Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag mij soms echt af waarom ik WL nog speel, week na week kut rewardszoiezo al zeker van rank 3 met nog 7 matchen te gaan ! tzal wel weer niks worden die red picks en totw pack

Als ze niks doen, waarom scoor je dan niet en win je?zeker al 10 losers tegengekomen die de corner glitch gebruiken
als het 0-0 is en ik zie ze die glitch gebruiken leave ik gewoon,liever een lose dan die sukkels een win geven door te glitchen
15 lose streak btw
80% is door tegengoals door dutsen die de hele match niets doen en in de 90ste minuut een counter goal maken
edit:hupla 20 lose streak gedaan met fifa vandaag

omdat ze met 10 in hun 16 zitten te kamperen en dan alles naar voor knallen en counteren,das toch niks leuk aan ?Als ze niks doen, waarom scoor je dan niet en win je?![]()
Heb je 4 formaties staan met 4 verschillende tactics ?omdat ze met 10 in hun 16 zitten te kamperen en dan alles naar voor knallen en counteren
Dieje moet zwijgen en ballen pakken!En wat zegt lloris nu?
.Had jij geen Varane? Tot velen toch beste verdediger van spel benoemd. Nu Kounde is spotgoedkoop en ook een heel goede natuurlijk. We hebben 6 dezelfde spelers zie ik. Parejo sbc niet overwogen? Kerel voelt echt goed en snel aan de bal met de juiste chem, enkel zou hij wat sterker mogen zijn.Mijn volledig UT team voor de komende 2 weken.
![]()
Zeer leuk team, Walker is snel maar vond Cancelo beter aanvoelen aan de bal. Zeer goed middenveld met idd een Gosens die ook daar zou zetten. Heeft wat gelijkwaardige stats met Zakaria, zelfs iets beter.![]()
Dat is mijn ploeg. Ik speel een 4-2-3-1. Gosens en Kessie als verdedigende middenvelders. Wat is die Kessie een aanwinst.
Dybala trapt makkelijk een strafschop binnen. Beter dan Bruno Fernandes, met hem moest ik echt heel juist trappen of hij ging naast. Dybala trapt ze lekker strak.
Silva, Mahrez en Walker helpen elkaar aan 10 chem. Silva en Cancelo hadden zelfs aan elkaar genoeg. Heeft een tijdje geduurd eer ik de puzzel in elkaar kreeg maar best tevreden van het resultaat nu.