FIFA 22

FIFA 22

hupla weer match verloren door lag

ja doei kutspel

tegenstander aan mijn goal ? stutterlag voor 2 sec dat mijn beeld gewoon stilstaat
pas geven ? stutterlag
tackle ? stutterlag

voor die eerste patch NOOIT lag en nu non stop elke match

DUTSEN

Laatst bewerkt:
Wou die Michail Antonio objective proberen. Ik kom al een aantal keren 2-0 voor. En met telkens een belachelijke frommel goal scoort de tegenstander en leaved dan. Ge krijgt dan wel een win maar moet met 2 doelpunten verschil. Op die manier kunt ge die toch nooit clearen? Echt belachelijke objective. Iemand tips hiervoor

Wou die Michail Antonio objective proberen. Ik kom al een aantal keren 2-0 voor. En met telkens een belachelijke frommel goal scoort de tegenstander en leaved dan. Ge krijgt dan wel een win maar moet met 2 doelpunten verschil. Op die manier kunt ge die toch nooit clearen? Echt belachelijke objective. Iemand tips hiervoor
Geen goal tegen krijgen 😂

Wat gebeurd er toch allemaal vanavond bij mij, ik ga 7-0, volgende match geeft die man een win, en de 2 volgende leaven direct nadat ik scoor in de 5de min :laugh: ik ga gwn 10-0, echt maf

Nog iemand last van zware lag bij rivals?
Zwijg mij ervan, altijd aan mijn eigen doel en op het middenveld.
Denk mijn tegenstanders ook, want kan er goed mee overweg en win veel.

Screenshot-2021-10-30-at-00-20-40.png

Teampje beetje geupgrade nog, en nieuwe formatie aan het testen.

Zwijg mij ervan, altijd aan mijn eigen doel en op het middenveld.
Denk mijn tegenstanders ook, want kan er goed mee overweg en win veel.

Screenshot-2021-10-30-at-00-20-40.png

Teampje beetje geupgrade nog, en nieuwe formatie aan het testen.
Hoe valt Milito mee? Zou hem eventueel ipv Lautaro zetten, maar die is wat minder bewegelijk denk ik?

@Kamperske Kan je nu enkel een swap kaart verdienen als ze een speciale stream doen of ook bij gewone EA streams? Want zal anders lang duren tegen dat ik 4 stuks heb voor die grote pack.

Hiert momenteel volledig PL voor de eerste keer. Had altij hybrid met Bundesliga en heb er een paar goede untradable kaarten van dus komt wel terug.

Wist dat het een goede kaart was maar nu speel ik er eens zelf mee en bevalt uitstekend -> Rashford. Ik vind trouwens Martial ook echt goed en is echt cheap.

Hoe valt Milito mee? Zou hem eventueel ipv Lautaro zetten, maar die is wat minder bewegelijk denk ik?
Is een beest, ale toch in deze formatie. Met 2 spitsen systeem is hij minder, maar zo maakt hij echt insane veel doelpunten.
Gelijk welke hoek knalt hij hem erin. Heb em wel cheap kunnen kopen, 160k ipv 210k.

@Chill Panda is enkel van events ja, geen andere manier.

Iemand tips voor de scoren met een bicycle kick? Op corners is dat onmogelijk en als ik gewoon cross met L1 vierkantje, start de animatie wel soms, maar tegen die tijd plakken er al 2 verdedigers tegen mij. Zelfs op beginner lukt het niet, laat staan op world class of rivals. :headshake:

Iemand tips voor de scoren met een bicycle kick? Op corners is dat onmogelijk en als ik gewoon cross met L1 vierkantje, start de animatie wel soms, maar tegen die tijd plakken er al 2 verdedigers tegen mij. Zelfs op beginner lukt het niet, laat staan op world class of rivals.
In SB langs de flanken de box in lopen en een lob voorzet geven. (L1 Vierkantje) en hopen dat de bal achter je speler komt. En dan L2 rondje. En hopen dat hij een ophaal doet en geen volley ofzo 😂

lol hoe gek is dat die contracts verkopen dus inderdaad in het weekend voor meer dan het dubbele dan tijdens de week. Donderdag avond 20-tal gekocht voor 300-350 nu verkocht voor 700-750.

Wel veel klik werk maar ga ik nu elk weekend doen denk ik gewoon een paar voor wat extra kleingeld.

Terug
Bovenaan