Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EA die script in je voordeellol ik zat een verlies reeks van 10 of zo. Kom ik uit tegen iemand met Ronaldo en Suarez als zijn voorlinie en ook nog bv Red Pick Carrasco erbij. Is dat wel niet mijn eerste win van de dag zeker. Soms snap ik het niet meer hoor.

godver en ik die dacht dat ik eindelijk door begon te hebben hoe ik moest spelen :'(EA die script in je voordeel![]()
Ingame moet je Griezman aan de andere kant zetten. Of je schiet constant met zijn WF op goal.Was men team weer wat beu. Na paar 100 matchen met Wirtz, Zakaria en Jesus wil je eens iets anders. Had deze week Demebele en Kounde getrokken in een pakkie dus maar eens spaanse toer op gegaan. Tot hiertoe doen Griezmann en Dembele het zeer goed. Dembele meer goals dzn gespeelde matchen. Eindelijk ook een Viera te pakken gekregen als trainer, altijd goed voor de fransozen. Denk dat ik dat al 100 keer geprobeerd had maar telkens na enkele seconden weg.
![]()
In game start ik zo met full chem
![]()
Thx voor de tip, doe ik. Scoorde nu al redelijk wat maar kan enkel beter gaan dan. Had er niet meer op gelet. Wel goede kaart qua prijs/kwaliteit alleszins.Ingame moet je Griezman aan de andere kant zetten. Of je schiet constant met zijn WF op goal.

Die bergwijn heb ik ook gedaan.I like die bergwijn, gisterenavond nog gehaald en niet kunnen testen, is goed op de wing én als CAM, laat dat nu net 2 posities zijn waarmee ik speel en naar switch...
Speelt ge prem lg, doe deze, en als ge slim zijt in uw teamkeuze moet ge 'maar' 10 matchen doen, heb zelf geen eentje extra moeten doen en ook 1 ragequit, dus was vlotjes binnen hier
Toch 3 van de 5 gewonnen zelfs. Scoren ging heel gemakkelijk, niet moeilijk met 10 spitsen op het veld

BegrijpelijkEerste match, plots komt mijn keeper uit zonder te vragen.
Terwijl ik op formatie defense sta.
Nu weet ik waarom ik amper nog speel, meteen weer genoeg voor vanavond.