Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net Cordoba gekocht
Sinds vorige keer
IN: Vini, Vazquez, Hernandez en Cordoba
UIT: Mahrez, Gosens, Mendy en Tomori
Ik speel nog altijd 4231, Kessie en Vazquez als CDM, Benz in de spits en van links naar rechts Vini, Di Natale en Silva op de LCRAM
Vazquez valt heel goed mee echt snel helpt wel op het middenveld. Maar als je snel wilt Hernandez is helemaal ongelooflijk die haalt zelfs Dembele en co terug zalig.
Nu nog Sczesny IF in doel en iets vinden voor Cancelo en heb overal speciale kaartjes dan
Wel maar 25k coins meer en geen deftige fodder dus als er nu iets leuks uitkomt ga ik moeten passen.
Zeer tevreden heb nooit met zijn normale versie gespeeld maar ik merk allezins niks van een tekort aan kracht of zo. Goeie B2B en nu ik Vazquez heb doet hij de 6 en doet het daar ook uitstekend.Tevreden van die Kessie?
Zou minder kracht hebben dan de normale versie?
Kben aan het twijfelen om die te kopen ofwel Chiesa speciale kaart (heb +-300k nu).
Dit zouden de Icon Swaps worden. Misschien toch maar een stevige grind voor Zambrotta doen...
Ja coins genoeg, maar kwil nog ff sparen tot na nieuwjaar en hopen op price drops.Zeer tevreden heb nooit met zijn normale versie gespeeld maar ik merk allezins niks van een tekort aan kracht of zo. Goeie B2B en nu ik Vazquez heb doet hij de 6 en doet het daar ook uitstekend.
Met 300k heb je toch bijna genoeg voor beiden? Ik lees ook elders niks dan goeds over beiden dus ik zou niet twijfelen als ze in je ploeg passen.
Die Zambrotta ziet er inderdaad stevig uit, maar van wat ik hoor krijgen we de laatste tokens pas in februari of zo dus dat is lang wachten. De verleiding om gewoon voor die packs te gaan lijkt me groot.
pffft je moet in het nu levenJa coins genoeg, maar kwil nog ff sparen tot na nieuwjaar en hopen op price drops.
Mijn team is nog basic:
Scezsny
spinazola - koulibaly - nesta - cuadrado
Insigne - barrela - kessie - chiesa
di natale - dybala
Spinazola zou ik mss ook nog willen vervangen maar kweet niet direct door wie.

Yes, allemaal gouden kaarten gewoon atm.pffft je moet in het nu leven
betere spelers, betere resultaten, meer coins
ze zijn ook tradeable dus je kan ze laten ook weer verkopen moest er iets anders zijn die je wil
Beste serie A LB is Theo Hernandez maar die is 170k. Zijn het allemaal gewone gold kaarten? Want een paar van die spelers hebben IF kaarten of een numbers up.
Als Kessie je iets te duur is heb je op het middenveld ook nog RTTK Vidal die schijnt ook heel goed te zijn.
Yes, allemaal gouden kaarten gewoon atm.
Had maar 100k tot ik zondag Salah heb getrokken
kga is moeten opzoeken
thx, kga prijzen int oog houden.
Voor Koulibaly ben je te laat dat was een POTM SBC. De rest is koopbaar.
Seizoen 2 is volgende week gedaan dan krijgt iedereen weer een hoop packs dat heeft meestal een daling van de prijzen tot gevolg dus als je nu nog niet wilt kopen is volgende week misschien een goed moment.
Bad to the boneik start een kwalificatie match,die kerel pmed mij ' what divison are you in '
kzeg div 8en danpas duwt die kerel op ready
21ste minuut wast 3-0 en die kerel rage quit
![]()
ja jong die moet maar zo zielig niet zijn om zwakke spelers te zoeken om te kunnen winnenBad to the bone
Ge ziet toch pas tege wie ge speelt eens de match begonge is?ik start een kwalificatie match,die kerel pmed mij ' what divison are you in '
kzeg div 8en danpas duwt die kerel op ready
21ste minuut wast 3-0 en die kerel rage quit
![]()
Met een hunter erop valt die snelheid toch nog mee. Heeft een 5* WF dus kan wel geloven dat die vlotjes scoort.Is het fout om Mostovoi te bestempelen als een goede spits ;-). Kerel scoort aan de lopende band, enkel traagheid maar eens hem schiet veel bingo. Staat nu naast men Benzema. Genoeg speed langs de flanken.
Yes, allemaal gouden kaarten gewoon atm.
Had maar 100k tot ik zondag Salah heb getrokken
kga is moeten opzoeken
Geen idee speel ik niet.Heb het ooit al eens gevraagd maar werd toen begraven tussen de comments. Is de career mode de moeite om te spelen ?
Waar ik me vooral aan stoorde vorige edities was de AI die onzinnige transfers deed zoals 5 doelmannen kopen.
Dybala is goed. Enige voordeel dat Mertens heeft is een 4* WF, Dybala speelt gewoon heel lekker. Die Mertens SBC is gewoon teleurstellend moest toch op zijn minst een 88 rating of zo zijn geweest of een 5* WF gemiste kans van EA om er iets leuks van te maken.Voorlopig wel tevreden van mijn team :
![]()
Even getwijfeld om Mertens te doen, maar ga dat voorlopig laten. De meerwaarde tov Dybala is toch beperkt vind ik. Hoop snel een speciale kaart van Cuadrado zodat ik die kan upgraden. De speciale kaart van Chiesa ipv Kulusevski kan ook nog interessant zijn.