Ja vandaag veel delay hebk den indrukContent van Mahrez?
Hoezo?
Alles gaat zo sloom vandaag vind ik, normaal reageert alles veel vinniger, "dribbels" zijn bijna onmogelijk geworden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja vandaag veel delay hebk den indrukContent van Mahrez?
Hoezo?
Alles gaat zo sloom vandaag vind ik, normaal reageert alles veel vinniger, "dribbels" zijn bijna onmogelijk geworden.
Hier stopt ie alles bijna als ik er tegen speelIk zie Lloris bij veel mensen fameuze flaters doen. Maar keepers zijn zoals in elke fifa random. Voor de 1ne goed, de ander slecht.
Net een laten gaan voor 7k..
Rest gaat voor 2,5-2,8k blijkbaar
dus nu weer twijfel of ik hem toch maar niet moet doen. Maar er zijn ook nog andere opties daar maar nu eerst dit proberen.
. 2* weakfootI like die bergwijn, gisterenavond nog gehaald en niet kunnen testen, is goed op de wing én als CAM, laat dat nu net 2 posities zijn waarmee ik speel en naar switch...
Speelt ge prem lg, doe deze, en als ge slim zijt in uw teamkeuze moet ge 'maar' 10 matchen doen, heb zelf geen eentje extra moeten doen en ook 1 ragequit, dus was vlotjes binnen hier

Let me try that again :2* weakfoot
in nog geen miljoen jaar gebruik ik die
edit:brol uit red picks en totw pack
niks nieuw
I like die bergwijn, gisterenavond nog gehaald en niet kunnen testen, is goed op de wing én als CAM, laat dat nu net 2 posities zijn waarmee ik speel en naar switch...
Speelt ge prem lg, zijt ge nen duts en spamt ge geen skillmoves, doe deze, en als ge slim zijt in uw teamkeuze moet ge 'maar' 10 matchen doen, heb zelf geen eentje extra moeten doen en ook 1 ragequit, dus was vlotjes binnen hier

weakfoot is geen skillmoves dingskeLet me try that again :
Voor hetgeen ik ermee doe is deze perfect ze
Enja, 2 * skillmoves: Nike eh![]()

Ene pot nat voor mijweakfoot is geen skillmoves dingske![]()
Vandaag? Zo loopt het hier meestal...Loopt vandaag voor geen meter ben aan een ferme verlies reeks bezig. Die goals bij een aftrap beginnen me fameus tegen te steken, die complete willekeur bij wat een overtreding is en wat niet ook. Ik heb gewoon het gevoel dat mijn verdediging slechter is dan de hunne. Als ik dicht bij een speler van de tegenstander kom pakt die simpel te bal af terwijl zij een uur vlak voor Koulibaly kunnen staan zonder dat die een poot uitsteekt.
ah ja de zee, ik ben er nog nooit in geslaagd om een bal tussen 2 verdedigers te krijgen voor mijn spits zij slagen daar keer op keer in.Vandaag? Zo loopt het hier meestal...
Het mozes syndroom zelf... (een zee die opengaat)
Ik heb het over mijn spelers die alle kanten opgaan, behalve daar waar de actie is op dat moment, die lopen soms gewoon weg van de pass lijnen zodat er nen boulevard komt en waarmee dat ze 'vrij' voor de keeper komenah ja de zee, ik ben er nog nooit in geslaagd om een bal tussen 2 verdedigers te krijgen voor mijn spits zij slagen daar keer op keer in.