzema, Di Natale en Vini LCRAM.
mbappe is 50 keer beter dan mega duts benzema

mbappe is 50 keer beter dan mega duts benzema

Ik heb wel Flashback Benzema. Die is toch ook echt goed. Als Mbappe nog beter is gaat dat wat geven.

Ik heb zijn loan dus ga ook eens kunnen testen in die friendlys voor die Zakaria. Heb hem ook gebruikt voor Anderson (was niet in een draft zoals ik eerder zei) toen vond ik hem een beetje meuh maar goed die friendlys waren soms voorbij na 2 minuten (golden goal) of een totaal sweatfeast tegen iemand die duidelijk een pak beter was en waarschijnlijk in Elite speelt, dus ook niet de ideale mode om een speler echt volledig uit te testen.

Ik speel wel op PC (old gen dus) kan misschien ook een verschil maken want new gen heeft nieuwe animaties dacht ik die een verschil kunnen maken en die zorgen voor dat "glitchen" waar een speler precies dwars door een verdediger kan lopen.

Rank 5 zal er niet inzitten deze week. Rampzalige eerste 9’wedstrijden, maar 4 wins.
En de kindjes met Mbappé die 1 depth drop back spelen mogen ze er ook eens uithalen.

Ik heb wel Flashback Benzema. Die is toch ook echt goed. Als Mbappe nog beter is gaat dat wat geven.

Ik heb zijn loan dus ga ook eens kunnen testen in die friendlys voor die Zakaria. Heb hem ook gebruikt voor Anderson (was niet in een draft zoals ik eerder zei) toen vond ik hem een beetje meuh maar goed die friendlys waren soms voorbij na 2 minuten (golden goal) of een totaal sweatfeast tegen iemand die duidelijk een pak beter was en waarschijnlijk in Elite speelt, dus ook niet de ideale mode om een speler echt volledig uit te testen.

Ik speel wel op PC (old gen dus) kan misschien ook een verschil maken want new gen heeft nieuwe animaties dacht ik die een verschil kunnen maken en die zorgen voor dat "glitchen" waar een speler precies dwars door een verdediger kan lopen.
ja ik bedoel die flashback eh,toen ik mbappe had maakte ik goals die gewoon onmogelijk zijn puur omdat het mbappe is,+ je kan hem deadeye of andere chem styles geven want zijn pace is toch al bijna maxed out.Das echt de beste kaart die ik dit jaar heb gebruikt

benzema is te traag,ge voelt dat gewoon...als mbappe weg was konden ze hem bijna nooit meer inhalen en met benzema heb ik altijd prijs dat ze mij inhalen.Ze noemen mbappe "the glitch" awel die kerel loopt soms gewoon door een verdediger

ja ik bedoel die flashback eh,toen ik mbappe had maakte ik goals die gewoon onmogelijk zijn puur omdat het mbappe is,+ je kan hem deadeye of andere chem styles geven want zijn pace is toch al bijna maxed out.Das echt de beste kaart die ik dit jaar heb gebruikt

benzema is te traag,ge voelt dat gewoon...als mbappe weg was konden ze hem bijna nooit meer inhalen en met benzema heb ik altijd prijs dat ze mij inhalen.Ze noemen mbappe "the glitch" awel die kerel loopt soms gewoon door een verdediger

Ik heb Vini POTM die is nog iets sneller en die wordt toch vaak gewoon teruggehaald. Met chemstyles heeft bijna elke speler +90 pace (ook de mijne hoor). Daarom dat ik niet zo onder de indruk ben van die pac op zijn kaart. Maar zijn unieke body type kan natuurlijk het wel anders doen aanvoelen.

We gaan er na dit weekend gewoon eens voor gaan kan hem altijd weer verkopen zoveel zal hij wel niet zakken in prijs en die EA tax gaat ons nu ook niet bankroet doen gaan.

Ja ik speel 4231. Fella op een van de twee CDM posities. Zou ook wel hoger uit de voeten kunnen zelfs in de spits als je een targetman wilt maar daar kan ik niet mee spelen dus speelt bij mij gewoon bullebak op het middenveld op de CDM positie als vervanger van Kessie of Vazquez.

Ik heb er een powerhouse opgezet boost voor zijn pas en def.
Wat ik me altijd afvraag met die 4 2 3 1. Heb je geen nood aa' flanken? Staat alles niet wat te veel opeen op deze manieren of pas je vanalles aan bij de customs. Laat je u cdm vanachter of vrij?

Rank 5 zal er niet inzitten deze week. Rampzalige eerste 9’wedstrijden, maar 4 wins.
En de kindjes met Mbappé die 1 depth drop back spelen mogen ze er ook eens uithalen.
Hier ook zeer slecht gestart met 3 op 9

De laatste 3 waren een L, teken aan de wand om even een pauze te nemen

Everybody wants Kanté totw denk ik met al die Franse ploegen

Wat ik me altijd afvraag met die 4 2 3 1. Heb je geen nood aa' flanken? Staat alles niet wat te veel opeen op deze manieren of pas je vanalles aan bij de customs. Laat je u cdm vanachter of vrij?
1 CDM op stayback 1 op balanced. LAM en RAM staan ook op balanced dus bij balverlies komen die ter hoogte van mijn 2 CDMs wordt dan een beetje een 4411. Vroeger had ik die op stay forward, in squad battles geen probleem maar online is het toch handig dat je LAM en RAM ook af en toe eens "meeverdedigen".

Die gaan bij balverlies ook redelijk wijd in de breedte gaan die op een lijn staan met de LB en RB. In de aanval komen die dan wel meer naar de box toe maar dat heb ik eigenlijk wel graag want het is daar dat je gevaarlijk kunt zijn. Voorzetten of zo kan ik toch niet echt trappen (ook maar zelden iemand tegengekomen die dat gebruikt).

