FIFA 22

FIFA 22

Echt aan het twijfelen waar ik mijn team zou upgraden. Zit momenteel met dit team :

Naamloos.jpg

Werner en Llorente zijn mijn zwakke plekken. Heb graag iedereen op 9/10 chem, dus de mogelijkheden om te upgraden zijn beperkt aangezien ik slechts 220k heb staan. Wel redelijk wat fodder, maar weinig SBC's die echt in mijn team passen.

Zou Robbie Keane opnieuw kunnen kopen ipv Werner, maar heb schrik dat ik dan teveel ga betalen voor een speler die snel niet goed genoeg meer gaat zijn.

Echt aan het twijfelen waar ik mijn team zou upgraden. Zit momenteel met dit team :

Naamloos.jpg

Werner en Llorente zijn mijn zwakke plekken. Heb graag iedereen op 9/10 chem, dus de mogelijkheden om te upgraden zijn beperkt aangezien ik slechts 220k heb staan. Wel redelijk wat fodder, maar weinig SBC's die echt in mijn team passen.

Zou Robbie Keane opnieuw kunnen kopen ipv Werner, maar heb schrik dat ik dan teveel ga betalen voor een speler die snel niet goed genoeg meer gaat zijn.

Met 3 competities is het niet makkelijk om te veranderen zonder je halve ploeg te moeten veranderen ik kan er van meespreken. Werner is best goed hoor zowat de enige gold rare spits die nog in gebruik is. Zelfde eigenlijk beetje met Llorrente op de CM echt betere spelers zijn er niet.

Asensio kan je een positie kaart op gebruiken zodat die een RM wordt dan heeft die ook 10 chem. Werner, Llorrente en Van Dijk hebben een speciale kaart maar die is buiten je budget. Szcenscy heeft een IF als je een kleine boost wil die wel betaalbaar is.

Met 3 competities is het niet makkelijk om te veranderen zonder je halve ploeg te moeten veranderen ik kan er van meespreken. Werner is best goed hoor zowat de enige gold rare spits die nog in gebruik is. Zelfde eigenlijk beetje met Llorrente op de CM echt betere spelers zijn er niet.

Asensio kan je een positie kaart op gebruiken zodat die een RM wordt dan heeft die ook 10 chem. Werner, Llorrente en Van Dijk hebben een speciale kaart maar die is buiten je budget. Szcenscy heeft een IF als je een kleine boost wil die wel betaalbaar is.

Klopt, de rechtse spits, CM en RM waren eerst ook Serie A. Maar toen kreeg ik die Morales uit een pack en Asensio had ik al. Omdat ik al weken niks gewijzigd had, dan maar eens veranderd naar 3 competities in de ploeg. Probleem is dat zowel Van Dijk als De Ligt untradable zijn en dat die eigenlijk te goed zijn om niet in mijn team te zetten.

Die Mané AM zou ideaal zijn maar kan ik niet betalen.

Ik ga als team of the year er is nog is mijn verdediging aanpassen.

speciale Maignan ipv Szczesny
speciale hernandez ipv gold hernandez
marquinhos en kimpembe ipv koulibaly en tomori nu
Hakimi speciale kaart ipv cuadrado gold

Dan speciale el sharrawy ipv insigne
en sif barella ipv gold barella

Ik ga als team of the year er is nog is mijn verdediging aanpassen.

speciale Maignan ipv Szczesny
speciale hernandez ipv gold hernandez
marquinhos en kimpembe ipv koulibaly en tomori nu
Hakimi speciale kaart ipv cuadrado gold

Dan speciale el sharrawy ipv insigne
en sif barella ipv gold barella

tsk tsk rat :p

Waarom niet voor speciale Kouli en Tomori gaan? Of RTTK de Light of SS Skriniar of Cordoba? Zeker aangezien je blijkbaar redelijk wat serie A spelers al hebt.

BTW al LW Anderson gezien? Is die niet beter dan Insigne? Kost niks buiten tijd en frustraties in Friendlys.

ouk26dd.png

Iemand tips? Asensio is mijn geheim wapen. Dribbelt voor menige Franse "meta" verdediging en Oblak, Alaba en Piqué zijn goed genoeg om Franse meta aanvallers te weerstaan. Hij is mij topscorer voor een reden. Eens in de buurt van de 16 kan je zelfs je Kimbembe je niet meer redden

Verder zijn Silva & Delaney mijn geheime saus. Delaney is bijna extra verdediger (zeker als je al hem ingame switch met Alaba) en Silva is stiekem een 4e aanvaller op de momenten dat je er een nodig hebt. Llorrente loopt alles toe.

Zambrotta is me te duur helaas
en voor Carrasco heb ik een zwak

Topteam. Ik vind Aube gwn belachelijk duur, tenzij je echt zo veel fodder hebt maar dan doe ik liever icons ofzo. Ik zou liever CR7 hebben precies en die is zot gedaald.
Ik vind Silva een zwakke plek in je team. Blij eens iemand te zien dat ook met Trent speelt. Ook in mijn team en vind die echt goed.

