FIFA 22

FIFA 22

Zijn IF (84) hier ook tradable gepacked, maar doe hem niet weg, integendeel, hij scoort regelmatig hier ook

Hij kan zelf easy CM aan, zo speel ik vaak 2de helft met hem

Laatst bewerkt:
Voila Raphina gekocht en ook nog Allan, Cancelo en Gomez om Chiesa, Koulibaly, Barella en Di Lorenzo te vervangen.

In het begin kreeg iedereen een OTW kaart denk ik en ik heb Correa gekregen die is nu IF dat is nu ook een leuke kaart. Met all mijn Serie A spelers kan ik ook al een leuk ploeg maken eigenlijk. Moet ik misschien eens proberen mee spelen.

Immobile, Mertens, Correa, Chiesa, Barrella, Manous, Koulibaly, Handanovic, Sandro, Gosens, Bonnuci, Morata, De Ligt, Zapata, Ilicic en Mkhitarian. Alle +83 serie A spelers die ik al allemaal gepackt heb. Meestal tradeable., maar ik hou ze momenteel, straks misschien handig al basis als ik een 85 rating ploeg moet indienen voor een SBC.

Reminder voor degene die invest hebben in de sbc voor morgen.
Vergeet u spelers niet te listen om 18u30 - 18u40.

Nu maar hopen dat inter - milan is, staat voor 114k coins klaar op mijn transferpile.
Ga blij zijn dat ze eruit zijn, kan ik wat andere methodes doen.

lol walkout uit de SBC van vandaag. Is Busquets met 42 pace :unsure:, dat is dus weer vulling voor een volgende SBC met een hoge team rating requirment.

Proficiat. Ik kwam daar straks uit tegen een duo. Hoe dat eerlijk is weet ik ook niet, die konden makkelijker 1-2tjes opzetten natuurlijk. 1-1 gespeeld. Dan ook nog een wedstrijd waarbij ik plots verbinding verlies en zo terug naar af mag in divisie 5 (zat halfweg rang 2). Laatste wedstrijd wel gewonnen met 2-1 na een late goal dus avond toch goed geeindigd.

En jammer voor Club maar dat City won brengt Silva wel weer een stap dichter bij zijn +2. +1 voor kwalificatie zo goed als zeker en nog een van de 2 wedstrijden winnen en die andere+1 is ook binnen.

Proficiat. Ik kwam daar straks uit tegen een duo. Hoe dat eerlijk is weet ik ook niet, die konden makkelijker 1-2tjes opzetten natuurlijk. 1-1 gespeeld. Dan ook nog een wedstrijd waarbij ik plots verbinding verlies en zo terug naar af mag in divisie 5 (zat halfweg rang 2). Laatste wedstrijd wel gewonnen met 2-1 na een late goal dus avond toch goed geeindigd.

En jammer voor Club maar dat City won brengt Silva wel weer een stap dichter bij zijn +2. +1 voor kwalificatie zo goed als zeker en nog een van de 2 wedstrijden winnen en die andere+1 is ook binnen.
Je zal coop wrs perongeluk aan gezet hebben. Als je een match zoekt L2 ofzoiets denk ik. (Staat onderaan je scherm)

Ik zet dat wel aan dat er ook co-opers tegen mij mogen spelen. Soms vind ik dat net een voordeel. Zo trekken er bv. veel vaak alletwee een verdediger weg.
Als je tegen twee goede spelers speelt is het soms wel opletten inderdaad.

Screenshot-2021-11-04-11-54-42-260-com-ea-gp-fifaultimate.jpg

Screenshot-2021-11-04-11-54-56-237-com-ea-gp-fifaultimate.jpg

Zit wat tussen deze 2 teams. De hybride lijkt mij iets sterker, maar Foden als spits naast Dybala is niet ideaal. Werner en Lukaku krijg ik daar niet op 10 chem denk ik.

Nu al 3x vandaag dat ik na een paar ingame minuten gewoon connectie verlies heb. Stand is 0-0 dus de tegenstander heeft er weinig aan om te DCen. Nog iemand problemen met EA servers?

Nu al 3x vandaag dat ik na een paar ingame minuten gewoon connectie verlies heb. Stand is 0-0 dus de tegenstander heeft er weinig aan om te DCen. Nog iemand problemen met EA servers?

Ik heb het deze middag ook enkele keren voor gehad. Vooral wanneer de game gepauzeerd word.

Ook allemaal brol met de sbc s. Kan niet altijd prijs zijn. Ik kan anders wel een knap bundesliga squad maken. Normaal hybrid met PL maar dit zegt me ook wel wat.

Dan moete mss de next gen doen, dan zal je u kunnen plaatsen :unsure:

Ik zou het legit wel grappig vinden eigenlijk.

Wilt ge nu is wa weten?

I have made my inner peace met het ps5 kaske

Kheb mij geforceerd om 5 matchen te spelen, in den beginne rotslecht, en nu begin ik het zowat gewoon te geraken

Ik speel zelf liever de ps5 versie nu (vlotter), veel meer fish trouwens hier (maar evengoed pro's)

Ik zie wel waar het mij brengt
master-oogway-kung-fu-panda.gif

Terug
Bovenaan