FIFA 22

FIFA 22

Ik hoop dat er nog sbcs komen voor tokens. Kzit er nu aan 8 maar dat online spelen en winnen is niks voor mij..

1x champions gespeeld, geen enkele normale gouden kaart in zijn team, wel 3-4 icons, na 20min was het al 0-3...

Als ik 9 tokens heb, zou ik gaan voor Overmars.
Als ik blijf steken op 8 wordt het casillas en een pack denk ik..

Ik hoop dat er nog sbcs komen voor tokens. Kzit er nu aan 8 maar dat online spelen en winnen is niks voor mij..

1x champions gespeeld, geen enkele normale gouden kaart in zijn team, wel 3-4 icons, na 20min was het al 0-3...

Als ik 9 tokens heb, zou ik gaan voor Overmars.
Als ik blijf steken op 8 wordt het casillas en een pack denk ik..
Icon swaps? Worden er 18 in totaal, 9 in deze lichting en dan straks in januari de volgende 9.

3-4 icons in je ploeg hebben zegt niks, zijn er veel die die icon SBCs doen en zo icons krijgen. Die zijn in 90% van de gevallen niet beter dan wat je anders kunt krijgen. Heros zoals Di Natale en Ginola bv zijn beter dan zowat elke icon aanvaller, je moet al echt naar R9 of Pele gaan om beter te vinden.

Icon swaps? Worden er 18 in totaal, 9 in deze lichting en dan straks in januari de volgende 9.

3-4 icons in je ploeg hebben zegt niks, zijn er veel die die icon SBCs doen en zo icons krijgen. Die zijn in 90% van de gevallen niet beter dan wat je anders kunt krijgen. Heros zoals Di Natale en Ginola bv zijn beter dan zowat elke icon aanvaller, je moet al echt naar R9 of Pele gaan om beter te vinden.
Mijn Prime Stoitchkov speelde vorig jaaar elke verdediging op 'n hoopje ^^

Seizoen 3 zal niet mijn seizoen worden. Voorbije 2 seizoenen klaar ik silver stars in max 30 min, een mindere dag kan eens 40 min duren. Nu bijna 2 uren…Niets lukt nog, maar ben precies de enige. Zelfde tactiek, verdedigers staan als ik aanval gewoon aan de middenlijn, terwijl mijn depth gewoon al 500 wedstrijden dezelfde is.

Kheb het over die tokens dat je kan verdienen om dan in te wisselen voor icons of packs.

Is dat hetzelfde? 😅
Ja dat zijn dezelfde. Nu 9 en binnenkort nog eens 9. De eerste 9 zijn simpel te halen vind ik, buiten die champions mss als je dat niet ligt.

Heb al die 81+ en 82+ gedaan. Ga de 83+ en base or mid icon pack nog doen dan zijn ze allemaal op. Zit echt veel bruikbare fodder in die 25packs.

Moest ik Schmeichel mid icon niet al gepacked hebben zou ik mss voor Casillas gaan. Met keepers heb je altijd minder keuze dan veldspelers en zorgt dan voor goede link met Cv s.

Langs andere kant heb ik liever kans op een grote pull zoals R9 of Maradona wat zomaar kan met zo een mid pack.

Ja dat zijn dezelfde. Nu 9 en binnenkort nog eens 9. De eerste 9 zijn simpel te halen vind ik, buiten die champions mss als je dat niet ligt.

Heb al die 81+ en 82+ gedaan. Ga de 83+ en base or mid icon pack nog doen dan zijn ze allemaal op. Zit echt veel bruikbare fodder in die 25packs.

Moest ik Schmeichel mid icon niet al gepacked hebben zou ik mss voor Casillas gaan. Met keepers heb je altijd minder keuze dan veldspelers en zorgt dan voor goede link met Cv s.

Langs andere kant heb ik liever kans op een grote pull zoals R9 of Maradona wat zomaar kan met zo een mid pack.
Ok merci!
Champions ligt me idd niet.
Dus best nog ff afwachten dan op de volgende reeks.
Thx

Kheb het over die tokens dat je kan verdienen om dan in te wisselen voor icons of packs.

Is dat hetzelfde? 😅
Ja.

Je hebt deze dagen ook wel de Winter Tokens die kan je ook inwisselen voor packs en spelers daarom dat ik het vroeg. Want voor icon swaps zijn er geen SBCs om tokens te verdienen.