Hier mijn team nog eens met paar updates, in game speel ik 4-4-2.

ouk26dd.png

Iemand tips? Asensio is mijn geheim wapen. Dribbelt voor menige Franse "meta" verdediging en Oblak, Alaba en Piqué zijn goed genoeg om Franse meta aanvallers te weerstaan. Hij is mij topscorer voor een reden. Eens in de buurt van de 16 kan je zelfs je Kimbembe je niet meer redden

Verder zijn Silva & Delaney mijn geheime saus. Delaney is bijna extra verdediger (zeker als je al hem ingame switch met Alaba) en Silva is stiekem een 4e aanvaller op de momenten dat je er een nodig hebt. Llorrente loopt alles toe.

Carrasco.. al zen kaarten zijn gewoon top. Heb zen gold op men bank en IF lang als basis gestaan. Soms denkek daarom ik nog Vini heb (waar er zelfs 3 beter kaarten van zijn) maar die snelheid met de bal aan de voet he..

Ik zie hier toch wel wat volk met 1 competitie, verbaast me ergens wel. Ik vind dat best snel vervelen maar goed mijn team is ook heel frans getint besef ik.

Pfff, twijfelen over die mid icon SBC. Ga dan weer alle fodder kwijt zijn, maar is ook weer de enige kans om een goede icon te packen.

Pfff, twijfelen over die mid icon SBC. Ga dan weer alle fodder kwijt zijn, maar is ook weer de enige kans om een goede icon te packen.
Idem. 2 keer zoiets gedaan. Schmeichel mid blijft staan maar Keane mid komt niet van de bank en das best zonde. Spijtig dat ik niet genoeg fodder heb voor die Vini.

Bij die icons kan je wel echt zieke kaarten packen e, enige relatieve kans om met Ronaldo of Pele ofzo te spelen.

Carrasco.. al zen kaarten zijn gewoon top. Heb zen gold op men bank en IF lang als basis gestaan. Soms denkek daarom ik nog Vini heb (waar er zelfs 3 beter kaarten van zijn) maar die snelheid met de bal aan de voet he..

Ik zie hier toch wel wat volk met 1 competitie, verbaast me ergens wel. Ik vind dat best snel vervelen maar goed mijn team is ook heel frans getint besef ik.

Ik had me voorgenomen geen puur La Liga team team te nemen, maar kijk, ik zit er nog toch. Terwijl La Liga dit jaar echt wel het roste stiefkindje is der grote competities. Frankrijk natuurlijk op de eerste plaats. Prem sowieso maar ook Duitsland en Italië lijken me beter dit jaar.

Spaanse competitie is altijd al mijn favoriete geweest (in het echt) dusja. Heb Morata als tweede spits. Kan eventueel linken met Serie A, maar flashback Benzama is te goed.

Z'n 86 FB kaart is beter dan z'n 89 kaart. Vreemd, maar goed.
Zelfde met Hazard, Carrasco is beter, en toch goedkoper

1 competitie is het makkelijkst de maken natuurlijk. Een hybrid met bv 3 is het bijna onmogelijk om 1 spelers te vervangen zonder de puzzel te moeten herleggen.

ouk26dd.png

Zambrotta via icon swaps?

Net weer een rage quit gedaan. Ik krijg er het schijt van dat Varane sneller loopt dan Vini POTM. En hoeveel keer moet je tackelen voor je de balt eigenlijk hebt keer op keer glitchte die gast door mijn verdediging.

Ik heb al mijn 7 wins in rivals maar als ik op het einde van het seizoen 90 wedstrijden wil halen ga ik een paar extra moeten doen maar door die rage quits tellen die dus niet dus dom van me :s.

1 competitie is het makkelijkst de maken natuurlijk. Een hybrid met bv 3 is het bijna onmogelijk om 1 spelers te vervangen zonder de puzzel te moeten herleggen.

Zambrotta via icon swaps?

Net weer een rage quit gedaan. Ik krijg er het schijt van dat Varane sneller loopt dan Vini POTM. En hoeveel keer moet je tackelen voor je de balt eigenlijk hebt keer op keer glitchte die gast door mijn verdediging.

Ik heb al mijn 7 wins in rivals maar als ik op het einde van het seizoen 90 wedstrijden wil halen ga ik een paar extra moeten doen maar door die rage quits tellen die dus niet dus dom van me :S.

Ik ga Zambrotta niet halen. Prima Stoichkov mis ik ook, hoe goed FB Benzema ook is. Vorig jaar Prime Stoichtkov gepacked in een simpel gold pack. Beste pack ooit. Niet alleen een van favo speler IRL (ben groot Barca fan) tevens een topspits ingame. Ben ermee tot Div 2 geraakt.

Ok net men Vini verkocht voor 125k en een Carrasco headliner gekocht voor 80k. Die Carrasco lijkt gewoon echt beter in quasi elke stat..

Terug
Bovenaan