nee ge kunt dat zien als ge bij friends via psn search doet dat ziet ge de recente spelersGe ziet toch pas tege wie ge speelt eens de match begonge is?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee ge kunt dat zien als ge bij friends via psn search doet dat ziet ge de recente spelersGe ziet toch pas tege wie ge speelt eens de match begonge is?
Idealiter vrijdagavond als er een nieuwe promo is. Maar ik geef toe dat ik niet altijd kan wachten.Wanneer doen jullie de packs meestal open?
Vrijdagavond, zaterdag, maandag?
Het moment dat ik ze krijg. Tenzij er geen promo bezig is dan spaar ik eventueel. Maar er is bijna altijd wel een promo bezig. Net mijn pack voor de Keane objective gekregen en opengedaan zat niks speciaals in. Heb nog nooit een promo kaart gekregenWanneer doen jullie de packs meestal open?
Vrijdagavond, zaterdag, maandag?

Je hebt nog een ganse dag toch?niet eens tijd genoeg gehad om 7 wins te halen zal 6 worden deze week
moet gaan werken en geen tijd meerJe hebt nog een ganse dag toch?
EDIT: Iemand trouwens al zijn roze kaartje gehad? Zijn blijkbaar problemen mee en is nu uitgesteld nadat de eerste het al kregen.
Overmacht inroepen hé je baas zal het wel begrijpenmoet gaan werken en geen tijd meer
stond 4-0 voor de laatste kans die ik had en ik krijg zo een icoon van slechte verbinding 4-5 nog verloren
kon geen deftige pas meer geven en mbappe was trager geworden dan pique

Player pick
Het is kapoet ?![]()
Er zijn over het ganse web wat problemen. Twitch ligt ook plat.Iemand nog problemen met op de severs te geraken?
Er zijn over het ganse web wat problemen. Twitch ligt ook plat.