FIFA 22

FIFA 22

Is er een update gebeurd 2 dagen geleden? Ik win opeens veel wedstrijden…5 dagen geleden 12! Wedstrijden in divisie 4 op rij verloren, nu heel dicht bij divisie 2…Ik kan echt niemeer volgen :D

Is er een update gebeurd 2 dagen geleden? Ik win opeens veel wedstrijden…5 dagen geleden 12! Wedstrijden in divisie 4 op rij verloren, nu heel dicht bij divisie 2…Ik kan echt niemeer volgen :D
Meeste spelers spelen maar tot 7 wins (weekly reward) dus hoe later op de week hoe "makkelijker" het normaal wordt. Reset voor rivals is donderdag.

En welke icon gaan jullie voor? Ik ga denk ik gewoon voor de packs zit niet meteen een icon bij waarvan ik denk wow. Tenzij misschien Zambrotta maar je hebt zoveel tokens nodig. We zullen wel zien eerst wat tokens verdienen.

En welke icon gaan jullie voor? Ik ga denk ik gewoon voor de packs zit niet meteen een icon bij waarvan ik denk wow. Tenzij misschien Zambrotta maar je hebt zoveel tokens nodig. We zullen wel zien eerst wat tokens verdienen.
Ik ga proberen voor Zambrotta te gaan, maar geen idee of ik er ga geraken...

Ik wil de grind wel doen, maar ga er niet geraken met de spelers die ik heb in de club

Beetje te hard gegaan bij black friday, en die sbc van vandaag om een voorbeeld te geven doet er niet veel goeds aan... Tradable pack, ok, maar een pack met maar 1 rare in en als ge ziet wat ge moet indienen,...

Soit ik doe alles mee wat ik kan, toch nog niet veel packluck gehad dit jaar, toch niks noemenswaardig sinds lange tijd, ik kus wel men pollekes met Ginola, dat was echt een lucky pull

Ja Vini heeft toch ook redelijk was gekost aan kwalitatieve first owned spelers. Alles dat beetje deftig was in die SBC gestoken dus buiten mijn main team en een paar objective spelers heb ik niet echt veel dat iets voorstelt dus om dan aan 8 PL spelers te komen first owned die op wat trekken :s dat wordt een pijnlijke affaire.

Ik ga voor de 3 packs gaan. Dan ven ik 10 tokens kwijt.
En aangezien ik geen WL speel zal ik wss maar 16 in totaal halen, dus zal hier Casillas worden. Of het mocht zijn dat ik eens een weekend wil spelen😅

Terug
Bovenaan