Aha daar zijn ze dan de laatste 2 tokens allebei in een SBC. Heb er al 3 dus genoeg voor de Ultimate pack :)

EDIT: Ultimate pack 18 duplicated, 13 waren al untradeable :(

Laatst bewerkt:
pffft dat gaat morgen weer zo'n pijn doen die Weekend League. Het verschil met rivals is groot.

13 wedstrijden in rivals dit seizoen (Div 4 en 3) 11 wins, 1 loss en 1 draw. Vandaag 3 wedstrijden in Div 3 alle 3 vlotjes gewonnen ik tik de bal rond zoals ik wil ik onderschep de tegenaanvallen zoals ik wil tegenstanders komen nog amper tot kansen laat staan doelpunten. Of wel wordt ik beter of wel is de laatste weken de kwaliteit van de tegenstander ferm gezakt. Vroeger kon ik geen 2 passen na elkaar geven of ze hadden er een mannetje tussen nu is het precies of ze zien niet wat ik probeer.

Heel vreemd, wel plezant maar dan komen die play offs en weekend league natuurlijk en krijg je plots een gans ander soort tegenstander.

4-1 aan het winnen in online draft, wordt er rond de 70ste minuut uitgegooid, weg draft token natuurlijk…EA moet dit toch ook zien dat ik niet ga stoppen als ik 4-1 voor sta.

4-1 aan het winnen in online draft, wordt er rond de 70ste minuut uitgegooid, weg draft token natuurlijk…EA moet dit toch ook zien dat ik niet ga stoppen als ik 4-1 voor sta.
Dit is echt grote schijt, ook is meegemaakt in een beslissende match.
Die online draft net 2 keer 15k ingestopt gisteren om die rooney obj te completen 2 keer verloren. Vest vreemd maar zit ook nog wel volk op die hoog niveau halen.

Gisteren uieindleijk winterwonder met mystery ball gedaan. Weinig met voetbal te maken maar ik heb me lang niet zo geamuseerd met fifa moet ik zeggen. Precies een spel op zich, ik vond het tof te doen.

Dit is echt grote schijt, ook is meegemaakt in een beslissende match.
Die online draft net 2 keer 15k ingestopt gisteren om die rooney obj te completen 2 keer verloren. Vest vreemd maar zit ook nog wel volk op die hoog niveau halen.

Gisteren uieindleijk winterwonder met mystery ball gedaan. Weinig met voetbal te maken maar ik heb me lang niet zo geamuseerd met fifa moet ik zeggen. Precies een spel op zich, ik vond het tof te doen.
Daaraan zie je dat snelle gameplay een heel ander spel oplevert...

Ik vind deze 22 editie nog steeds een misbaksel ze

Tgo ik weet het niet ik kom van fifa 20 op de nintendo switch FUT 😆. Daar heb je zelf geen promo cards of pakjes. Gameplay was die van 18. Ik vind het toch een vooruitgang ;-)

22 punten na 10 wedstrijden, het loopt weer voor geen meter. Nu mijn breedte aangepast van 50 naar 40 (verdedigend), mijn centrale verdedigers blijven kwetsbaar centraal, en dit is vanaf seizoen 3 begonnen…Ik had graag mijn team veranderd maar geen coins, dus blijven hopen op Prem sbc’s die goed zijn.

terug in div 1 :(

Had jij niet zo veel moeilijkheden in Div 1 vorig seizoen? Dan ben je er toch vlug doorgegaan, je kwam toch uit tegen dezelfde spelers want die zijn ook me je mee gezakt.

22 punten na 10 wedstrijden, het loopt weer voor geen meter. Nu mijn breedte aangepast van 50 naar 40 (verdedigend), mijn centrale verdedigers blijven kwetsbaar centraal, en dit is vanaf seizoen 3 begonnen…Ik had graag mijn team veranderd maar geen coins, dus blijven hopen op Prem sbc’s die goed zijn.

Ik ben er nog niet aan begonnen aan WL. Vrijdag ochtends zou de moeilijkste periode zijn. Straks in de vooravond of zo ga ik eens mijn teen in het water doppen.

Ik reken op 5 wins en hoop op 9 zoals vorig weekend.

Terug
Bovenaan