FIFA 22

FIFA 22

Season 2 is zoveel lastiger dan Season 1 vind ik. Zit in Div 5 en zelfs daar zijn ze een pak beter geworden. Het is zo ver gekomen dat ik nu wat skill moves aan het uitproberen ben zo wanhopig ben ik. Ball roll. Lijkt makkelijk maar eens je in de zestien zit is het gebruik ervan niet eenvoudig. Voor mij toch.

hehe ik zag om 19u die beckham SBC waarvoor je een silver squad nodig hebt en ik weet van de vorige dat rare GKs zeldzaam zijn en dus ook duur. Vlug een paar GKs tussen de 2.5-2.8k opgekocht en nu aan het verkopen aan 3.2-3.5. Verkopen als zoete boordjes, had beter nog wat hogere prijs gedaan en er wat meer gekocht maar durfde niet all in te gaan, wist niet 100% zeker dat het ging lukken. Maar goed toch weer vlug een paar k coins verdiend :)

zeker al 10 losers tegengekomen die de corner glitch gebruiken

als het 0-0 is en ik zie ze die glitch gebruiken leave ik gewoon,liever een lose dan die sukkels een win geven door te glitchen

15 lose streak btw

80% is door tegengoals door dutsen die de hele match niets doen en in de 90ste minuut een counter goal maken

edit:hupla 20 lose streak gedaan met fifa vandaag

Laatst bewerkt:
zeker al 10 losers tegengekomen die de corner glitch gebruiken

als het 0-0 is en ik zie ze die glitch gebruiken leave ik gewoon,liever een lose dan die sukkels een win geven door te glitchen

15 lose streak btw

80% is door tegengoals door dutsen die de hele match niets doen en in de 90ste minuut een counter goal maken

edit:hupla 20 lose streak gedaan met fifa vandaag
Als ze niks doen, waarom scoor je dan niet en win je? :p

omdat ze met 10 in hun 16 zitten te kamperen en dan alles naar voor knallen en counteren
Heb je 4 formaties staan met 4 verschillende tactics ?

Als ik de game niet kan domineren switch ik in game naar andere formatie en loer ik op de counter.
Kom ik echt tegen zo ziek team, dan no shame in drop back formatie.
Loopt het wat vlotter dan switch ik tussen default of attack.
En sta ik achter en nog 10 min dan ist all of niets. Heavy press en iedereen vooruit.
Ook staan mijn achtere spelers bijna op het midden veld.

Zeker tegen zo counter ploegen kan het al eens helpen van default formatie naar attack te gaan en iets harder te pressen.
Gewoon met 2 spitsen of andere loop lijnen dat ze nemen kan enorm helpen.
Helpt echt enorm dat je on the fly gewoon je spelers/ tactic / formatie kan wisselen zonder op pauze te duwen.

v6kka111plz71.png

Wat is dat met friendlys en het niet skippen van replays. Ze spelen met Red Pick Neymar en co maar de LB+RB indrukken dat lukt hen niet blijkbaar. Wat ik nu doe is eens ik gescoord heb en dus mijn objective binnen heb is mijn left stick van mijn controller blokkeren game op pauze zetten en eventjes AFKen dat ze hun plan trekken. Kunnen ze zo lang ze willen replays bekijken.

Pogba kon de van cdm echt niet aan dus toch voor Llorente overstag gegaan (wat een beest al blijft if Zakaria de beste op die plek!). Ik speel in game met een ruit op middenveld.

Persoonlijk wel niet zo content van ter stegen, net dat tikkie traag. Ik heb een untradable ederson maar dan moet ik kounde vervangen door Carlos voor men chem. Wat denken jullie?

ploeg.jpg

Dat is mijn ploeg. Ik speel een 4-2-3-1. Gosens en Kessie als verdedigende middenvelders. Wat is die Kessie een aanwinst.

Dybala trapt makkelijk een strafschop binnen. Beter dan Bruno Fernandes, met hem moest ik echt heel juist trappen of hij ging naast. Dybala trapt ze lekker strak.

Silva, Mahrez en Walker helpen elkaar aan 10 chem. Silva en Cancelo hadden zelfs aan elkaar genoeg. Heeft een tijdje geduurd eer ik de puzzel in elkaar kreeg maar best tevreden van het resultaat nu :).

Mijn volledig UT team voor de komende 2 weken.

IMG_0850.png
Had jij geen Varane? Tot velen toch beste verdediger van spel benoemd. Nu Kounde is spotgoedkoop en ook een heel goede natuurlijk. We hebben 6 dezelfde spelers zie ik. Parejo sbc niet overwogen? Kerel voelt echt goed en snel aan de bal met de juiste chem, enkel zou hij wat sterker mogen zijn.

Ik heb nog steeds spijt dat ik die Fekir niet heb gedaan, grootste fout tot hiertoe. Ik deed er nochtans al heel veel. De grootste fout was Bernardo Silva, voelt zo zwak aan.

Edit: nv all UT

Laatst bewerkt:
ploeg.jpg

Dat is mijn ploeg. Ik speel een 4-2-3-1. Gosens en Kessie als verdedigende middenvelders. Wat is die Kessie een aanwinst.

Dybala trapt makkelijk een strafschop binnen. Beter dan Bruno Fernandes, met hem moest ik echt heel juist trappen of hij ging naast. Dybala trapt ze lekker strak.

Silva, Mahrez en Walker helpen elkaar aan 10 chem. Silva en Cancelo hadden zelfs aan elkaar genoeg. Heeft een tijdje geduurd eer ik de puzzel in elkaar kreeg maar best tevreden van het resultaat nu :).
Zeer leuk team, Walker is snel maar vond Cancelo beter aanvoelen aan de bal. Zeer goed middenveld met idd een Gosens die ook daar zou zetten. Heeft wat gelijkwaardige stats met Zakaria, zelfs iets beter.

Zoals ik hierboven al schreef, die Silva is op papier goed maar voelt voor mij hopeloos aan. Hoe komt dat toch, ben wel geen skill speler en dribbelen is zijn sterkste vak. Daarom dat ik ook altijd twijfel tussen Dembele en Jesus. Maar bon ook al dribbel ik niet heel het spel, Dembele presteert gewoon.

Men toch wel sterke bank (allemaal untradable):

Terug
Bovenaan