Nu werkt het hier ook. Uurtje geleden had ik nog problemen (en op Twitter zag ik ook iemand klagen).Twitch werkt hier nochtans al heel de namiddag?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu werkt het hier ook. Uurtje geleden had ik nog problemen (en op Twitter zag ik ook iemand klagen).Twitch werkt hier nochtans al heel de namiddag?

Meeste spelers spelen maar tot 7 wins (weekly reward) dus hoe later op de week hoe "makkelijker" het normaal wordt. Reset voor rivals is donderdag.Is er een update gebeurd 2 dagen geleden? Ik win opeens veel wedstrijden…5 dagen geleden 12! Wedstrijden in divisie 4 op rij verloren, nu heel dicht bij divisie 2…Ik kan echt niemeer volgen![]()
Bedankt voor de tip! Inderdaad heeeeel gemakkelijk mijn 7 wins gehaald gisteren en vandaag,Meeste spelers spelen maar tot 7 wins (weekly reward) dus hoe later op de week hoe "makkelijker" het normaal wordt. Reset voor rivals is donderdag.
Ik ben ook helemaal niet mee ze...nee ge kunt dat zien als ge bij friends via psn search doet dat ziet ge de recente spelers
Ik ga proberen voor Zambrotta te gaan, maar geen idee of ik er ga geraken...En welke icon gaan jullie voor? Ik ga denk ik gewoon voor de packs zit niet meteen een icon bij waarvan ik denk wow. Tenzij misschien Zambrotta maar je hebt zoveel tokens nodig. We zullen wel zien eerst wat tokens verdienen.
dat wordt een pijnlijke affaire.19uSinds wanneer staan de icon swaps erop ?
in SBCWaar kan je eigenlijk de icon swaps vinden? Ik bedoel de objectives die je moet halen om een icon swap speler te krijgen.
Waar kan je eigenlijk de icon swaps vinden? Ik bedoel de objectives die je moet halen om een icon swap speler te krijgen.

Hier net ook gekeken. Ook foden gehad.Pink NG Foden gekregen, kon slechter![]()
jawel da gaat welIk ben ook helemaal niet mee ze...
Ge kunt toch niet pre match zien tegen wie ge gaat uitkomen, of vergis ik mij??