FIFA 22

FIFA 22

34/45 met nog 4 matchen te spelen... De laatste paar verloren dus die 4 voor morgen, zal dus vermoedelijk wel finishen in VII

Al bij al redelijk mijn niveau gehaald, maar vaak het onderspit moeten delven, soit...

Zijn die rewards untradable, buiten de red picks uiteraard??

34/45 met nog 4 matchen te spelen... De laatste paar verloren dus die 4 voor morgen, zal dus vermoedelijk wel finishen in VII

Al bij al redelijk mijn niveau gehaald, maar vaak het onderspit moeten delven, soit...

Zijn die rewards untradable, buiten de red picks uiteraard??

Allemaal tradeable. Niet opgeven heb vorige week ook 4 van mijn laatste 5 moeten winnen voor rank 6.

anderson.jpg

Eindelijk, heeft erg lang geduurd veel wedstrijden voor nodig gehad. Veel goede spelers die bezig waren enorm verschil met de icon swaps die ik vorige week deed in friendlys.

Nu hopen dat hij een paar upgrades krijgt zeker want op dit moment gaat hij Vini POTM niet uit de ploeg spelen lol.

10/20 gewonnen in WL, was zeer goed bezig maar laatste 5 ofzo allemaal verloren zonde. Nul den tut in player picks en totw pakker was hoogste 81. Eigenlijk voor niets gespeeld als een Bernardeschi u hoogste pp hoog is maar goed het is voor de fun zeker?
Tegenwoordig niets pack luck meer, al maanden geleden dat ik iets deftig had. Uitfezonderd die 10*85+ dan daar heb ik 2 basisspelers aan over gehouden.

10/20 gewonnen in WL, was zeer goed bezig maar laatste 5 ofzo allemaal verloren zonde. Nul den tut in player picks en totw pakker was hoogste 81. Eigenlijk voor niets gespeeld als een Bernardeschi u hoogste pp hoog is maar goed het is voor de fun zeker?
Tegenwoordig niets pack luck meer, al maanden geleden dat ik iets deftig had. Uitfezonderd die 10*85+ dan daar heb ik 2 basisspelers aan over gehouden.

Er zit ook amper iets deftigs in packs. Winter promo was goed veel goeie spelers, ik zie er veel in de ploegen die ik tegenkom en speel zelfs met Maignan. Maar die TOTW daar zit niks deftigs in, deze week nog niet gekeken maar vorige week was enkel KDB meer dan 100k waard de rest was discard prijs of max dubbele van de discard prijs.

EDIT: https://www.futbin.com/22/totw/TOTW15

Deze week dus weer hetzelfde enkel Hakimi meer dan 100k waard zelfs Benzema en Lukaku zijn maar 53k en 38k waard. Logisch ook want buiten Hakimi zijn er op die posities gewoon veel betere spelers te vinden. TOTW is toe aan een vernieuwing als ze het relevant willen houden.

Voor Squad Battles rewards krijg ik 2 rare player packs. Van de 24 spelers had ik er 20 duplicate :(

ow ja en kreeg ook dit
figo.jpg
:p

wel geen idee hoe ik hem in mijn team kan passen mijn RW is Vazquez en die speelt als een 8 ik zie Figo niet meteen mee verdedigen. Is tradeable dus waarschijnlijk gewoon verkopen na wat spelen.

Er zit ook amper iets deftigs in packs. Winter promo was goed veel goeie spelers, ik zie er veel in de ploegen die ik tegenkom en speel zelfs met Maignan. Maar die TOTW daar zit niks deftigs in, deze week nog niet gekeken maar vorige week was enkel KDB meer dan 100k waard de rest was discard prijs of max dubbele van de discard prijs.

EDIT: https://www.futbin.com/22/totw/TOTW15

Deze week dus weer hetzelfde enkel Hakimi meer dan 100k waard zelfs Benzema en Lukaku zijn maar 53k en 38k waard. Logisch ook want buiten Hakimi zijn er op die posities gewoon veel betere spelers te vinden. TOTW is toe aan een vernieuwing als ze het relevant willen houden.
In mijn ogen is niet die TOTW het probleem. Het grote probleem is al die promokaarten, er zijn er gewoon veel te veel. Totw, europakaarten, rulebreakers,winterwonder,100miljoen icons, adidas, nu weer die nieuwe,… dat je speciale kaartjes uitbrengt heel leuk maar de kern met die informs enzo is volledig teniet gedaan. Niemand speelt nog met gouden kaarten, nochtans zijn die vaak de betere optie tov een of ander gepimpte kaart. Een kimpembe, llorente, goretzka, mendy,… zijn allemaal geen fluit waard en dat vind ik spijtig.

Op 50 punten geeindigd, 1tje tekort voor rank 5. Wel 2 DCs gehad dus zit er zeker in rank 5. Als de servers dan ook nog eens wat beter mee willen.

Ook veel gestoord aan het aantal noobs die maar niet skippen je kan niet in WL geraken zonder te weten waar de skip knoppen staan dat geloof ik nooit. Als ik scoor weten ze het wel staan. Ik snap dat dus niet ik kan niet eens naar mijn eigen celebrations kijken die kan ik niet vlug genoeg skippen. Iedereen heeft toch ook dat de camera op zijn eigen team staat dus wij zien hun celebrations niet eens. Echt een kanker dat soort gastjes. EA moet zo vlug mogelijk degene die de goal incasseert de optie geven om de celebrations te skippen zoals we nu kunnen van onze eigen goal.

Jesus die aubameyang is duur... (wel een zieke kaart)
Vind het een beetje erover is een leuke kaart maar een 88 rating team kom nou. Als je dat vergelijkt met wat FB Benzema koste. Of wat een Alesandrini kost.

Kan geen packs meer openen :( transferlijst staat vol :s

Laatst bewerkt:
waarom kan iedereen mijn celebrations direct skippen maar als ik probeer heb ik een half uur nodig om het te skippen ???,

Mijn 7 wins in divisie 3 rivals zijn ook al binnen. Kan ik nu al beginnen aan de plaatsingswedstrijden voor de weekend league? Heel misschien dan tot woensdag nog mijn 3 online icon tokens doen.
Auba is tot nu toe de beste spits waar ik meegespeeld heb. Nu zit tradeble Mane TOTW op de bank, best verkopen dan?

Mijn 7 wins in divisie 3 rivals zijn ook al binnen. Kan ik nu al beginnen aan de plaatsingswedstrijden voor de weekend league? Heel misschien dan tot woensdag nog mijn 3 online icon tokens doen.
Auba is tot nu toe de beste spits waar ik meegespeeld heb. Nu zit tradeble Mane TOTW op de bank, best verkopen dan?

Je kan die play offs spelen vanaf het moment je de nodige 1250 punten hebt. Mané is een beetje dure bankzitter, prijzen gaan enkel dalen dus ik zou nu cashen.

Ik sta 0-1 achter, loop alleen op doel in de 85' gaat mijn speler plots stilstaan :angry: was promo wedstrijd voor naar divisie 2 te mogen.

Terug
Bovenaan