FIFA 22

FIFA 22

De balans soms tussen een rode en een gele kaart is heel frustrerend. Kreeg daarnet rood voor een stevige tackle op het middenveld (max geel), om dan alleen door te zijn en neergemaaid te worden en de tegenstander slechts geel te krijgen. Toch nog 2-2 kunnen maken en dan laatste minuut weer op de deklat te schieten. Elke wedstrijd raak ik minstens 1 keer de paal, nog mensen die dit hebben?

De balans soms tussen een rode en een gele kaart is heel frustrerend. Kreeg daarnet rood voor een stevige tackle op het middenveld (max geel), om dan alleen door te zijn en neergemaaid te worden en de tegenstander slechts geel te krijgen. Toch nog 2-2 kunnen maken en dan laatste minuut weer op de deklat te schieten. Elke wedstrijd raak ik minstens 1 keer de paal, nog mensen die dit hebben?
Ja.

En de bestraffing van fouten trekt ook op niet veel. Al vaak rode kaarten en strafschoppen gehad voor een fout terwijl het spel al 2 stationnetjes verder was.

Ja, eerste legit corner exploit is binnen...

In SB nota bene...

Ik zie al wat ik beter moet doen, de bal moet dichter bij de grote box vertrekken, ik deed het van veel te ver in het veld...

De matcg erna een variant... Pass en binnen, binnenkort een matchke @Kiiilerke ??

SBCs blijven maar komen. Waar denkt EA dat ik al die Rare Golds ga halen. Ik ga geen 85 rated kaarten in steken hoor. En mijn tradeables ben ik beter af met te verkopen dan wat die SBCs opbrengen.

Ik blijf soms kaarten kopen. Gewoon altijd hopen op die pack luck maar die is ineens zeer miniem de laatste weken. Ontzettend veel sbc s gedaan laatste dagen maar constant rommel. En toch blijven doen…

Gold rares zijn veel te duur tegenwoordig, dat probeer ik dus te vermijden. Een week of 2 geleden zou ik ze ook nog gewoon gekocht hebben kosten toen niet meer dan 700 coins of zo maar nu sommige gaan voor een paar k als je er zo een paar per SBC nodig hebt moet je ferm pack luck hebben, en meeste van die SBCs zijn dan nog eens untradeable.

Ok, nu moet ik officieel afkicken van totw upgrade packs...

Mijne Moore ritueel verbrand en in de sbc gestoken... :lol:

Samen met ne coulibali en sommer

Symboliseert mijne slechte start van deze game, en hoe het nu toch (soms) beter gaat...

Final result 82 traore RB

Hier doe ik het helemaal voor :love:

rondgetal.jpg

Zo'n mooi rond getal bijna zonde om door te doen.

ah kijk eens aan toch nog wat deftigs uit de +83 player pick Haaland gehaald. Wel untradeable en zelfs dan geen 20k waard maar goed leuk voor eens op de bank of voor een High Rated SBC team mee te maken.

woho Silva een leveltje erbij snap wel niet waarom er geen 2 bij. Ze zullen wachten tot de groepsfase voorbij is zeker, ze zijn nochtans nu al zeker van kwalificatie.

Hoe goed is Haaland??

Zat in men BF 25 wins pack...

Finesse 100* ook opengedaan (50k pack) redelijk nougabollen daarin...

Terug
Bovenaan