FIFA 22

FIFA 22

nooit maar dan ook echt nooit op een vrijdag spelen,de freaks spelen dan
Awel ik deel die mening maar.. ik wou hier net tegenovergestelde komen posten. Volgens mij zijn ze samen aant aperetieven op de freakshow.
Ik heb men eerste 4matchen gewonnen. Ik stop op een hoogtepunt vandaag ;-). Vanmorgen ook eindelijk 3winstreak op online draft. Ik wou echt Rooney zijn banner. Zelden zo een goede dag gekend. Misschien/ik hoop dat ik gewoon beter begin te spelen.

Zit altijd een beetje willekeur in ook natuurlijk. Zijn niet allemaal freaks die spelen dus je moet ook een beetje meeval hebben dat je net een goeie uitloot.

Net in draft mijn eerste win gehaald, was wel grappig, had buiten 1 positie allemaal icons, ik scoor binnen de eerste 5 in game minuten en ktijg een ragequit, hij had nochtans ook wat icons, soit, die Thierry Henry is ook binnen qua objectives

pffft voetbal is een vreemd spelletje speel tegen 2 "matige" spelers (mijn niveau dus) 1-2 nv en 0-1 verlies. 3e partij die gast is eigenlijk beter 4-1 na 67' en dan forfeit hij. Soms gaat een bal er maar niet in en dan heb je soms wedstrijden waarvan je denkt hmm hoe kan die bal nog binnen zijn.

41.jpg

aargggggg weer 10 finesse shots voor die objective. Ik ben daar zo zwak in :( ik gebruik die knop nooit gewoon lekker rechtdoor knallen, moet voor een lege goal kunnen staan om zo'n finesse shot binnen te krijgen, ah ja we weten alvast wat gedaan dit weekend

ahhhhhhh daar is het de haat het vloeken het roepen hebben we al een tijdje niet meer gedaan maar net was het weer zo'n wedstrijdje

ik kan misschien geen finesse shots degene waar ik net tegen speelde ken er alles van 1-5 op mijn doos en dan nog een beetje treiteren met onnodig skill moves terwijl hij al ver voor staat

hij trapte ze op den duur binnen van 25m ver

Posterboy goes 5 mille, OK
Logisch hé is de duurste gouden speler dat zijn speciale kaarten ook peperduur zouden zijn.

Ik gebruik zijn loan nu in die friendlys moet eerlijk zijn tot nu toe niet echt onder de indruk hij tikt de bal redelijk ver van zijn voet vind ik.

denk dat de kindjes veel geluk hebben gevraagd aan de kerstman,3-0 begonnen aan wl ondertussen 3-5

doorsteekballetjes spammen en hopen dat 1 van de 100 goed toekomt

Ik ben bezig met die friendlys voor Anderson en loopt ook niet echt van een leien dakje die finesse goals maken het niet makkelijk natuurlijk maar goede tegenstanders met goede ploegen. Op kerstavond/dag die icon swaps gedaan en toen was het een pak makkelijker. Of wel ben ik slechter geworden met het nieuwe jaar.

Rank 5 weekend league, maar zoals altijd geen zotte rewards of red picks. Maar toch tevreden! 100k rijker.
TOTW Van Dijk, De Bruyne en Mané dragen mijn ploeg, wat een kaartjes :love:

corner glitchers mogen een spuitje krijgen en daarmee bedoel ik niet tegen covid

kunnen tegen geen bal trappen maar glitchen kunnen ze als de beste

Laatst bewerkt:
Ja lap, eerste WL match weeral in t zak gezet, 3 - 3, eerste verlenging 4-3 en hij finisht met in allerlaatste minuut van de 2 de verlenging de 4-5 te maken, ze konden ineens niks meer de verdediging, wat een koude douche, hij was imo iets onder mijn niveau, maar toch heeft hij de chance mee, kut, dik kut

Ging van penalty's naar 0 wins in t handje

Servers zijn ook weer behoorlijk kut vandaag. Spel loopt weer een pak stroever dan tijdens de week. Zo hatelijk dat zo'n bedrijf geen deftig server infrastructuur heeft. Zo belangrijk om vlot te spelen, 10m passes die compleet de andere kant uit gaan dan dat je wilt, heb je veel minder tijdens de week.

2de was wel raak, nu had ik de sjans van in de laatste minuut (van de reguliere tijd) de finisher te maken, alvast al 1 win onder de belt

arggggggggggg doe dan toch eens golden goal jongens toch na 5 minuten in game tijd scoor ik en toch willen doordoen hé net 3 op een rij gehad zo gaat het lang duren even een break want mijn keel is al beetje schor weer :(

serieus EA

nog eens WL proberen krijg ik een wedstrijd kado, altijd leuk volgende wedstrijd dit

ea.jpg

Ik win btw. 3 schotjes en 3x raak 3x in het hoekje alsof de bal werd aangezogen

Ik wil niet klagen na een win maar het spel voelt toch soms zo willekeurig aan of ik nu win of verlies er is altijd wel iets aan te merken. Zo jammer na deze week echt wel leuke rivals wedstrijden te hebben gespeeld ok merendeel gewonnen dat helpt maar dat waren echte voetbal partijjes balletjes passen en zo geen piroutes geen eindeloze ball rolls geen passes die de andere kant op gingen gewoon voetbal.

Je kan het bijna mensen niet kwalelijk nemen dat ze dropback spelen en dan maar ballen naar voren lobben met de willekeur die aanwezig is.

3-1 voor in 64' en natuurlijk een DC aan mijn broek fucking ea.

EDIT: wow wat een content voor de dag een duitse CAM SBC uit de bundesleague 2 dagen nadat ze een andere duitse CAM SBC uit de bundesleague hebben gelanceerd, voor Thanksgiving was het bijna elk uur feest en nu noppes.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan