FIFA 22

FIFA 22

Wanneer doen jullie de packs meestal open?
Vrijdagavond, zaterdag, maandag?
Idealiter vrijdagavond als er een nieuwe promo is. Maar ik geef toe dat ik niet altijd kan wachten.

Ik weet wel niet of er deze vrijdag promo cards in packs gaan zitten met dat FUT swap start? If not, ga ik donderdag alles open doen.

Wanneer doen jullie de packs meestal open?
Vrijdagavond, zaterdag, maandag?
Het moment dat ik ze krijg. Tenzij er geen promo bezig is dan spaar ik eventueel. Maar er is bijna altijd wel een promo bezig. Net mijn pack voor de Keane objective gekregen en opengedaan zat niks speciaals in. Heb nog nooit een promo kaart gekregen :(

Je hebt nog een ganse dag toch?

EDIT: Iemand trouwens al zijn roze kaartje gehad? Zijn blijkbaar problemen mee en is nu uitgesteld nadat de eerste het al kregen.
moet gaan werken en geen tijd meer

stond 4-0 voor de laatste kans die ik had en ik krijg zo een icoon van slechte verbinding 4-5 nog verloren

kon geen deftige pas meer geven en mbappe was trager geworden dan pique

Laatst bewerkt:
ok zoals Mertens en Pulisic dan. Maar Courtois is normaal 89 wat ben je dan met een 84 rating? Is een keeper is dus niet dat ze zoals Benzema hem een pace boost kunnen geven.

ale dan toch Kessie (139k) en Chiesa (170k) gekocht voor upgrade.
spelen wel goed en voelen beter aan.

Nu is het geld wel weeral op (12k) dus hopelijk nog is packluck (ik vraag niveel, ne speler van +150k en kben content :tongue: )

Terug
Bovenaan