FIFA 22

FIFA 22

Allé nog eens gekwalificeerd voor de play offs, benieuwd. Gisteren zwakke dag gehad 10 wedstrijden of zo in Div 5 2 wins en 1 draw rest allemaal verloren :s. Vandaag gaat het beter. Tactics geswitched. Vorige ging ik niet met genoeg volk naar voor waardoor ik heel moeilijk iets gedaan kreeg vooraan nu ben ik defensief kwetsbaarder op de counter maar goed ik kan nu tenminste ook scoren. Want of ik nu defensief speel of niet gaten vinden ze toch in mijn verdediging dan kan ik maar beter maken dat ik zelf ook een paar maak.

Wat een wedstrijd in de play-offs. Ik kom 2-0 achter na 16 minuten dan denk je tjah wordt weer zo'n wedstrijd. Ik maak de 2-1 op het half uur. Halfweg de 2e helft maak ik de 2-2 meteen erna de 2-3, scoort hij wel weer tegen zeker dan even schrikken, maar uit eindelijk gewonnen met 6-3 :D wat is counteren leuk :)

Edit: NVM counters zijn kut. Net 2x koud gepakt geweest op een counter door Sane. Ik heb het minimale aantal in de box voor counters en toch staat er amper iemand achter om te verdedigen.

Laatst bewerkt:
Ik doe die Gosens zeker niet. Ik heb geen bundes league team en ik heb die al zo vaak in mijn pack gehad dat ik hem eigenlijk al beu ben gezien :p

BTW Le Normand heeft weer zo'n Gold Team SBC 11 gold players voor een +75 spelers pack tradeable.

toxic mongs in MM

weer alles aan het verliezen door delay,spelers lopen in cement en voelen aan alsof ze 500 kilo wegen

mm=kinderen die mbappe insubben

hehe ook zo eentje gehad vandaag was die Mbappe loan, die had wel al Ronaldo op het veld staan ook, was echt niet zo goed maar wel tegen verloren :(

laatste wedstrijd voor vandaag geeindigd op strafschoppen en gewonnen was een nagelbijtertje Sterling had maar binnen te schieten maar tjah je kent hem, Cancelo heeft dan maar de 8e strafschop binnen getrapt.

7 wedstrijden gespeeld 3 wins 4 losses alles kan dus nog morgen maar realistish is het niet.

Ben nu weer naar mijn counter tactiek geswitched maar wel iets dieper en dat lijkt de gevaarlijkste eruit te hebben gehaald, zijn leuke wedstrijden zo goed op en af veel ruimte

Gelukkig is Gosens dan Serie A 😛😂
lol ja natuurlijk, ik liet me misleiden door die B in het logo onder zijn vlag

Dat veranderd de zaak misschien wel, ik heb wel een paar goeie italianen op de bank momenteel :s

Die high def versie met een shadow erop is wel een beest van een CDM eigenlijk en die andere versie is dan weer een hele goeie winger en overdreven duur is hij blijkbaar niet met zijn 45k

Divisie 3 nu! Vorig jaar blijven plakken in divisie 7. Geen idee waarom het nu wel zo goed gaat:
Door het nieuwe systeem geraakt iedereen in theorie in hogere divisies. Aangezien je niet meer kan zakken, gaan de spelers die beter zijn dan jou een divisie hoger. Eenmaal die weg zijn, kan je zelf weer makkelijker een reeks neerzetten tegen de overblijvers en zelf stijgen.
Verklaart ook waarom je soms amper een match kan winnen en paar dagen lager plots 4 op rij wint.

Ik geraak niet eens in de Weekend League :( moest mijn laatste 2 wedstrijden winnen voorlaatste krijg ik 5-0 op mijn doos

EDIT: Ok uit mijn play off pack wel Rulebreaker Machis gehaald dat is toch op zijn minste 10k waard. En geen slechte kaart eigenlijk wel primera division dus valt niet in te passen.

Ik geraak niet eens in de Weekend League :( moest mijn laatste 2 wedstrijden winnen voorlaatste krijg ik 5-0 op mijn doos

Ok uit mijn play off pack wel Rulebreaker Machis gehaald dat is toch op zijn minste 10k waard. En geen slechte kaart eigenlijk wel primera division dus valt niet in te passen.
Hier hetzelfde. Net 3 wedstrijden verloren van pay to win teams. We zijn november, onmogelijk om nu al Neymar/Mbappé/Messi en Ronaldo icon te hebben lijkt me. Ze zouden bij EA beter die pay to win teams tegen elkaar laten spelen, want voor mensen die er niets insteken is het gewoon frustrerend.

Dinsdag of woensdag wedstrijde probere te spelen, lijkt mij het simpelste dan
ja? ik had al gehoord vrijdag en zaterdag avond dat die beter waren

nu ik had pas gisteren de 1500 punten om deel te nemen aan play offs dus had niet veel keuze leek me best om nog een poging te wagen om eventueel nog wat wedstrijden deze weekend league te kunnen speler, maar jammer genoeg niet tot daar geraakt

Ik kan niet echt klagen over pay to win teams. Vandaag gewoon op mijn doos gehad van Griezman en Depay. Die was gewoon beter dan ik, hoe die paste die wist waar hij naar toe wilde en dan zijn controles met depay amai

Terug
Bovenaan