FIFA 22

FIFA 22

FDldN60XoAAvTnB
Wat een ploeg… En dan die trainer lol

Alé, de bicycle kick is ook binnen na één match te proberen, verleden jaar paar kere geprobeerd, maar lukte niet, ik weet zelf niet goed welke van mijn goals het juist was, mor soit, die is al ok

aha nog eens iets voor de Premier League. Die Mahrez ziet er wel interresant uit.

Felliani ziet ook wel een goeie kaart uit maar moeilijk in te passen denk ik dan tenzij naast een paar belgen zoals KDB.

Ik zit op punt dat alles nu wel heel duur begin te worden, en kan niet elke dag uren aan stuk traden.
Heb ook nog andere games die ik wil spelen.
En dan vooral die sbc's die enorm duur zijn soms.

Vandaag toch kleine 60k gemaakt met managers te traden.
Was deze ochtend solden op de markt.

wow die eerste SBC van Mahrez is weer zo'n Gold Player dinges maar dan tradeable. Krijg ik wel Dembele zeker. 30k waard blijkbaar :eek: en dat voor een 83 kaart. Ga hem maar verkopen past toch niet, kan ik beter investeren in spelers die wel passen.

EDIT: blijkt hij gisteren nog 50k waard te zijn geweest :wallbash:

CR7 in zeldzaam speler-previewpakket 😬
En euh wat ga je doen? Ga je kopen of zo laten? :p

Wat een frustrerende friendly net, onstopbare loan Coman en een scheids die zijn fluitje vergeten was, Varane (wat een verdediger trouwens) mocht mijn spelers onder de grond schoppen maakte allemaal niet uit, meerdere overtredingen gemaakt zonder te fluiten zelfs af en toe gewoon door op de keeper en tackel van langs achteren, clean tackle zegt de commentator.

aha nu snap ik het in friendlys kun je geen fouten maken. Commentator zegt het in het begin No Rules. Dus je mag tackelen als een halve gek. Wat ik dan ook gedaan heb 2 spelers van mijn tegenstander geblesseerd. Wel 1-6 verloren dus ben er nog niet goed uit wie nu echt gewonnen heeft :'(

Als je spelers goedkoop wil kopen, het is de moment met die preview pack.
Markt is serieus naar benden gegaan, Messi kost nog amper 500k op xbox.

Oooh nee, de horror, iedereen kan een deftig team maken xD lel
Nu kunde nie echt het verschil meer zien tussen visa team of iemand die trade of sbc geluk heeft.
Letterlijk elke top speler kost amper iets, en als je iets wat kan traden dan heb je dat zo bij 1 getrade.

Maar aan ene kant, is da wel goed dat goeie spelers makkelijker te krijgen zijn.
Dan krijg je minder op je kloten van die met geld te veel.

Wat is dat toch in friendlys met het niet skippen van replays. Het aantal pauzes dat ik al heb moeten nemen om degene die replays niet skippen te vervelen is echt belachelijk aan het worden. In rivals heb ik dat veel minder.

geen idee hoe die SBC's werken, nieuw in fut sinds dit jaar.
Manolas is ook wel ni zo slecht (ale geen klachten :p )
Miskijk u in dat geval niet op het niveau van sommige Icons.

Ik had Vieri vorig jaar vrij snel in één van mijn packs, maar die zat op de bank voor 81 Richarlison die gewoon beter was.

Terug
Bovenaan