Steakfriet
Active member
Ik heb in de dag gespeeld maar niets last van lag en delay. In de avond is dat natuurlijk altijd pak lastiger.ja had elke match lag en delay
spel volledig kapot,bal springt 50 meter van de voet bij elke pas,een pas geven is 5 sec te laat etc etc...
kdenk dat ik 5 of 6 wins had uit de 20,miljarden verdienen maar wel de slechtste servers in de geschiedenis van gaming hebben
om nog maar te zwijgen van de zieligste mongs die corner glitchen
Vind die opmerkingen over die corner glitch zo overdreven, alsof die altijd binnen gaan. Ik zie het als een normale kans om te scoren vanaf corner want rechtstreeks is quasi niet te doen. Ik speel al vanaf beginop 1man bij corner en free kicks voor niet tegen de counter te lopen. Ik gaf toen eens een rechtstreekse pas naar dichte speler nog ver buiten backlijn en gaf een voorzet rn was binnen. Sindsdien doe ik niet anders en later lees je dan dat dit een glitch is.. nuja ik vind het niet en gebruik dat ook hoor. 1 op 3 corners gaat binnen bij een tegenstander die er niet volle focus op legt die voorzet eruit te halen. Ik zoe echt het probleem niet, laat staan dat het mongool is.
Ik zag wel dat de zogezegde echte cornerglitch met 2 passen is maar principe is hetzelfde

, wacht daarmee tot volgende fifa of zo dan ga ik frans gaan