Patch net geïnstalleerd op PS5, maar nu geraak ik niet meer ingelogd op de EA servers :-oDie patch is er se, enkel voor ps4 voorlopig?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Patch net geïnstalleerd op PS5, maar nu geraak ik niet meer ingelogd op de EA servers :-oDie patch is er se, enkel voor ps4 voorlopig?
Das echt enorm..de ene match verlies ik keihard in squad battles de andere win ik alsof het niets is
snap er niks van
maar je kan echt voelen wanneer de ai een goal gaat/moet maken

Diene coin penalty verdwiknt snel en is ook ni da ge 50percent coins verliest.Jullie weten dat de AI in het slot aanvallender gaat spelen als de AI achter staat? Zoals wij ook zouden doen zoals constant pressure aanvaller erbij en zo. Gewoon proberen kalm te blijven en dan een counter erop.
1e rivals ik verlies met 6-3 maar ik blijf tot het einde. 2e rivals ik kom 6-1 voor in de 70' hij quitte. Ik forfeit zelden omdat je dan een DNF straf krijgt op je coins inkomsten. Overschat ik het verlies aan coins? Ik zie zelden iemand doordoen als hij meerdere goals achter staat terwijl ik al 9-3 en 8-1 nederlagen tot de laatste minuut heb gespeeld.
Gewoon ook beginnen forfeit en het plezanter houden of toch de coins in de gaten houden? Wat doen jullie?
Ikke ook meestal...Diene coin penalty verdwiknt snel en is ook ni da ge 50percent coins verliest.
Ik speel door in zo matche om nog beter te zien wat ik fout aan het doen zen.
Er gaat 0.25 af van de modifier en je krijgt 0.02 erbij per uitgespeelde wedstrijd dus scheelt toch wel.Diene coin penalty verdwiknt snel en is ook ni da ge 50percent coins verliest.
Ik speel door in zo matche om nog beter te zien wat ik fout aan het doen zen.
Ik quit toch redelijk veel moet ik zeggen. Denk online toch een 15% ruw geschat.Er gaat 0.25 af van de modifier en je krijgt 0.02 erbij per uitgespeelde wedstrijd dus scheelt toch wel.
Dat ga je dat toch voelen in je coins. Per forfeit moet je er 12.5 spelen om weer op het max te geraken.Ik quit toch redelijk veel moet ik zeggen. Denk online toch een 15% ruw geschat.
Er zijn ook objectives te doen in Squad Battles. Silver Beasts bv of league foundation objectives (kan je tot 3 spelers per league van krijgen) dat levert nog eens extra packs op. Dus als je dan toch SB doet kun je eventueel daar ook nog rekening meehouden voor nog meer rewards.Toch eens 10 SB matches gespeeld nu waarvan 7gewonnen. 50/50 wereldklasse-legendary. Mss toch eens meer doen voor packs al moet ik me blijven motiveren tegen die AI. Ook irritant als je 3-0 staat en moet verder spelen. Ik ga alleszins al meer krijgen dan men gebruikelijke gold rang 2 lol.
Ja ze zijn al eenvoudiger geweest. Max 5 clubs moet je al goed beginnen zoeken waar je ergens een paar spelers uit dezelfde ploeg hebt niet altijd eenvoudig.Die psg Monaco marquee was niet van de poes, gelukkig kunnen invullen