FIFA 22

FIFA 22

ja dit is dus het einde van de markt...gisteren was er een glitch in het spel waardoor je gold jezus kreeg ipv die ice en die gold is super easy o mte packen,en nu gaat iedereen die ice jezus krijgen van ea als je de gold gepacked hebt
mbappe is al 100k gezakt

Aangezien ik die packs ga doen met icon swaps en veel fodder had dacht ik eens een base/mid icon pack te doen.. 89 Paul Scholes 🙄
Ouch komen nog veel sbcs de komende dagen.. kijken of je daar niks kan gebruiken. Ze staan al op twitter, "There is a new Sheriff in town" leaks uit tot en met headliners in januari lol

We hebben net Icon Swaps en nu krijgen we Winter Swaps. Ga moeten een boekhouding aanleggen om nog te weten waar ik allemaal voor spaar met al die tokens.

szesncy (87), Rodri (86), Carvajal (85) en nog wat 84s en 83s. Had wat packjes opgespaart voor vandaag. De fodder reserves zijn weer aangevuld :)

Play offs gaan weer noppes worden. Na 6 wedstrijden zit ik al aan 4 losses. Ik speel nochtans beter dan ooit te voren. Zeker 2 losses waren gewoon onverdiend. Echt frusterend. Overwicht hebben, kansen creeeren maar die bal wil er soms niet in en zij 1 kans 1 goal.

Ik heb al slechtere packs gehad 🤔

IMG_1255.jpg

Nice Kamperske, hier waren die packs gene vetten nergens zo nieuwe kaart 25x83 en 25x82 gedaan. Qua fodder ook gene vetten, .. alle 9 swaps gedaan ondertussen.

Die zaha is wel vet! Speelt een beetje zoals Vini skill er graag mee.

Speel dit jaar enkel met untradeables, anders toch maar "the ussual suspects".
img

Weekend league op ps5 is toch andere koek…
Hoe kan iemand 5 icons van meer dan 500 000 coins in een ploeg hebben. Echt zotte teams, niet normaal. Wel goed dat ik nooit met meer dan 1 goal verlies. Het spel speelt vlotter, heb enkel de indruk dat de verdedigers verder uit elkaar staan dan op de ps4.

Hoe kan iemand 5 icons van meer dan 500 000 coins in een ploeg hebben. Echt zotte teams, niet normaal. Wel goed dat ik nooit met meer dan 1 goal verlies. Het spel speelt vlotter, heb enkel de indruk dat de verdedigers verder uit elkaar staan dan op de ps4.

Helaas vanaf divisie 2 zijn er geen normale teams meer op ps5. WL stop ik gewoon op 8 bespaart mij zoveel stress lol

Valt toch mee. Ik heb volgens Futbin een ploeg van 2.6 miljoen en voor mij is Weekend League een magische plek aan het einde van een regenboog iets waarvan velen me verzekeren dat het effectief bestaat maar ik zelf ben er nog nooit geweest.

Door gewoon te spelen kun je toch aardig wat coins verdienen.

Terug
Bovenaan