FIFA 22

FIFA 22

nog 2 maand afzien en dan komen eindelijk deftige games uit :unsure:

ben die glitch en mechanic abusers kotsbeu

Laatst bewerkt:
Net Cordoba gekocht

Sinds vorige keer

IN: Vini, Vazquez, Hernandez en Cordoba
UIT: Mahrez, Gosens, Mendy en Tomori

Ik speel nog altijd 4231, Kessie en Vazquez als CDM, Benz in de spits en van links naar rechts Vini, Di Natale en Silva op de LCRAM

Vazquez valt heel goed mee echt snel helpt wel op het middenveld. Maar als je snel wilt Hernandez is helemaal ongelooflijk die haalt zelfs Dembele en co terug zalig.

Nu nog Sczesny IF in doel en iets vinden voor Cancelo en heb overal speciale kaartjes dan :D

Wel maar 25k coins meer en geen deftige fodder dus als er nu iets leuks uitkomt ga ik moeten passen.

Tevreden van die Kessie?
Zou minder kracht hebben dan de normale versie?
Kben aan het twijfelen om die te kopen ofwel Chiesa speciale kaart (heb +-300k nu).

Tevreden van die Kessie?
Zou minder kracht hebben dan de normale versie?
Kben aan het twijfelen om die te kopen ofwel Chiesa speciale kaart (heb +-300k nu).
Zeer tevreden heb nooit met zijn normale versie gespeeld maar ik merk allezins niks van een tekort aan kracht of zo. Goeie B2B en nu ik Vazquez heb doet hij de 6 en doet het daar ook uitstekend.

Met 300k heb je toch bijna genoeg voor beiden? Ik lees ook elders niks dan goeds over beiden dus ik zou niet twijfelen als ze in je ploeg passen.

Dit zouden de Icon Swaps worden. Misschien toch maar een stevige grind voor Zambrotta doen...

Die Zambrotta ziet er inderdaad stevig uit, maar van wat ik hoor krijgen we de laatste tokens pas in februari of zo dus dat is lang wachten. De verleiding om gewoon voor die packs te gaan lijkt me groot.

Zeer tevreden heb nooit met zijn normale versie gespeeld maar ik merk allezins niks van een tekort aan kracht of zo. Goeie B2B en nu ik Vazquez heb doet hij de 6 en doet het daar ook uitstekend.

Met 300k heb je toch bijna genoeg voor beiden? Ik lees ook elders niks dan goeds over beiden dus ik zou niet twijfelen als ze in je ploeg passen.

Die Zambrotta ziet er inderdaad stevig uit, maar van wat ik hoor krijgen we de laatste tokens pas in februari of zo dus dat is lang wachten. De verleiding om gewoon voor die packs te gaan lijkt me groot.
Ja coins genoeg, maar kwil nog ff sparen tot na nieuwjaar en hopen op price drops.

Mijn team is nog basic:

Scezsny
spinazola - koulibaly - nesta - cuadrado
Insigne - barrela - kessie - chiesa
di natale - dybala

Spinazola zou ik mss ook nog willen vervangen maar kweet niet direct door wie.

Ja coins genoeg, maar kwil nog ff sparen tot na nieuwjaar en hopen op price drops.

Mijn team is nog basic:

Scezsny
spinazola - koulibaly - nesta - cuadrado
Insigne - barrela - kessie - chiesa
di natale - dybala

Spinazola zou ik mss ook nog willen vervangen maar kweet niet direct door wie.
pffft je moet in het nu leven

betere spelers, betere resultaten, meer coins :)

ze zijn ook tradeable dus je kan ze laten ook weer verkopen moest er iets anders zijn die je wil

Beste serie A LB is Theo Hernandez maar die is 170k. Zijn het allemaal gewone gold kaarten? Want een paar van die spelers hebben IF kaarten of een numbers up.

Als Kessie je iets te duur is heb je op het middenveld ook nog RTTK Vidal die schijnt ook heel goed te zijn.

pffft je moet in het nu leven

betere spelers, betere resultaten, meer coins :)

ze zijn ook tradeable dus je kan ze laten ook weer verkopen moest er iets anders zijn die je wil

Beste serie A LB is Theo Hernandez maar die is 170k. Zijn het allemaal gewone gold kaarten? Want een paar van die spelers hebben IF kaarten of een numbers up.

Als Kessie je iets te duur is heb je op het middenveld ook nog RTTK Vidal die schijnt ook heel goed te zijn.
Yes, allemaal gouden kaarten gewoon atm.
Had maar 100k tot ik zondag Salah heb getrokken

kga is moeten opzoeken

Yes, allemaal gouden kaarten gewoon atm.
Had maar 100k tot ik zondag Salah heb getrokken

kga is moeten opzoeken

Voor Koulibaly ben je te laat dat was een POTM SBC. De rest is koopbaar.

Seizoen 2 is volgende week gedaan dan krijgt iedereen weer een hoop packs dat heeft meestal een daling van de prijzen tot gevolg dus als je nu nog niet wilt kopen is volgende week misschien een goed moment.

Heeft er hier iemand eigenlijk al platinum op gehaald?

Trophies zien er vrij eenvoudig haalbaar uit, maar ik kan geen wedstrijden vinden voor de Volta Squads om deze trophy binnen te rijven:

Teamwork works
Win a VOLTA SQUADS match with 3 friends

Mijn team wordt altijd snel gevuld, maar daarna gebeurt er niks meer (en vertrekt iedereen uit de lobby)

ik start een kwalificatie match,die kerel pmed mij ' what divison are you in '

kzeg div 8 :unsure: en danpas duwt die kerel op ready :laugh: 21ste minuut wast 3-0 en die kerel rage quit :unsure:

Is het fout om Mostovoi te bestempelen als een goede spits ;-). Kerel scoort aan de lopende band, enkel traagheid maar eens hem schiet veel bingo. Staat nu naast men Benzema. Genoeg speed langs de flanken.

Is het fout om Mostovoi te bestempelen als een goede spits ;-). Kerel scoort aan de lopende band, enkel traagheid maar eens hem schiet veel bingo. Staat nu naast men Benzema. Genoeg speed langs de flanken.
Met een hunter erop valt die snelheid toch nog mee. Heeft een 5* WF dus kan wel geloven dat die vlotjes scoort.

Voorlopig wel tevreden van mijn team :
Naamloos.jpg

Even getwijfeld om Mertens te doen, maar ga dat voorlopig laten. De meerwaarde tov Dybala is toch beperkt vind ik. Hoop snel een speciale kaart van Cuadrado zodat ik die kan upgraden. De speciale kaart van Chiesa ipv Kulusevski kan ook nog interessant zijn.

Heb het ooit al eens gevraagd maar werd toen begraven tussen de comments. Is de career mode de moeite om te spelen ?
Waar ik me vooral aan stoorde vorige edities was de AI die onzinnige transfers deed zoals 5 doelmannen kopen.

Heb het ooit al eens gevraagd maar werd toen begraven tussen de comments. Is de career mode de moeite om te spelen ?
Waar ik me vooral aan stoorde vorige edities was de AI die onzinnige transfers deed zoals 5 doelmannen kopen.
Geen idee speel ik niet.
Voorlopig wel tevreden van mijn team :
Naamloos.jpg

Even getwijfeld om Mertens te doen, maar ga dat voorlopig laten. De meerwaarde tov Dybala is toch beperkt vind ik. Hoop snel een speciale kaart van Cuadrado zodat ik die kan upgraden. De speciale kaart van Chiesa ipv Kulusevski kan ook nog interessant zijn.
Dybala is goed. Enige voordeel dat Mertens heeft is een 4* WF, Dybala speelt gewoon heel lekker. Die Mertens SBC is gewoon teleurstellend moest toch op zijn minst een 88 rating of zo zijn geweest of een 5* WF gemiste kans van EA om er iets leuks van te maken.
arg.jpg

Kans op kans gemist die keeper pakte gewoon alles en klopte ik hem toch dan stond de paal in de weg. Bij de rust was het nog erger toen stond het 6.2 expected goals en 0-0, 2e helft ging een stuk gelijker op. Echt zonde.

Terug
Bovenaan