Ik mis dus niet echt de "flanken" natuurlijk ik speel soms tegen 433s of zo met LW/RW of met LF/RFen dan merk je wel dat die hun aanval veel breder maar ik speel liever met een 4231. Enige minpuntje is dat je maar 1 spits hebt je kan dus niet een situatie creeeren waarbij beide CVs opdezelfde spits gaan dekken waardoor de andere vrijstaat. Maar als ik met 2 spitsen speel dan mis ik mijn CAM te hard dan is het gat op het middenveld te groot en heb ik veel te vaak geen afspeelpunten zelfde ook met een LW/RW of LF/RF formatie.

In een 4231 hebben mijn CDMs 3 spelers voorzig waar ze mogelijk naar toe kunnen passen de is logisch CAM en ook de LAM en RAM zijn een optie want in de aanval komen die wat meer naar binnen. Met 3 opties is de kans dat er tenminste eentje vrijstaat een stuk groter. Als je echte wingers hebt dan staan die veel meer naar buiten en is de kans vind ik dat ze niet bereikbaar zijn groter. Zelfde met 2 spitsen die bevinden zich meestal tussen de CVs en CDMs van de tegenstander en zijn dus moeilijk bereikbaar.

Ik heb meerdere formaties geprobeerd in het begin en met de 4231 klikt het gewoon voor mij. Veel hangt natuurlijk af van hoe je speelt. Er zijn spelers die een bal van de ene flank naar de andere kunnen passen alsof het niks is voor hen is het gebrek aan afspeelpunten centraal op het veld dan minder een probleem. Maar voor mijn speelstijl vind ik de 4231 het beste.

Hier ook zeer slecht gestart met 3 op 9

De laatste 3 waren een L, teken aan de wand om even een pauze te nemen

Everybody wants Kanté totw denk ik met al die Franse ploegen
Ik zou al content zijn met de golden Kante. Een IF kante pullen nu zou top zijn maar nooit gebeuren. Ik denk zelfs dat 9wins moeilijk gaat worden hier. Nog 3 van de 5 te winnen. Vandaag ook 3games en 3losses. Hopelijk is het vnv iets beter. Heb wel te veel geexperimenteerd met men formaties. Ik ga nu eens de bejubelde 4-2-3-1 doen en als die niet goed voelt terug naar men oerdegelijke 4-4-2. Ik vind het soms gewoon eens saai altijd dezelfde formatie te spelen.

Weer een win gestolen :D

Ik trap af 1-2tje tussen Benzema en Di Natale en goal. Hij trapt af goal. Ik trap af weer 1-2tje weer goal. Ok nu is het genoeg geen kick off goals meer. Hij is beter hij komt 3-6 voor. In de 86e en 88e minuut (na een blunder van zijn keeper) maak ik mijn 5e en 6e goal en verlengingen ik kom voor tot hij scoort in minuut 118. Strafschoppen en na mijn langste ooit win ik met 8-7 :D

77.jpg

En als nu EA eens kan stoppen met al die Fransen. Vandaag weer een Franse SBC alsof er nog niet genoeg goeie Franse spelers zijn :angry: , wacht daarmee tot volgende fifa of zo dan ga ik frans gaan :p

maak geen schijn van kans om matchen te winnen in div 1 met mijn team

IEDEREEN Speelt met pay to win teams,20 lose streak in rivals

Laatst bewerkt:
servers trekken weer op niks,elke match delay en lag

30 lose streak in rivals

ik ga slapen
Ge hebt nog gelijk ook, en de manier dat ik hier moet verliezen is echt nimeer schoon, scripting all over the place, ze kunnen ineens niks meer, een simpele pass in de voeten wordt ineens een boogballetje bij contact en recht in tegenstander zijn voeten uiteraard

Fok it ik speel dit gewoon af, deze WL kan men kl*ten kussen

pffft wat een dwaas, had Neymar en Mbappe na 7 minuten stond het al 0-2 wist meteen hoe laat het was ik dacht ik probeer nog effe maar als hij de 0-3 scoort geef ik wel forfeit, wat later bam 0-3 ik nog niet eens in de buurt van zijn goal geweest tijd om te stoppen

begint die dwaas wel niet zijn goal te vieren zeker had hij ervoor niet gedaan, toen dacht ik ok we doen door, begint hij bij zijn 4e weer te vieren toen maar mijn controller geblokkeerd en AFK gegaan en alle pauzes op gebruikt, hij had het precies niet vlug door want begon eerst nog wat door te jagen maar als je scoort of de bal gaat buiten voor een corner of vrije trap of zo dan vertraagt de tijd dus duurd de wedstrijd nog langer beste dat je kan doen is de bal in je ploeg houden.

Jammer genoeg na 70' verloor EA weer de connectie dus heb het niet helemaal kunnen uitrekken.

Begin nooit goals te vieren tegen mij ik krijg er het schijt van. Puur tijdverlies dat.

Nu tijd voor wat squad battles. Limiet voor elite 1 ligt al op 54,5k :s zit nog maar aan 54k. Lang geleden dat ze zo hoog gingen.

hopelijk fixen ze de servers want zoals het nu is gewoon onspeelbaar,no way dat ik meer dan 30 matchen na elkaar verlies in betere connectie,mijn tegenstander heeft gewoon een second voorsprong op alles wat ik doe

en div 1 zit zoals altijd vol met no lifers en 10mil + teams

1 win had ik nodig en meer dan 30 matchen en nog geen win

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan