Steakfriet
Active member
Hangt van u doel af vind ik. Wil je veel trappen best wel, speel je meer als echte flank met veel voorzetten niet.Seg, om nog is terug te komen op de WF, rechtsbenige zet ge best links dan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt van u doel af vind ik. Wil je veel trappen best wel, speel je meer als echte flank met veel voorzetten niet.Seg, om nog is terug te komen op de WF, rechtsbenige zet ge best links dan?
Zeer leuk team, Walker is snel maar vond Cancelo beter aanvoelen aan de bal. Zeer goed middenveld met idd een Gosens die ook daar zou zetten. Heeft wat gelijkwaardige stats met Zakaria, zelfs iets beter.
Zoals ik hierboven al schreef, die Silva is op papier goed maar voelt voor mij hopeloos aan. Hoe komt dat toch, ben wel geen skill speler en dribbelen is zijn sterkste vak. Daarom dat ik ook altijd twijfel tussen Dembele en Jesus. Maar bon ook al dribbel ik niet heel het spel, Dembele presteert gewoon.
ow ja heb hem een tijdje gebruikt en als je de bal bij hem kreeg in de 16 dan was er niks tegen te beginnen, die zijn schot was echt staalhard rechtdoor. Maar de bal bij hem krijgen in de 16 was me iets te moeilijk. Voorzetten is ook een kunst die ik niet echt onder de knie heb.Arnautovic is héél goed als je zijn type spits nodig hebt. Ik snap wel dat als je fan bent van een snelle en lenige spits Arnautovic een tegenvaller is. Maar als je iemand nodig hebt die in de 16 klaar staat om de bal aan te nemen en binnen te knallen is het wel een super speler.
Een spits met een 3* WF?Die speelt heerlijk, is als vervanger van chiesa.
Enkel als ik Messi ga kopen zou ik andere spits moeten hebben.
Heb Milito op de bank zitten, maar zou nog iemand moeten hebben alla arnautovic.
Misschien die sbc keer doen van die argentijn.
) en dan spelen maar.Waarom fixeren jullie zo hard op die WF ? Het is de bedoeling van zoveel mogelijk te schieten met zijn beste voet.Een spits met een 3* WF?
Bergwijn is binnen. Laatste tegenstander snapte het. Ik liet hem scoren hij liet mij scoren (ik had een paar pogingen nodig) en dan spelen maar.
Bergwijn maakt me niet veel uit, deed het vooral voor de packs. Hopelijk iets leuks.
Omdat ik een zeer matige speler ben en de bal bij de juist voet krijgen boven mijn skill level gaat. Dus verkies ik een spits waarbij dat minder een issue is.Waarom fixeren jullie zo hard op die WF ? Het is de bedoeling van zoveel mogelijk te schieten met zijn beste voet.
Milito is ook 4WF, maar zo veel scoort hem daar niet mee ze tbh.
3 of 4 boeit me bitter weinig bij een spits eigenlijk, als hij snel is en bewegelijk is en goede bal controle is dit voor mij veel belangrijker dan een sterretje minder op zijn WF.
Maakt u ook meer onvoorspelbaar, nen 3*wf spits is gemakkelijk verdedigen, gwn zenne goeie voet afdekke.Waarom fixeren jullie zo hard op die WF ? Het is de bedoeling van zoveel mogelijk te schieten met zijn beste voet.
Milito is ook 4WF, maar zo veel scoort hem daar niet mee ze tbh.
3 of 4 boeit me bitter weinig bij een spits eigenlijk, als hij snel is en bewegelijk is en goede bal controle is dit voor mij veel belangrijker dan een sterretje minder op zijn WF.
Inderdaad, Salah en Di Maria bijvoorbeeld iedereen weet gewoon dat die mannen naar de linkse voet gaan..Maakt u ook meer onvoorspelbaar, nen 3*wf spits is gemakkelijk verdedigen, gwn zenne goeie voet afdekke.
WoepsAmai, daar houd ik dus allemaal geen rekening mee als ik speel![]()

Je moet dan natuurlijk ook de spelers kennen en hun WF.Amai, daar houd ik dus allemaal geen rekening mee als ik speel![]()

Dat “stramien” kan ook aan u liggen, en niet aan EA.Ja ok, maar de allereerste match verlies ik altijd, dan kan ik al van een stramien spreken, het is vooral de manier waarop telkens