FIFA 22

FIFA 22

Heb me nog davies gekocht voor mijn hybrid team en terug naar 41212 gegaan.

Nu nog wat traden voor Hakimi op de RB en ben klaar met mijn team.

Als ge prem gebruikt, Rudiger en gomez kan ik aanraden, waarvan gomez uiteraard de duurdere
Heb een "frans" ploegje. Lenglet en Kounde als CVs. Heb onlangs mijn ploegje wat meer snelheid gegeven en speelt nu een pak lekkerder vandaar dat ik niet zo onder de indruk ben van Azi en Matip ondanks hun 83 score maar met maar in de 60 pace.

Ik ben niet zo'n goede speler een foutje is gauw gemaakt als je dan trage spelers hebt ben je kansloos om nog iets recht te zetten.

Dit is het team waar ik momenteel mee speel

Screenshot-20211017-152719-Companion.jpg

amai dat is een mooi ploegje en nog eens allemaal een persoonlijke chem trait zoals hunter en anchor erbij. Maakt het wat uit dat je LV en RV eigenlijk een LVA en RVA zijn? Je hebt 10 chem zie ik dus dan maakt het niet meer uit, onnodig dan om ze om te scholen?

Maakt idd nie zoveel uit :). Ja, heb geluk gehad met mijn openingspaks... Lukaku zat er in en Salah gepacked en verkocht. Daar dan spelers mee gekocht en de chems kunnen kopen.

Al 2 dagen moeilijkheden met matchen te winnen. Gevolg is dat ik meteen begin de tranferreren en formaties en tactieken dooreen begin te smijten.
Heb de indruk dat de meesten hier met een 4-3-3 variant spelen of ruit.
Ik ben ff op met geprobeer. Ben meer aant managen dan spelen. Beste resultaten gehaald met 4-2-4 maar ik stabiliteit op middenveld is weg met betere tegenstanders

Het kan ook aan niveau liggen maar dat er zo veel verschil op zit. Zelfs De Bruyne en Dembele gekocht daarstraks en al terug weg na paar matchen. Verlies is best wel wat coins op maar goed. Ik blijf vastklampen aan de POTW die ik gepcked heb Jesus en Zakaria met als gevolg dat ik quasi een PL en Bundesliga team moet nemen. Heb dan ook nog eens een untradable Pogba, Cancelo en Romero OTW uit de PL. Ik zou all PL kunnen zetten maar dat vind ik wat saai en buiten Ronaldo niet zo een goede snelle spitsen naar men mening.
Ik zit ik divisie 3 trouwens.

Laatst bewerkt:
Snelle spitsten maken amper iets uit deze fifa imo, iemand als Kane of Lukaku kan ook beasten op die positie.
Tgo ik vind net niet eignelijk. Hangt natuurlijk ook van de opstelling af. Een Kane is in mijn ogen net gen bal waard in deze fifa. Lukaku cava nog wel uiteraard.
Ik zeg niet dat ze 90 pace moeten hebben maar tmoet voor mij toch met een 8 beginnen. Er is ook een reden waarom iedereen met Werner speelt natuurlijk.

lmao ik zit in Div 8. 24 wedstrijd gespeelt en 6 gewonnen of zo en al 2 promoties. Echt streng zijn ze blijkbaar niet. Hoef je telkens maar 3 wedstrijden te winnen of hoe zit dat eigenlijk?

lmao ik zit in Div 8. 24 wedstrijd gespeelt en 6 gewonnen of zo en al 2 promoties. Echt streng zijn ze blijkbaar niet. Hoef je telkens maar 3 wedstrijden te winnen of hoe zit dat eigenlijk?
Nee hoe hoger de divisies hoe meer je moet winnen maar echt zot lijkt het me niet te worden. Dat was wel anders met die seizoenen daar kon je zcht vast blijven zitten

Terug
Bovenaan